Волво Клуб - България

Full Version: V70 насоки
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, нов съм сред вас и като всеки новобранец имам няколко въпроса.
Спрял съм се на волво в70 след 2000год. като модел, но съм доста объркан на коя точно да се спра. Колебая се между Т5, Д5 и tdi.
Гледам едно Т5 което стои доста време в БГ сайтовете, ето го е и него <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u753572">http://www.cars.bg/u753572</a><!-- m --> ако някой го е гледал и може да ми каже нещо по-конкретно за автомобила ще съм мн. благодарен.
Ще се радвам да споделите мнения и за другите разновидности. Знам ще кажете има много изписано но.... все пак който иска да отдели някоя минута.
Поздрави и дано скоро съм сред вашите редици
има едно 4х4 турбо 200 коня 9 хил. лв.- ако още не са я взели си струва. В нея има май всичко каквото се слага в тоя модел + шибедах.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/u842956">http://www.cars.bg/u842956</a><!-- m -->
Иначе модела е железен, возията непоклатима. Дизеловите са икономични, бензиновите с турбо - бързи. Такава голяма кола без турбина не бих си взел, въпрос на вкус Wink

Успех!
9k. лв. ми идват много за джоба. Иначе не се съмнявам че, колата е супер.
Здравей колега,
Ако искаш Волво и да караш икономично, опциите са: дизел, Bi-Fuel (със заводска газова на LPG или CNG) или 140 к.с. мотора без турбо на който с уговорки евентуално може да се слага газ. Преобразуване на другите мотори ще ти носи сериозни неприятности, но за сметка на това редовно.. Мой близък приятел си сложи ГИ на Т4, 200 к.с. и за 7 - 8 000 км вече направи ремонт на клапани. Чувал съм и за проблеми с турбината като следствие от преминаване на газ. D5 или TDI моторите са достатъчно мощни и икономични за тежкото купе. Колата ни е семейна и много я харесваме всички, дори жена ми е впечатлена, а тя е способна да извади два листа описания на недостатъци на BMW 5 :lol:, така, че вярвам ще се убедиш в добрия избор - V70. Въпрос на лични предпочитания е кой мотор, TDI - D5252T (Audi) е стария (Direct Inkection), 140 к.с., слави се като безпроблемен и надежден, монтира се до 03.2001, след това идва D5 (Common Rail) със 163 к.с. Аз съм със стария TDI мотор, за сега не съм имал някакви грижи около него, освен нормалните консумативи, които се сменят на 60 000 км, смених и 2 уплътнения на горивната помпа, която протече с настъпването на по-студеното време тази година, преди години смених една ролка на алтернатора и обтегача на ремъка на климатика. Като цяло може да имаш в предвид, че поддръжката на V70 е скъпа, но поне си заслужава за комфорта и удоволствието от управлението на такава кола. Според моите виждания, често се ремонтира ходова част - на годишна база се подменят биалетки, 1-2 носача, за 2 години и накрайници.
Поздрави и успех с избора
Благодаря ти за хубавите насоки. Много ми се искаше това Т5 с газовото, изглежда привлекателно но ......
От седмица съм вече горд собственик на VOLVO V70 D5. Първите ми впечатления за около 1000км са ммммммм... много добра возия, перфектно убезшумена и доста комфортна.
Минусите които забелязвам за краткото време от както е имам са : не е от най-маневрените коли, дори бих казал хич. скърцащ подлакатник и кофти пласмаса по вътрешната част на вратите и нямам оригинални стелки Sad .
Някой може ли да ми каже: Може ли езика на борда да се смени и от каде мога да си намеря в България ключ с 5 бутона.
Поздравления за хубавия избор на benjito, много положителни емоции и безаварийни километри с новата кола!
За маневреността - да, това е недостатък с който много бързо се свиква. Разликата е огромна особено ако предишната кола ти е била със задно предаване. Аз карам по над 20 000 км на година градско в София и нямам проблеми с маневреността, т.е. скоро вече няма да ти прави впечатление. За подлакътника не мога да кажа нищо, при мен детето редовно седи на нещо при спряла кола, лепен е два пъти и въпреки това никога не съм го чувал. Най-вероятно предишен собственик или някой майстор се е развихрил по твоята кола и след това не е завил всички винтове. Трябва да се огледа внимателно, не трябва да има никакви луфтове или мърдане - да е бетон с централната конзола. За пластмасата на вратите - най-лесното е да я облепиш с хубаво карбоново фолио - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partners.bg/">http://www.partners.bg/</a><!-- m -->самозалепващо-фолио-рязане-печат/карбон-фолио-за-тунинг/ или ако държиш на автентичния вид - има специални бои за PVC или пластмаса. Езика не може да се смени безплатно, ако държиш - отиваш в Мото Пфое и си плащаш 300-400 лв за софтуерен ъпдейт. За ключа въпроса стои по подобен начин, матрицата можеш да намериш в Ebay а цената за програмирането е над 250 лв и става само в Мото Пфое (поне така съм чувал/чел). Скоро питах ключар и твърдеше, че за 120 лв ще ми направи работещ ключ, но цената ме отказа да опитам.. Smile
Благодаря за пожеланията, много се бях надъхал за тази кола и мисля, че не съм сгрешил.
За ключа гледах в ибея, ключ за 14паунда +- а тук в Ямбол ми казаха че за 70лв ще ми го програмират и нарежат.
benjito Wrote:Благодаря за пожеланията, много се бях надъхал за тази кола и мисля, че не съм сгрешил.
За ключа гледах в ибея, ключ за 14паунда +- а тук в Ямбол ми казаха че за 70лв ще ми го програмират и нарежат.

Това което гледаш в ибея е само кутийка с ключ. Иначе казано вътре няма чип, който да се програмира. Идеята е ако имаш същия ключ да си прехвърлиш всичко отвътре. В твоя случай, ще стане като разрежеш стария ключ и преместиш чипа заедно с нещата от дистанционното.
Колегата Tisho си направи неговия ключ по този начин.
Мерси kotuoshu за пояснението. А каква е тази кутия на стъклото зад средното огледало??? до колкото виждам май няма датчици но може и да греша.
Pages: 1 2