Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с ABS помагайте
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Извинявам се предварително на всички ако някъде е писано за същия проблем , но аз не можах да открия нищо.
Колата е S 60 2.4D 2001 год.
Проблема е следния:
Преди врме скъсах канела на преден ляв датчик на ABS , съответно въстанових кабела и колата сама изчисти грешката и всичко се оправи и си работеше нормално.
Преди няколко дена отново светна лампата на ABS (стана ми леко тъпичко) отидох да е закача на AUTO BOOK където изкара че същия ляв датчик няма сигнал но можех да изчистя грешката и колата като тръгне пак светва лампата , отново имаше проблем с кабела но го направих и в момента съм сигурен че кабела е ОК но лампата продължава да свети.Вчера пак закачихме колата проверчваха стойностите на четирите датчика и устройството коказа абсолютно еднакви стойности и на четирите датчика , но за съжаление лампата на ABS i DTC светят и незнам дали е датчик или нещо друго.
Как мога да разбера дали е датчик.
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне.
А ходих и на мивка да наблегна да датчика да не би да се е замърси но и това не е.
Няма ли кой да помогне поне с някакъв акъл или идея :?
Shangel Wrote:Няма ли кой да помогне поне с някакъв акъл или идея :?

След като си оправил датчика(кабела) и е продължил да свети ABS закачили я втори път за да изчистите грешката ако не си го направи. Иначе мога да помогна, че преди време при светване махане на акумулатор и нз още какво беше колата трябва да измине някакви си 35-40 километра и тогава гасне пак. За втория начин не съм много сигурен тъй като информацията я четох отдавна и не съм сигурен дали ти я казвам правилно.
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
Shangel Wrote:Няма ли кой да помогне поне с някакъв акъл или идея :?

След като си оправил датчика(кабела) и е продължил да свети ABS закачили я втори път за да изчистите грешката ако не си го направи. Иначе мога да помогна, че преди време при светване махане на акумулатор и нз още какво беше колата трябва да измине някакви си 35-40 километра и тогава гасне пак. За втория начин не съм много сигурен тъй като информацията я четох отдавна и не съм сигурен дали ти я казвам правилно.
Мерси колега след оправянето пак е закачих изчисти се грешката но при тръгване пак светна.
При мен поради крива главина зъбният венец беше протрил датчика. В МП Роби го откри, каза ми, че на подемник, като върти съответното колело както показва някаква скорост има моментни пикове. Смених датчика и се оправи.
Shangel Wrote:
Vin_Diesel_9_0 Wrote:
Shangel Wrote:Няма ли кой да помогне поне с някакъв акъл или идея :?

След като си оправил датчика(кабела) и е продължил да свети ABS закачили я втори път за да изчистите грешката ако не си го направи. Иначе мога да помогна, че преди време при светване махане на акумулатор и нз още какво беше колата трябва да измине някакви си 35-40 километра и тогава гасне пак. За втория начин не съм много сигурен тъй като информацията я четох отдавна и не съм сигурен дали ти я казвам правилно.
Мерси колега след оправянето пак е закачих изчисти се грешката но при тръгване пак светна.

Само ABS ли ти светка ? Ако ти свети и тракшъна значи кабела някъде не ти прави добра връзка(скъсан) при мен беше така !
В момента на запалване на колата свети само ABS , но когато тръгна светва и тракшън контрола (STC).
Проблема според мен си остава в този кабел който си правил. Ако няма добра връзка пак светва. Когато купих моята светеше абс и т.к. закачихме я в МП и ми каза десен датчик нестабилна връзка или нещо такова. Покарах я известно време така ту свети ту гасне ту се чуваше абс без да пипам спирачката докато не свалих гумата и съввсем леко не дръпнах единия кабел който най спокойно се извади. Оправих го и до ден днешен нямам никакви проблеми.