11-27-2012, 09:07 AM
Pages: 1 2
11-27-2012, 01:04 PM
Не е 100% прецизен метод ,но може да се види и отгоре. Ако има закъсвания и напуквания по гумената част или разлика в полжението на металната чашка отгоре ,в сравнение с другия амортисьор-вероятно е той.
По-прецизна проверка може да се направи ,когато се вдигне колата на крик .Хваща се гумата и се повдига рязко нагоре.Ако има осезаем луфт -тампона е.
По-прецизна проверка може да се направи ,когато се вдигне колата на крик .Хваща се гумата и се повдига рязко нагоре.Ако има осезаем луфт -тампона е.
12-08-2012, 05:00 PM
Днес вдигнах капака на колата и огледах тампоните отгоре, този от дясно беше по нагоре от другия,хванах го с ръка и го завъртях и се появи това скърцане.Има някаква минимална хлабина .Опитах се да стегна стеблото на амортисьора но счупих ключа 9 и се отказах.Напръсках отгоре колкото можах със смазка , завъртях капачката и скърцането спря.Покарах няма шум няма тропане.Колегата NASKO1973 беше прав от тампона е скърцането.
12-09-2012, 07:13 PM
Най добре ги смени и двата,и левия и десния.Аз ги смених пролетта.Предложиха ми на Лемфъорден и на BOGE,като ми препоръчаха вторите.При сваляне на оригиналните тампони бяха едно към едно с BOGE -то,даже номерата им бяха едни и същи.Купих ги от познати с отстъпка, по 40лв.бр.
12-11-2012, 08:48 PM
Последните две седмици при мен скърцането отпред в дясно се засили доста и преди около два часа смених въпросния тампон. За щастие беше загинал само той.
12-11-2012, 09:10 PM
Хубаво е да се сменят и двата,аз направих така,защото сега натоварването върху стария ще е по голямо и ще отиде за отрицателно време.Сменят се ,като амортесъорите,два по два.
12-12-2012, 06:41 AM
За амортисьорите съм абсолютно съгласен, но защо да има по-голямо натоварване върху левия тампон сега? Той е в отлично здраве.
Е, времето ще покаже...
Е, времето ще покаже...
12-12-2012, 06:29 PM
Прав е armagedon. Максимум след няколко месеца ще заскърца и другия тампон.Къса се ,щото колата увисва само на един вместо на два.Правих го това упражнение тази година и съжалявам ,че не смених и двата.И десния и левия бяха на Febi ,но единия се оказа по-нисък след няколко месеца разлика в монтажа.
12-13-2012, 07:58 PM
Pitstop ми взе коментарът от устата.Гаранция ти давам,че в момента натоварването ти е неравномерно,стария тампон ще ти отиде за отрицателно време,а лошото е ,че и новият може да се скапе поради същата причина.A между другото ако свалите левия ще видите(почти сигурно е),че и той е тръгнал.Решението си е в теб!
12-13-2012, 11:17 PM
Сваляхме левия тампон и беше без забележки, като новия на височина, дебелина, твърдост и т.н.. Затова поставих въпроса.
А е възможно и предишния собственик да го е сменял, не зная.
Както и да е. За тази година мисля, че съм приключил с ремонтите.
Поне по-сериозните...
А е възможно и предишния собственик да го е сменял, не зная.
Както и да е. За тази година мисля, че съм приключил с ремонтите.
Поне по-сериозните...
Pages: 1 2