Здравейте колеги, ето че при мен дойде отново момента ка кажа че карам волво
.... но жалкото е че не успях да и се насладя достатъчно, а вече започнаха проблемите (на рейката и се скъса маншона, заля ми носача и сега всичко скърца и тропа, трета започна да влиза с ръжкане, а първа само на място и доста трудничко). Интересни са ми няколко неща, които не мога да си обясня... 1- на старото турбото свистеше/на новото не. 2- на старото след 2000 оборота започваше да се усеща набирането/на другото е просто едно плавно ускоряване придружено с дим. 3- Сутрин на студено на новото при палене се чува едно много дразнещо метално чукане ... проблем ? 4- намерих счупена свещ на единия цилиндър :? Дали съм се прецакал .... :roll: :?:
bong_666 Wrote:Здравейте колеги, ето че при мен дойде отново момента ка кажа че карам волво .... но жалкото е че не успях да и се насладя достатъчно, а вече започнаха проблемите (на рейката и се скъса маншона, заля ми носача и сега всичко скърца и тропа, трета започна да влиза с ръжкане, а първа само на място и доста трудничко). Интересни са ми няколко неща, които не мога да си обясня... 1- на старото турбото свистеше/на новото не. 2- на старото след 2000 оборота започваше да се усеща набирането/на другото е просто едно плавно ускоряване придружено с дим. 3- Сутрин на студено на новото при палене се чува едно много дразнещо метално чукане ... проблем ? 4- намерих счупена свещ на единия цилиндър :? Дали съм се прецакал .... :roll: :?:
Здравей колега. Не знам дали да ти честитя, че отново си се върнал или да ти кажа нещо друго. Колата, тази която е написана в подписа ли е? Със сигурност има нещо нередно. Турбото би трябвало да се чува. Счупената свещ предполагам си я сменил. Споделените впечатления от колата предполагам са след това? Това със скоростите може и с втулки да се оправи. Някакво обслужване след като си взел колата като смяна на масло или нещо друго правил ли си?
Поздрави,
Иван
Да, колата от подписа е, на свещта и беше счупена частта която подгрява (направо липсваше), като цяло не съм и правел обслужване, имаше си сервизна книжка от bosch с подписи и печати и 3 год. история, маншона още на втория ден ми го скъса, и от тогава започна едно противно скърцане, всичко е омаслено което ми говори за нови тампони, накрайници, биелетки и др.... иначе я имам от около 5 дни и имам чувството че се е разхлопала цялата...направо не ми върви с тея волва
А като се сетя колко мъка и пари отидоха за да си стегна предишното, и то накрая го сполетя малко кофти съдба, но няма значение. Също така видях (в последствие) че маркуча за въздух е почти целия омаслен, незнам това има ли нещо свързано с турбото и какво ли е ? Защо се усеща само едно леко ускорение, а иначе малко повечко ръмжене и сажди
Когато го карах за тест му нямаше нищо, а всички тези забележки се появиха в последствие, а от тогава досега съм изминал около 1000 км само... !
Турбото по принцип не трябва да се чува. Чува се само едно леко свистене като работи. Почне ли да "свири" силно приготви се голям разход /смяна на турбо/.
Така, както описваш проблема, ми се струва че нещо с интеркулера не е наред. Провери си въздушния филтър дали не е замърсен. Провери съединенията на интеркулера дали са наред. Ако са омаслени, свали и почисти интеркулера от маслото в него. Ако маслото на дъното му е прекалено много, вероятно имаш проблем с турбото.
За да ти се реши проблема най- добре иди в специализиран ДИЗЕЛ сервиз. Там ще ти направят диагностика на мотора, ще ти измерят и компресията, ще ти сменят счупената свещ и т.н.
не си ме забравил както виждам, но този път реших да ви послушам и дадох малко повечко пари (3000лв.) с цел да не ми създава толкова много главоболия както миналото, но нали знаеш, щом искаме да не пипаме нищо по добре да си купим нова
Явно си прав...иначе в не близкото бъдеще съм твърдо решен за едно XC70. Днес карах такова на едно аверче, и поне аз останах със много добри впечатления
Но нищо, от утре започвам да събирам парички да си оправя сегашното, пък понатам ще му мисля
Колега какво става с колата, има ли някакво развитие?
Поздрави,
Иван
Има колега, но от време навреме излиза по някой каприз
Иначе рейка си намерих, но все още нямам време да я сменя.... Иначе си останаха още проблемчета, но има време и за тях. Като цяло вече пропътувах с нея почти 4000 км, за които само веднъж ме остави, защото ми се скъса пистовия ремък, но хубавото е че се случи в едно градче, а не някъде си, и си го смених и продължавам да си карам.
Сега искам да попитам 2-3 неща - 1. при дълго пътуване се получава странен проблем, примерно при спиране за почивка, след като изгася двигателя, и в последствие запаля не работи правилно и гасне, после мъка докато запали. Симптоми са все едно тегли въздух отнякъде. 2. Ламбда-та пресветка отвреме навреме, но защо ли ? 3. На студен двигател много прекъсва и прескача работата му, много тежко и твърдо звучи, иначе в последствие като загрее мърка