Волво Клуб - България

Full Version: Странна случка с охлажадането на автомобила, моля за мнения!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте,

от няколко дни забелязах, че стрелката на температурата ми се връща полвин отделение назад след като колата е заграля до нормалната си работна температура. Когато я запаля сутрин, некарана всичко е наред, започвам да я карам и стрелката на температурата си отива до средата, където и е мястото, но след известно време, най-често, когато се спускам по-надолнища стрелката мръдва половин отделение назад. Колата е Волво V50 2.0D и единственото което съм правил е да долея малко концентриран антифриз от Волво за да го засиля за зимата, сега е на около -35 градуса. Да започвам ли да си търся нов термостат, защото винаги стрелката залепяше на средата и не мърдаше от там независимо дали е топло и студено времето? Ако имате някакви други идеи ще съм ви благодарен да ги споделите.

Поздрави
Здрасти колега. Така както си описал нещата смятам, че се тревожиш излишно. Нормално е!
Данчо , нещата ми намирисват на термостат за смяна..най-вероятно е това , ако е това е най-малкия дявол ! Smile
И аз така ги виждам нещата, това че гъстотата на антифриза е по-голяма не трябвало да оказва някакво влияние нали?
Иначе до колегата отзовал се в първия пост не мисля, че е нормално, защото колата я карам три години вече и никога стрелката не е мръдвала след като стигне работната си температура. Просто заковава там и стои дори и в трафици при 30 градуса температура навън.

Поздрави
Лично мнение - нищо не пипаай!
Ако вече проблема се задълбочи, тогава ще му мислиш...
Ами до момента е само това, иначе всичко останало си е, както трябва загрява си нормално, парното работи добре и си топли нормално, но я явно термостата не отваря напълно или просто е тръгнал да заминава.

Поздрави
JMI Wrote:И аз така ги виждам нещата, това че гъстотата на антифриза е по-голяма не трябвало да оказва някакво влияние нали?
Иначе до колегата отзовал се в първия пост не мисля, че е нормално, защото колата я карам три години вече и никога стрелката не е мръдвала след като стигне работната си температура. Просто заковава там и стои дори и в трафици при 30 градуса температура навън.

Поздрави
Има проблем чак когато налееш антифриз чист концентрат в цялата система , тогава има лошо топлоотнемане , чупиш помпа понякога и така ..
ПП: И аз долях на моята само концентрат около 200 мл. но нямам никакви проблеми.
Термостат - не се затваря напълно и колата работи на по-ниска температура от която и е нормалната работна, което не е добре.
S80-то ми се държеше така, след смяната на термостата нещата си дойдоха на мястото. Smile

Термостат - оригинален, малко по скъп е, но е оправдано като се има в предвид какви дървета има на пазара на тема термостати...
И аз смятам, че е термостата. Не е напълно заминал, но просто не затваря както трябва, когато температурата пада. Ако не ти е проблем си го смени преди да се е скапал на цяло и най-вече преди големите студове, ако не-карай така докато му затвориш книгата.
Всичко изброено дотук е правилно.И за термостата и за топлообмена!
Pages: 1 2 3