11-26-2012, 05:04 PM
Здравейте,
от няколко дни забелязах, че стрелката на температурата ми се връща полвин отделение назад след като колата е заграля до нормалната си работна температура. Когато я запаля сутрин, некарана всичко е наред, започвам да я карам и стрелката на температурата си отива до средата, където и е мястото, но след известно време, най-често, когато се спускам по-надолнища стрелката мръдва половин отделение назад. Колата е Волво V50 2.0D и единственото което съм правил е да долея малко концентриран антифриз от Волво за да го засиля за зимата, сега е на около -35 градуса. Да започвам ли да си търся нов термостат, защото винаги стрелката залепяше на средата и не мърдаше от там независимо дали е топло и студено времето? Ако имате някакви други идеи ще съм ви благодарен да ги споделите.
Поздрави
от няколко дни забелязах, че стрелката на температурата ми се връща полвин отделение назад след като колата е заграля до нормалната си работна температура. Когато я запаля сутрин, некарана всичко е наред, започвам да я карам и стрелката на температурата си отива до средата, където и е мястото, но след известно време, най-често, когато се спускам по-надолнища стрелката мръдва половин отделение назад. Колата е Волво V50 2.0D и единственото което съм правил е да долея малко концентриран антифриз от Волво за да го засиля за зимата, сега е на около -35 градуса. Да започвам ли да си търся нов термостат, защото винаги стрелката залепяше на средата и не мърдаше от там независимо дали е топло и студено времето? Ако имате някакви други идеи ще съм ви благодарен да ги споделите.
Поздрави