Волво Клуб - България

Full Version: Търся си V50, помогнете ми с мнение.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги.

Решил съм да сменям VW-то с V50 2.0D 2006. Търсих по форума някакви съвети за какво трябва да се внимава като се взема кола, но не намерих :oops: .
Моля кажете ми какво се чупи и къде са й хроничните проблеми.
Харесах си тази кола:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11353155024993854&f1=details&slink=1dcr31">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1dcr31</a><!-- m -->
Ходих да я гледам и ми хареса на място. Съмнява ме дали не е превъртян километража. Като гледам на какви километри ги продават в Италия, тези 133К са малко съмнителни. Опитах се по VIN да проверя сервизната история в МП, но се оказа че те нямали достъп до информация за коли от Италия Cry .
Моля кажете ми има ли някакъв начин да проверя сервизната история на колата? VIN е YV1MW754172281885. Колата изглежда много запазена от вътре. Единственото което е леко изтъркато е топката на скоростният лост от едната страна.
Моля ви колеги, посъветвайте ме за тази обява, защото модела V50 ми хареса страшно много но не искам да се натреса от хубост на някоя без дънна кошница.
Благодаря.
Здравейте!
Това което мога да Ви посъветвам от собствен опит, тъй като аз си закупих същото през септември, но 2004г., е задължително да го закачите на компютър. Аз не го направих. Страхотно изглеждаше, и изглежда автомобила и понеже ми бе писнало да попадам на дараци, го взех без да го проверя. После се оказа, че вакум клапана не работи - 120лв. му е цената. Оказа се също, че има един датчик, разположен след вакум клапана, преди турбината който също не работеше. Цената му е варира от 320 до 380лв. Пропуснах само да добавя, че моя мотор е на пежо. От сервиз на пежо ми казаха, че този последния датчик им е слабото място. Окачването му е просто и лесно за обслужване. Това го знам, тъй като моя автомобил бе със спортни пружини, та се наложи да ги сменя, защото бе много нисък. Дотук с проблемите. Аз в интерес на истината бях фен на ауди, докато не седнах в това волво. Прекрасен автомобил. Страхотна динамика и стабилност на пътя. Сигурен, комфортен, маневрен и пъргъв. За разхода на гориво, мога да кажа, че от октомври месец от когато го притежавам, при смесено каране - градско със постоянни задръствания и извън градско, в това време ми дава 5.7. Саунда в автомобила, макар и фабричен е невероятен. Салона е максимално обезшумен.Седалките са страшно удобни.
Моето мнение е, че когато седнеш в него, осъзнаваш че е създаден специално за теб.
От мен това, на Вас успех!
Привет колега,
за тази година и километри цената е нереално ниска... ако всичко и е наред (задължително преглед в сервиз - за удари и диагностика) я взимай веднага.
слаби места: на V50 има разни драми с тоците в задната част на купето - светлини и прочие (инфото е от англ сайт) и всичките от сериите C30, S40 и V50 имат драми с алтернатор (диодната плочка, реле регулатор и шайба) но за около 250лв се ремонтира.
Останалото е правилна поддръжка - навременнно сменяне на масто и филтри. Тази е 2ка като моя мотор и е БЕЗ филтър за твърди частици, което е само в твой плюс.
Успех с покупката!
bhteam Wrote:Съмнява ме дали не е превъртян километража. Като гледам на какви километри ги продават в Италия, тези 133К са малко съмнителни. Опитах се по VIN да проверя сервизната история в МП, но се оказа че те нямали достъп до информация за коли от Италия Cry .

Благодаря.

Едно 90% от колите идващи от Италия са или около 130-те хиляди км. или 115. Съвпадение или не го има това нещо. Излъгали са те в МП че нямат достъп до коли идващи от Италия. Мойта е от Милано и веднага ми изкараха цялата сервизна история докато е била в гаранция.

Успех с покупката Wink
За модела нищо не мога да кажа, НО пише, че има сервизна история/книжка - съответно отваряш и гледаш печатите и километрите. До 100хил. би трябвало да са Волво печатите заради гаранцията. Друго нещо - виждаш по коло км е въртяла първите 2-3 години и си правиш 1 средно аритметична сметка колко е карана колата за 6 години. Ако италянчето е правил по 25хил на година първите 2-3 години се връзват километрите, ако ли не - отиваш в МП, 100ина лева е 1 преглед и всичко ще си излезне на яве.
Колата изглежда запазена, но джамбазите с това се хранят, така че аз не бих се предоверявал на външния вид - 1 волан и 1 шофьорска седалка лесно се сменят Wink
momk0 Wrote:
bhteam Wrote:Съмнява ме дали не е превъртян километража. Като гледам на какви километри ги продават в Италия, тези 133К са малко съмнителни. Опитах се по VIN да проверя сервизната история в МП, но се оказа че те нямали достъп до информация за коли от Италия Cry .

Благодаря.

Едно 90% от колите идващи от Италия са или около 130-те хиляди км. или 115. Съвпадение или не го има това нещо. Излъгали са те в МП че нямат достъп до коли идващи от Италия. Мойта е от Милано и веднага ми изкараха цялата сервизна история докато е била в гаранция.

Успех с покупката Wink
Въпроса не е колко от идващите коли са на толкова, а колко от тръгващите от там са на толкова километри... като поразгледаш из италианските сайтове са на по 200 000 на 4-5 години 90% от колите.
така де мисълта ми беше, че все ги връщат около тия километри :lol:
Колега ако ще харчиш 11-12 000 за комби Big Grin то по добре разгледай V70 -те.
пример:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11336709961088107&f1=details&slink=1dl5co">http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1dl5co</a><!-- m -->
+ 1 за предложението на Maxijaz. V70 е къде къде по истиснко Волво от V50. Не че нещо ама двигател от Пежо и окачване от Форд Фокус пред един истиснки ВОЛ бледнеят :lol:
Не ми се влиза в излишни спорове, но гаранцията в БГ когато купувах моята беше 2 години. Т.е. сметни колко километра е изминавано на година и ще разбереш до кога трябва да има печати от МП. Окачването на фокуса е супер стегнато (за почти 5,5 години не съм сменил нито тампони, нито шарнири, биалети и каквото се сетиш, а знаеш какви са БГ пътищата), а мотора според мен е доста сполучлив в предвид на колко различни марки и модели се е слагал. Според мен не е уместно да се сравняват 2 тотално различни модела.
Успех.
Pages: 1 2