Волво Клуб - България

Full Version: Volvo v40 2.0 turbo 160 кончета не пали!идеи?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравей МаксБас,

Вече сме двама- аз и Ник_Доб, които се съмняваме в шайбата са СМР датчика.
Вземи я обърни. То така или иначе тя може да се сложи само по два начина, които са на 180градуса/искрата и бензина винаги се подават при едно и също положение на буталото остава само въпросът дали подаването е във вярният такт/. Имаш не повече от 2мин. разглобяване за тази проба.
Значи за запалване на двигателя му трябва въздух, бензин, и някой да драсне кибрита/да се подаде искра/. След като казваш, че подава бензин и искра, то според мен остава само да им се нагласи момента в който се подават.
Колеги не съм го заглеждал много добре този датчик...кажете как се рзглабя?Сега лягам да поспя ,че съм по късно на работа ,но като стана ще мина през сервиза...Ама чудното е ,че колата е работила,гасят я и на сутринта няма палене? тове е чудното...Иначе този датчик нали е с три кабела...И на два от кабелите на моята кола дава някакво съптотивлени...без значение какво...на тази трошка на същите крачета няма нищо? това да ви дава джокер?Да е заминал просто този датчик?
И вече работата не е добре...Всичко изглежда добре...мерихме и с осцилоскоп датчиците...Единственото което остава е компа нещо да се е омотал ...лошото е ,че май няма как да се пробва с друг Smile
MaxBass Wrote:И вече работата не е добре...Всичко изглежда добре...мерихме и с осцилоскоп датчиците...Единственото което остава е компа нещо да се е омотал ...лошото е ,че май няма как да се пробва с друг Smile
бензин има ли? :Р
Колега извинявай за острия отговор ,но защо преди някой да пише не чете? Нали е тема с дискусия...Аз съм описал проблемите ,симптомите и нещата които се проверени...
Пак казвам...Има бензин с нужното налягане на рейката,дюзите пръскат.Има въздух.Има и искра...Просто не е в подходящото време...Не може момента на пръскане да е виновен защото това което прави като върти и да я ритва наопаки и да спира да върти може да го пречени само запалването според мен...
та за улеснено:

Какво може да причени грешно запалване ?
Преди година, комшията над мен беше със същия проблем (само, че на една трицилиндрова шкода). 2 седмици я мъчи да запали и не и не.То не бяха проверки с лаптоп то не бяха свещи..........
И накрая се оказа , че е задавена и е промила цилиндрите и няма компресия и няма и палене.
Аз знам един лек за задавена кола: по една супена лъжица масло във всеки цилиндър през свещите. или дърпане доде запали (ама не се препоръчва за тия коли)
Ако някои знае друг лек за задавена кола може да сподели?
Хм... Я погледнете дроселовата клапа дали не е блокирала в напълно затворено положение? Wink
Клапата е с жило,не е електронна.Трябва да е превъртяла оста за да блокира.Ламаринката на камшафт датчика е трудно да се обърне на 180 (както казах по-горе фрезоването на вала е леко изнесено встрани,с чук може да се нагласи обаче Big Grin ).Компютъра колега е Fenix 5.1 ,ако ще го сменяваш си приготви флекс,защото е опасан с една дебела метална шина и е стегната с болт с късаща глава.Намира се точно под парното,пред скоростния лост,да не го търсите един час Smile.И разбира се,със смяна на компа към него трябват имото и ключа от другата кола.От опит - не съм срещал такъв комп,сдал багажа,но винаги има първи път.Компресия мерихте ли?
Сега не съм сигурен как е фрезоването на разпр. вал. Но лично аз преди месец си сменях семеринга точно под шайбата на СМР датчика и не съм забелязал такова нещо. Но не казвам, че не е така както пише Ник_Доб, просто аз не съм забелязвал дали е така. Но като си гледам снимките от телефона прореза на вала минава точно през средата му. Довечера ще опитам да сваля снимката и ще я пусна тук. Аз също съм с Фенкис 5,1. Относно дрос. клапа моята като я почиствах си затваря плътно т.е. явно управлението на ПХ е изцяло чрез клапана за ПХ. А дали е възможно ТПС да лъже компа, и това да шашка последният???
Макс Бас,
Аз все пак си мисля, че е добре да се опита да се направи една диагностика, дори и да е само на контакт да се прочетат малко данни/какво вижда Феникса/ а още по добре ако може докато се върти на стартер. После ако е възможно ги напиши тук за да мислим повече мозъци.
Ами аз гледах ли гледах Smile На контакт показва 5 градуса запалване и като почна да въртя стават 9...това ми се струва напълно нормално...Сега само се сещам ,че не съм гледал до момента в който спира да върти...И другото което е това което показва е какво му се иска или какво е запалването? Показа и някакви малки маси с въздух които влизат пак нормално,показва ТПС нормално работи си...Какво друго...Нз кажете ако се сещате...не е проблем да видя...Още е пред сервиза ама нз до кога Big Grin Да сменям комп с моята май не ми се занимава тей като моята е вече тотално зазимена и обгърната от сняг който нямам намерение да рина Big Grin
Pages: 1 2 3 4