Волво Клуб - България

Full Version: Настройка симулатор за дюзи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Наложи ми се да сменям симулатора на дюзите на бензина,купих нов,но в инструкциите пише за малко винтче или потенциометър,което е наглсено "някак си".При смяната нужно ли е нещо да настройвам оттам или да не го барам?Конвенционална газова,с ел. изпарител Ловато на двигател В18ЕР.Ще кача снимка на симулатора.Другият ми въпрос е смесителя е с чист диаметър около 28мм.Поставен е на самия изход на филтърната кутия.Правилно ли е подбран и там ли му е мястото?Тъпия разход така и неможах да го сваля и си мисля,че е заради него.
Ето снимка
[attachment=27409]
xPLOID Wrote:Наложи ми се да сменям симулатора на дюзите на бензина,купих нов,но в инструкциите пише за малко винтче или потенциометър,което е наглсено "някак си".При смяната нужно ли е нещо да настройвам оттам или да не го барам?Конвенционална газова,с ел. изпарител Ловато на двигател В18ЕР.Ще кача снимка на симулатора.Другият ми въпрос е смесителя е с чист диаметър около 28мм.Поставен е на самия изход на филтърната кутия.Правилно ли е подбран и там ли му е мястото?Тъпия разход така и неможах да го сваля и си мисля,че е заради него.

Здравей колега .със или без симулатор -все тази .С една дума няма нужда от него точно за този модел --не говоря празни думи защото съм правил доста експерименти .когато си на газ се изключват дюзите ,симулатора има задачата да излъже компа ,че дюзите НЕ са изключени и този симулатор представлява 4 бр 100 омови резистора,които се управляват с реле ,които от своя страна се явяват като товар вместо дюзите--мое лично мнение от практиката е : с него без него-все тая.
относно смесителната плочка -не ти е поставена където трябва ,колкото по близо до клапаните -толкова по добре ...
Причината да сменя симулатора беше че едни идиоти ми измиха двигателя "ургулешката"(казано на русенски) е че няколко дни след това съвсем случайно човъркайки си под капака като бутнах симулатора(или емулатор така и не можах да разбера как е по правилно да се нарече) изтече ръждива вода отвътре.В една моя друга тема си писахме за запушени дюзи.Е да ама не-сутринта запушени към 10 часа отпушени и върви на фурия оная ми ти гад.Колкото до симулатора четох че сименс компютрите са малко по "умни" и фаштат шмекера ако се изключат дюзите по друг начин чрез реле и симулатор си е нужен ( не претендирам че инфото е достоверно).Колкото до смесителя ако се постави след дросела как аджеба се решава проблема с празния ход при рязко затворен дросел? А размера правилно ли е подбран?
смесителната плочка е редно да се монтира непосредствено на корпуса на дроселовата клапа -плочката за модела трябва да има три щуцера -два за газ и един за /сега по памет говоря / за един маркуч,който идва от стъпковия мотор,ще направя снимка и ще я постна ,наистина съм забравил как го правих -явно е от ЕГН-то/!!!
Здравей xPLOID,

Винтчето е потенциометър!
С него се настройва времето на закъснение, когато ще "спре" инжекторите.
Направено е с цел при преминаване от бензин на газ да няма дупка между двете горива!
Ето малко инфо от АЕБ:
"When switching over from PETROL to GAS, the emulator does not immediately
cut off injector operation, this in order to allow the GAS to exit from the reducer
and reach induction, thus avoiding feed gaps with consequent backfiring. In
this way, during switching over, the two fuels (PETROL and GAS) will overlap for
a time that can be adjusted with a trimmer placed on the emulator’s lower side."
Предполагам, че и твоят симулатор е на същият принцип.
да това го разбрах.Моля за снимка на колегата Андро от която се вижда маркуча за газта този третият за който говорихме къде се включва точно.Нещо съм оклепал нещата и е прокапал бензин около едната дюза и пак ще има разглабяне.Да свърша всичко наведнъж.на стария симулатор му бяха прецакани двата големи резистора.
xPLOID Wrote:да това го разбрах.Моля за снимка на колегата Андро от която се вижда маркуча за газта този третият за който говорихме къде се включва точно.Нещо съм оклепал нещата и е прокапал бензин около едната дюза и пак ще има разглабяне.Да свърша всичко наведнъж.на стария симулатор му бяха прецакани двата големи резистора.
[attachment=27429]

третия е от стъпковия мотор към този смесител.Този трети маркуч преди това е включен в гофрираната гумена връзка м/у дросела и въздушния филтър,плочката се слага на тялото на дросела ...третия маркуч се включва в нея а отвора от който се извади-се запушва .принципно така трябва да се направи ,но все пак се консултирай с някой спец ,преди да даваш пари за смесител и други неща.Аз също имам проблеми с ниските обороти ,когато е на газ ,но при мен нещата стоят така-колата е за смяна Big Grin
Благодаря колега за отзивчивостта.Имам едно друго питане.Та третия щуцер е за МПХ.Вързан директно към плочката няма ли да дърпа само газ?В други форуми четох ,че сместа която се прекарва през МПХ трябва да е на няколко сантиметра след смесителя за да влиза смес от газ и въздох добре хомогенизирана.Също така и за едни формулки за пресмятане на диаметъра където се умножава по 7,5 и 10 мощността на мотора съответно за минимален и максимален диаметър без да се спъва входящия въздух преди филтъра.Моята плочка е 28 мм и ми се струва неправилно подбрана.Тъпия разход така и не можах да сваля под 13 14 смесено.Динамика добра на 1ва 2ра 3та еди дойди 4та замира на 2500 оборота 5та е мъка-завивах развивах лапа си и тва е.