Волво Клуб - България

Full Version: Volvo 460 1.7 turbo Проблем на газ - помогнете моля ?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте от скоро съм във форума понеже си взех волво 460 1.7 турбо и разгледах доста теми но никъде не попаднах на моя проблем... и така...
Проблемът е следният сложих си газова уредба (всичко както трябва) , но колата неще да се изфорсира ... на празен ход работи перфектно но подам ли газ стигнели 1500 - 2000 оборота губи мощност и угасва , плочката ми е преди дросела (непосредствено) със 2 маркуча като съм пробил още 1 дупка за 3 ти маркуч който при буст да натиска мембраната за да обогати сместа, но до буст така и не се стига ... изпарителя е балансиран (2 те камери са свързани) , но и като не бяха балансирани проблема пак си беше същия(изпарителя е Стар газ вакумен) . Пробвах с друг изпарител ( Ловато от другата ми кола рено 19 също вакумен) но проблема и със него е същия и има чувството че не съм свързал правилно вакума ... Балансирания изпарител който си е монтиран в момента е Стар газ вакумен ...
Моля помогнете ако можете с нещо някакво инфо от къде се взема вакум или нещо друго ако съм объркал...
От сега да кажа че бутилката е пълна почти до горе минала е технически преглед клапана е със нов филтър всички връзки са стегнати и добре проверени ...
П.С.
Дори , когато извадя маркуча от кулера и го остава само да си смуче от атмосферата пак си остава същия проблем и още нещо да кажа дръпнал съм предпазителя на помпата и тя не работи така си правя тестовете...
Здравей,

Не съм сигурен, че вакуумен изпарител ще работи на двигател с турбо.
Все пак вакуумът е сигналът който кара изпарителят да започне да работи.
Защо не дадеш схема на свързването на изпарителя?
Така ще имаме по- ясна картинка!
Като начало вземаш вакуум от сервото за спирачките.
После пробваш и докладвай.
благодаря колега утре ще пробвам от там да видим какво ще стане Smile
Идеята е че само там има вакуум винаги.
Здравейте днес сложих емулатор за дюзите , за да може да се прекъснат правилно , поне такъв беше плана,но плановете както винаги се объркаха... и сега след като го сложих неще да пали на бензин като всички букси са си по местата те са и по дължина разположени и няма как да се объркат и така някой може ли да ми даде някакво обяснение какво да нправя емулатора е следния <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gasmagazin.com/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-e%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8-4-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B0-%D1%81-%D0%B1%D1%83%D0%BA%D1%81%D0%B8-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB.html">http://www.gasmagazin.com/%D0%B5%D0%BB% ... D0%BB.html</a><!-- m -->
Снимай упътването трябва да има начин на регулиране.
На Волвото компа е по умен от другите и не се лъже лесно.
Иначе как спираш работата на ежекторите?
Здравей аз го оправих това с паленето на бензина бях забравил главната букса да включа, но сега сложих и ел. изпарител и пак неще по същия начин си прави проблемите как то и с другите изпарители ...смених и плочката тая е по голяма пасва точно пред дросела и пак неще...
малко ще е трудно без повече инфо.
foxa1991 Wrote:Здравейте от скоро съм във форума понеже си взех волво 460 1.7 турбо и разгледах доста теми но никъде не попаднах на моя проблем... и така...
Проблемът е следният сложих си газова уредба (всичко както трябва) , но колата неще да се изфорсира ... на празен ход работи перфектно но подам ли газ стигнели 1500 - 2000 оборота губи мощност и угасва , плочката ми е преди дросела (непосредствено) със 2 маркуча като съм пробил още 1 дупка за 3 ти маркуч който при буст да натиска мембраната за да обогати сместа, но до буст така и не се стига ... изпарителя е балансиран (2 те камери са свързани) , но и като не бяха балансирани проблема пак си беше същия(изпарителя е Стар газ вакумен) . Пробвах с друг изпарител ( Ловато от другата ми кола рено 19 също вакумен) но проблема и със него е същия и има чувството че не съм свързал правилно вакума ... Балансирания изпарител който си е монтиран в момента е Стар газ вакумен ...
Моля помогнете ако можете с нещо някакво инфо от къде се взема вакум или нещо друго ако съм объркал...
От сега да кажа че бутилката е пълна почти до горе минала е технически преглед клапана е със нов филтър всички връзки са стегнати и добре проверени ...
П.С.
Дори , когато извадя маркуча от кулера и го остава само да си смуче от атмосферата пак си остава същия проблем и още нещо да кажа дръпнал съм предпазителя на помпата и тя не работи така си правя тестовете...


обясни първо как са /балансирани и свързани двете камери?,/
погледни тук
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=10483&p=101767&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B7+%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE#p101670">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic ... BE#p101670</a><!-- m -->