Волво Клуб - България

Full Version: Vovo S8 D5 не загрява
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
обръщам се към Вас с молба за съвети и помощ.
Карам Волво С80 D5 (автоматик), сега когато се развали времето и стана студено колата почти не достига работната си температура (срелката на средата на скалата).След изминати 100км от време на време при по голямо напрежение достига до средата стрелката на температурата, но когато пусна колата без газ тя просто започва да изстгива, да отива наляво почти към нулево положение.В следствие на това когато срелата е в ляво нямам и парно, едва духа хладко когато климатика е на AUTO и колата става по мудна тъй като е студена?

Моля помагайте,давайте съвети?

P.S. Слойих кранчетата на студено положение (16 градуса) и колата загря за около 2-3 км почти до нормалната си температура, но когато жратнах отново на топло въздуха беше пак хладък

Отварях капака в ляво има един дебел маркуч който отива към радиатора и е студен, има и един по тънък пак от ляво и е топъл.

Благодаря Ви
заминал термостат като причина №1 ...
bell Wrote:заминал термостат като причина №1 ...
Благодаяр за бързият отговор,относно термостата проверих в интернет и има цяло тяло термостат, а на някои места само патрон за термостата? В случая възможна ли е смяната само на този патрон? Каква е разликата?
Благодаря
atsi Wrote:
bell Wrote:заминал термостат като причина №1 ...
Благодаяр за бързият отговор,относно термостата проверих в интернет и има цяло тяло термостат, а на някои места само патрон за термостата? В случая възможна ли е смяната само на този патрон? Каква е разликата?
Благодаря

Това на място в сервиз, за да потвърдят диагнозата.
Иначе няма смисъл да се циганиш - сменяй с нов и си свиркай - не струва колкото съединител ... Wink
или колкото автоматика Smile

сега в този студ моето D5 след като го запаля до 10-15 сек се включва печката , за 3-4км стрелката заковава на средата, ако ще да лазя ако ще с 200 да карам, така че най - вероятно е термостат, и при положение при спряно парно, загрява и в момента в който го псунеш отнема топлината,и после не затваря кръга и няма как да го загрее. за мен 99% е термостат.
bell Wrote:
atsi Wrote:
bell Wrote:заминал термостат като причина №1 ...
Благодаяр за бързият отговор,относно термостата проверих в интернет и има цяло тяло термостат, а на някои места само патрон за термостата? В случая възможна ли е смяната само на този патрон? Каква е разликата?
Благодаря

Това на място в сервиз, за да потвърдят диагнозата.
Иначе няма смисъл да се циганиш - сменяй с нов и си свиркай - не струва колкото съединител ... Wink


Здравей,
точно това ме интересуваше каква е разликата в това дали ще взема само "патрона" или цялото тяло,за да зная дали е циганене или не Big Grin,
всащност цената не е колкото автоматика но може би клони към цената на някои съединители Big GrinBig GrinBig Grin гледах го ж Мото-пфоe че е около 270лв,а патрона около 40

Благодаря
Здравейте! И аз имам същия проблем с S80. atsi пиши за резултата като смениш термостата Smile
След смяна на термостата с нов такъв проблемът се реши и колата си загрява бързо и заковава стелката на температурата в средата!
Благодаря за всички мнения ! Smile
Да определено всичко се оправи. Аз също смених термостат и се постоплих в колата... Smile