12-10-2012, 11:49 AM
Здравейте колеги,
обръщам се към Вас с молба за съвети и помощ.
Карам Волво С80 D5 (автоматик), сега когато се развали времето и стана студено колата почти не достига работната си температура (срелката на средата на скалата).След изминати 100км от време на време при по голямо напрежение достига до средата стрелката на температурата, но когато пусна колата без газ тя просто започва да изстгива, да отива наляво почти към нулево положение.В следствие на това когато срелата е в ляво нямам и парно, едва духа хладко когато климатика е на AUTO и колата става по мудна тъй като е студена?
Моля помагайте,давайте съвети?
P.S. Слойих кранчетата на студено положение (16 градуса) и колата загря за около 2-3 км почти до нормалната си температура, но когато жратнах отново на топло въздуха беше пак хладък
Отварях капака в ляво има един дебел маркуч който отива към радиатора и е студен, има и един по тънък пак от ляво и е топъл.
Благодаря Ви
обръщам се към Вас с молба за съвети и помощ.
Карам Волво С80 D5 (автоматик), сега когато се развали времето и стана студено колата почти не достига работната си температура (срелката на средата на скалата).След изминати 100км от време на време при по голямо напрежение достига до средата стрелката на температурата, но когато пусна колата без газ тя просто започва да изстгива, да отива наляво почти към нулево положение.В следствие на това когато срелата е в ляво нямам и парно, едва духа хладко когато климатика е на AUTO и колата става по мудна тъй като е студена?
Моля помагайте,давайте съвети?
P.S. Слойих кранчетата на студено положение (16 градуса) и колата загря за около 2-3 км почти до нормалната си температура, но когато жратнах отново на топло въздуха беше пак хладък
Отварях капака в ляво има един дебел маркуч който отива към радиатора и е студен, има и един по тънък пак от ляво и е топъл.
Благодаря Ви