Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S40 странно бучене откъм двигателя
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здр.на всички във форума.От скоро при моето волво се случва нещо странно,чува се едно гадно бучене от към двигателя и по точно откъм гърнетата,там където е връзката от двигателя и аспухната система,поне от там се чува.Та на кратко за какво става дума.Колата ми е волво с40 1997г. 2000 куб. ,след като запаля зимата двигателя на свободен ход колата си работи нормално,но когато тръгна и натоваря колата към 3000 оборота,започва да се чува едно леко бучене от към това място което споменах по горе,така до тук не е толкова фрапантно,но в момента в които тръгна да изкачвам някакво нагорнище и е вкарам в 3000-3500 оборота колата започва силно да бучи и това по мои впречатления е когато колата не е загряла хубаво,като позагрее това нещо се чува по слабо или направо изчезва.Та първата мисъл която ми мина е че е от катализатора,понеже тои е първи в аспухната система,но уви при смяната му се оказа че такъв не съществува в моята кола,и е заменен с права тръба,та аз реших да му сложа резоннантно гърне,но разлика нямаше с изключение на това че започна да ми се включва ламбда сондата,но това е друга тема.И така на това странно бучене,някои имали впечатления неговата кола да е правила така и как е решил проблема.Само да споделя че това според мен не е от някакъв натрупал лед или гърнетата,защото това съм го проверил,това бучене се чува по скоро като на изтърван или спукан мъркуч или мека връзка,но незнам дали е така,просто така звучи.
Аз залагам на скъсан горен десен тампон на двигателя.
ами да имам скъсани ляв и десен тампон на двигателя но дали това е проблема,понеже все пак тези тампони не са ефтини и ако се окаже че не е от тях ще съм хвърлил 200 лв напразно,защото всички знаем че може да караме и със скъсани тампони,всмисъл не е чак такъв проблем,но е възможно да е от тях,иначе на свободен ход в движение го няма този шум или пък на 2000 обор.
и все пак може ли да е от друго?
Здравей колега, погледни все пак в какво състояние е горния десен тампон на двигателя. Там има една ламаринка, която опира в болта, с който е захванат тампона за купето и предизвиква такъв гаден шум. Това е само предположение, но нищо не ти струва да провериш. Ще си позволя да те поправя и ще кажа, че тампоните държащи двигателя са доста важни и въпреки, че може да караш със скъсани това никак не е препоръчително. Поздрави и дано проблема ти се реши бързо и с малко пари.
Като невярваш, че е от тях направи следното:
повдигни леко двигателя и подложи парче гума в отвора които ще се отвори на тампона, и го вържи например с тел за да не изпадне и да ти изпокъса ремъците.
Някои гледам и ги пълнят със силикон (но не знам колко ще изкара така)
мерси за напътствията,утре ще ги огледам хубаво тампоните да видя дали от тях идва този шум,макар че то освен в движение ,неможе да се чуе,и да се поправя в по горните ми съобщения,всъщност скъсани са ми преден и заден ,а не ляв и десен както писах,просто в бързината не помислих кои бяха ми казали че са скъсани,та може ли и от тях да се получават тези вибрации
hristo85 Wrote:мерси за напътствията,утре ще ги огледам хубаво тампоните да видя дали от тях идва този шум,макар че то освен в движение ,неможе да се чуе,и да се поправя в по горните ми съобщения,всъщност скъсани са ми преден и заден ,а не ляв и десен както писах,просто в бързината не помислих кои бяха ми казали че са скъсани,та може ли и от тях да се получават тези вибрации

От тампоните е .
Колеги ,а да знаете от къде мога да си купя тези два тампони за двигател и има ли разлика м/у преден и заден,ако някои предлага здрави втора ръка да ми пише на лични
Тампоните ги вземи от МП. Двата общо бяха към 150-160 лева.Ако познаваш някой клубен член може да ги вземеш с 10% отстъпка.
Pages: 1 2