12-16-2012, 06:51 AM
Здравейте колеги,
отново ме сполетя старя проблем с газовата- Landi Renzo LSI Plus. Колата е В40, 1.9Т. След 3500 оборота губи рязко мощност и започва да прекъсва (това е момента, когато върт момент е в пика си). Прекъсването е на няколко пъти, като не позволява на колата да доускори и запазва обороти. На времето пробихме двукамерния изпарител на второ място, за да покачим налягането и се получи перфектно. Тогава проблема беше идентичен. На ниски обороти няма никакви проблеми.
Проверих бобините, кабелите (считайте, че си играх да ги сменям с резервни такива, които работят), проверих и маркучето, което е взето от вакума преди дросела и отива към изпарителя. Въздушния филтър е нов.
Остава да проверя и свещите, които са на около 20 000км. Филтъра, преди газовите дюзи, също наближава 20 000км и там също имам съмнения, че може да е от него, макар и това да не се случва изведнъж (запушването).
Цялото това нещо се получи след смяна на летни със зимни гуми, което е безумие, освен ако не са пресовали медната тръба, по която идва газта, което е малко вероятно.
Имах подобни проблеми преди, свързани с прекъсване, които разреших с подмяна на бобини. Там обаче прекъсването беше на ниски обороти.
Дайте съвети от какво може да е, което изпускам?
отново ме сполетя старя проблем с газовата- Landi Renzo LSI Plus. Колата е В40, 1.9Т. След 3500 оборота губи рязко мощност и започва да прекъсва (това е момента, когато върт момент е в пика си). Прекъсването е на няколко пъти, като не позволява на колата да доускори и запазва обороти. На времето пробихме двукамерния изпарител на второ място, за да покачим налягането и се получи перфектно. Тогава проблема беше идентичен. На ниски обороти няма никакви проблеми.
Проверих бобините, кабелите (считайте, че си играх да ги сменям с резервни такива, които работят), проверих и маркучето, което е взето от вакума преди дросела и отива към изпарителя. Въздушния филтър е нов.
Остава да проверя и свещите, които са на около 20 000км. Филтъра, преди газовите дюзи, също наближава 20 000км и там също имам съмнения, че може да е от него, макар и това да не се случва изведнъж (запушването).
Цялото това нещо се получи след смяна на летни със зимни гуми, което е безумие, освен ако не са пресовали медната тръба, по която идва газта, което е малко вероятно.
Имах подобни проблеми преди, свързани с прекъсване, които разреших с подмяна на бобини. Там обаче прекъсването беше на ниски обороти.
Дайте съвети от какво може да е, което изпускам?