Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със спирачките.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здр.на всички.Колата е V40 2.0T '98 ,та проблема е следния-когато натисна спирачките педала потъва почти до долу,но при следващо натискане колата спира и педала става по-твърд(не както трябва да бъде ,но по-добре).Прегледах накладките и в сервиза казаха ,че са почти нови ,дисковете също,казаха и че не е от въздух в системата.Споменаха нещо за някаква помпа ,но така и не ми стана ясно,но пък и те не бяха сигурни.В друг сервиз казаха ,че е от ABS-a,но предполага ,че ако е от него ще има някаква индикация на таблото,а и той(ABS-а) си работи нормално.Някакви предположения?

Благодаря предварително.
Привет колега,
Сега е студено, но намери топло място и огледайте първо за течове по системата първо. Огледайте добре навсякъде. Това само в началото ли го прави или през цялото време, в смисъл казваш втория път е ок, но примерно при градско каране и по-често използване на спирачките това явление остава ли?
Кога за поседне път е сменяна спирачната течност?
Иначе намирисва ми на износен централен цилиндър. Но огледайте добре за течове дори и малки или незначителни, преди да тръгнеш да даваш пари.
Здр.колега.Колата се кара почти само градско и педала потъва през цялото време,в смисъл при повторното натискане спира по-добре от първия път ,но след 2мин. при натискане на педала е същото,пак пада до долу.Спирачната течност не е сменяна .Утре ще огледам за някакъв теч,защото днес ми направи впечатление ,че имаше някакво петно,то беше малко ,но все пак ще го видя .

Благодаря за бързия отговор.
Ако не е от теч,най вероятно е серово.Аз имах подобен случай само че с ладата ми :mrgreen: .Просто мисля че там може да ти е проблемът.Поздрави
И аз мислех ,че може би нещо от сервото,но незнам вече .Ако не е от теча ще се заема с него.Благодаря.
Точно сервото имах предвид. Не намерих думата. Та провери за теч дали не взема въздух. Пак, дори и да е малко е достатъчно да влезе въздух. Ако се окажат уплътненията на буталцето, сервото де имаш избор ново или втора ръка или същото но със сменени пръстени.
Извинявам се за малко странното изразяване ама наистина пиша изгърбен.
Съюият проблем съм имал и аз с ладата, от сервото беше... Имаше и едно напрекаснато съскане (свистене).
Идентичен случай имах с пасат двойка. Смених помпата и всичко заспа.
Мисля че някои колеги се бъркат в това което обясняват. При проблем със сервото не мислите ли че педала на спирачката става твърд и за се задействат спирачките и да спира е нужно по-голямо усилие върху педала от обикновено,но има спирачки,а колегата е написал че педала хлътва до пода и трябва да натисне втори път за да хванат спирачките.Това важи за коли като Ладите,Москвичите и моята Аврора които нямат ABS,а Волвото на колегата със сигурност има и мисля че е възможно това положение да не важи при него.Аз лично съм пробвал да карам с откачен маркуч на сервото и разликата е осезаема. Ако няма някъде теч и не губи спир.течност за мен логично е следващата стъпка е да се провери спир.помпа макар че мисля че точно тя не подлежи на ремонт както и че варианта с такава втора ръка си е таралеж в гащите понеже не се знае на какво дередже е и дали не е тръгнала и тя.Все пак ако се намери такава втора ръка на сметка може да се пробва за да се види дали оттам е проблема.
Здр. колеги.Относно "съскането" което се чува и аз чух нещо подобно ,и като врътнах волана и спря.Незнам дали има някаква връзка м/у сервото и хидравлика,но шумът спря.След това го повторих и пак се чу "съскането",незнам дали има някаква връзка.

Поздрави.
Pages: 1 2