Волво Клуб - България

Full Version: Фабричен би-ксенон-проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колата е с фабричен Би-ксенон с крушка 35W D2R. Десния фар започна да свети много слабо и цвета на светлината е тъмносин, виолетов и от време на време пали грешка BULB problem. Според вас къде е проблема в крушката или в баласта? Китайските произведения на изкуството дали ще свършат работа и някои знае ли колко келвина е оригинала и трябва ли да сменя и двете крушки?
В крушката.
Аз си купих 2 крушки на Луксима за 100 лева 4300к., за да няма разлика.
Nicky Wrote:Колата е с фабричен Би-ксенон с крушка 35W D2R. Десния фар започна да свети много слабо и цвета на светлината е тъмносин, виолетов и от време на време пали грешка BULB problem. Според вас къде е проблема в крушката или в баласта? Китайските произведения на изкуството дали ще свършат работа и някои знае ли колко келвина е оригинала и трябва ли да сменя и двете крушки?
Колега, сигурен ли си, че колата е с Би-Ксенон? Питам, защото Би-Ксенонът ползва крушка D1S и седи на фар с лупа. Ако твоят е такъв, тогава няма дачин да е D2R.
Оригиналният цвят на фабричното вграждане е 4300К - Филипс.
Китайчетата ще ти свършат работа, но не знам дали има D1S, ако се окажат такива.
Имам един чисто нов комплект на Филипс (на втората снимка) и го продавам на почти същата цена като на Луксима (120 лв/2бр.), така че ако решиш нещо, пиши Wink Имам и 2 бр. ОСРАМ, които свалих от колата - напълно работещи. Смених ги профилактично, когато я купих, защото ми изпаднаха изгодно Филипсът. Тях ги продавам на 60 лв./2 бр.

п.с. На първата снимка е D2R, за да се ориентираш за разликата. Малкият баласт на крушка D1S я поддържа под напрежение, така да се каже, за да може да запали много бързо, когато пускаш дълги.
В упътването на колата пише, че е би-ксенон с 35W D2R. За дългите си има отделни халогенни лампи. При превключването на къси-дълги се завърта рефлктора на фара с ксеноновата крушка. Как да разбера дали наистина е D2R или някакъв друг стандарт. Крушките приличат много на тези от първата снимка. Къде точно е разликата между първия и втория вид. Колата е с първа регистрация ноември 2003 год. купена от МП. Крушките които предлагаш D2R или D1S ли са?
Nicky Wrote:В упътването на колата пише, че е би-ксенон с 35W D2R. За дългите си има отделни халогенни лампи. При превключването на къси-дълги се завърта рефлктора на фара с ксеноновата крушка. Как да разбера дали наистина е D2R или някакъв друг стандарт. Крушките приличат много на тези от първата снимка. Къде точно е разликата между първия и втория вид. Колата е с първа регистрация ноември 2003 год. купена от МП. Крушките които предлагаш D2R или D1S ли са?
Би трябвало да е с D2R при положение, че е 2003 год.
Свали капачката на фара и виж дали приличат на първата или втората снимка.
Аз имам D1S, т.е. за фар с лупа и най-вероятно няма да ти свършат работа, но поне ако са D2R ще си намериш лесно и за добри пари крушки Wink
Кажи какви са точно и задължително си вземи 4300К на Луксима, т.к. са качествени.
D2R са ти колега.
За рефлекторен фар.
Цените на крушките са много весели
-китайски 1 месец гаранция - 12.00 лв.
-китайски 12 месеца гранция - 20.00 лв.
-Луксима 6 месеца гаранция - 49.00 лв.
-китайски Филипс - 148.00 лв.
-европейски Филипс - 340.00 лв.
В момента заради празниците доставката на Луксима ще е след Коледа ще си взема една за 20.00 лв. , а след Коледа ще си сложа Луксима.
Весели празници на всички!