Добър вечер от скоро съм горд собственик на волво в70 и от 2-3 седмици насам започнаха доста проблеми.Първият е че ми свети ламбда сондата на таблото,вторият е че от тогава започна и да харчи супер много метан с поне 100 процента ако не и от горе някак си имам чувството че са свързани,третият е че въобще не върви както трябва на метан,някак си заглъхва или придърпва след това се отприщва и забива муцуна или вообще не отприщва водих я на един майстор той каза че е намалил притока на метан там от нещо каза че било развито почти докрай...трябваше да ми смени само маслото и филтрите но явно защото му казах че харчи много метан и е завъртял малко кранчето,а ето го и четвъртият проблем когато загрее колата съединителят ми пропада казаха ми че не е обезвъздушен явно когато ми сменяха уплътнението на помпата на съединителя не са го обезвъздушили,мислите си че няма пети ли е ИМА,та той е следният днес загасих колата пред блока и след около 2 часа се опитах за запаля но не става акумулатор има защото самата кола пали но щом подам газ гасне веднага а ако не и давам пак ги сваля и гасне,колата пали на бензин и автоматично превключва на метан след 1600-700 оборота по принцип но сега въобще не може да запали на бензин няма копче да пали на метан има само 2 копчета едното е да превключва автоматично другото е само на бензин но и в двата случая не пали смисъл пали но ви казах гасне и дори не ми дава да пипна газта пипна ли я край, казаха ми че може да съм намокрил нещо и я оставих за сутринта защото се мъчих 2 часа и се отказах ,и отново мисля че ламбдата е намесена но нека някой по компетентен се изкаже по въпроса.Имам номерата на Ростислав и Кирил казаха ми на тях да звъня ако имам проблем но е късно сега може би утре били много запалени фенове и ако някой можело да ми погне това били те предполагам че ги познавате по голямата част от вас но както и да е... ако има някой който може да ми помогне поне да запаля и да реши поне 2-3 от проблемите ще съм много благодарен.Волвото е V70 kombi 2.0i s metan 1997g ако имате още въпроси питайте. Мерси предварително.
Xpuco0 Wrote:Добър вечер от скоро съм горд собственик на волво в70 и от 2-3 седмици насам започнаха доста проблеми.Първият е че ми свети ламбда сондата на таблото,вторият е че от тогава започна и да харчи супер много метан с поне 100 процента ако не и от горе някак си имам чувството че са свързани,третият е че въобще не върви както трябва на метан,някак си заглъхва или придърпва след това се отприщва и забива муцуна или вообще не отприщва водих я на един майстор той каза че е намалил притока на метан там от нещо каза че било развито почти докрай...трябваше да ми смени само маслото и филтрите но явно защото му казах че харчи много метан и е завъртял малко кранчето,а ето го и четвъртият проблем когато загрее колата съединителят ми пропада казаха ми че не е обезвъздушен явно когато ми сменяха уплътнението на помпата на съединителя не са го обезвъздушили,мислите си че няма пети ли е ИМА,та той е следният днес загасих колата пред блока и след около 2 часа се опитах за запаля но не става акумулатор има защото самата кола пали но щом подам газ гасне веднага а ако не и давам пак ги сваля и гасне,колата пали на бензин и автоматично превключва на метан след 1600-700 оборота по принцип но сега въобще не може да запали на бензин няма копче да пали на метан има само 2 копчета едното е да превключва автоматично другото е само на бензин но и в двата случая не пали смисъл пали но ви казах гасне и дори не ми дава да пипна газта пипна ли я край, казаха ми че може да съм намокрил нещо и я оставих за сутринта защото се мъчих 2 часа и се отказах ,и отново мисля че ламбдата е намесена но нека някой по компетентен се изкаже по въпроса.Имам номерата на Ростислав и Кирил казаха ми на тях да звъня ако имам проблем но е късно сега може би утре били много запалени фенове и ако някой можело да ми погне това били те предполагам че ги познавате по голямата част от вас но както и да е... ако има някой който може да ми помогне поне да запаля и да реши поне 2-3 от проблемите ще съм много благодарен.Волвото е V70 kombi 2.0i s metan 1997g ако имате още въпроси питайте. Мерси предварително.
Колега не знам дали ще съм ти полезен,но ще ти споделя моя опит. Карам Волво 850 на метан. Случвало ми се е да светна лампата на ламбсондата ако е загряла добре колата и прехвърля от метан на бензин без да рестартирам мотора. Единственият начин да се оправи е ако откача клеимата на плюса на акомулатора. След една минута я закачам и всичко тръгва перфектно. Зависи и къде и как е монтирана метановата уредба.Това вече няма да го коментирам. Весели празници и дано да се оправят лесно нещата. Сподели как си решил проблема като си готов.
Значи мерси за предложените ми от вас сервизи обаче остава само проблема с паленето цял ден се занимавам с нея и никой неможе да установи защо не пали,има ток има бензин и не може и не може да запали от време на време пали и как пипна газта гасне дори и да не пипам газта пак държи 2-3 секунди и гасне ;о гледах кабели щуротии открих че стъпково моторче ми е изскубано ако това е то много съм невеж простете ми ама... не смея да пипам има и други някакви две кабелчета дето стърчат който мисля че трябва да са включени някаде но пак не съм сигурен и не пипам не знам но не може и не може да запали, от надежда-София съм и ако някой знае близко сервиз който да не ме мъндръсът много... мисля че ми трябва жичкаджия има близо метанаджия защото мога само да я бутам той дали ще разбира не знам но мисля да пробвам утре ако никой не може да ми помогне до утре.
Здравей,колега.Така както го обясняваш,много чест проблем на този мотор е замърсяване на дистрибуторната капачка.Свали я,има ли черен или сивкав нагар по стените на капачката отвътре - хубаво го изчисти.Лампата на таблото ламбда сонда,не означава непременно повредена ламбда сонда.Тази лампа ти отразява една или повече записани грешки в паметта на двигателния компютър.Тази кола трие грешки с откачане на акумулатор,само че грешката е отражение на някакъв вид проблем,самото изтриване не разрешава проблема - необходимо е да се прочете,да се види значението на грешката/грешките и оттам нататък се действа както е необходимо,в зависимост от това каква информация носи записаната грешка.Ако колата пали,както казваш без да подаваш газ,запали я,остави да загрее и тогава опитай да изфорсираш.Както казах чест проблем е замърсяване на капачката,в момента който опиташ да подадеш газ искрата увеличава силата си и ако имаш нагар в капачката настава анархия в реда на искрата - колата умира.Другата възможност за такова поведение на мотора е,когато инжекционната ти система не е наред и се нарушава горивоподаването (горивната смес).За съжаление сега не съм в София,бих ти помогнал.Ако не си се оправил до 27-28 ще мога да ти помогна.Весели празници и поздрави от Златоград.
Мерси колега сега отивам при колата защото съм я заебал в друга част на надежда.А колата неиска да държи обороти без да давам газ седи 1-2 секунда и гасне... и аз си мисля че е нещо по токовете защото бенз. помпа е нова не знам за филтъра дали за 4-5 месеца може да стане много зле но се съмнявам когато дам на контакт се чува впръскването... сега ще сваля дистр. капачка да я видя... и после я карам към 1 приятел да я закачи на комп. да види за какво иде реч.Мерси се пак ще ви държа в течение ако я оправа ще ви кажа как е станало.
Значи колеги проблема е бил бензинова помпа нямало достатъчно налягане обаче е капсолована някаква китайска за 60 лв и немогъл да я отвори и ми сложил нова някаква английска уж макар че до сега не съм чувал за такава и 170лв струвала и 10 ми зе за работа... много се съмнявам тая помпа да е английска защото най скъпата която успях да намеря е бош а се съмнявам да е сложил такава а не ми показа и кутията от новата направи се на ударен... както и да е ако някой е чувал за такава да ми каже... защото съм много нервен и незнам... абе се тая свършило...