Волво Клуб - България

Full Version: Volvo V70 2.0i - Метан ПРОБЛЕМ 1
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Добър вечер от скоро съм горд собственик на волво в70 и от 2-3 седмици насам започнаха доста проблеми.Първият е че ми свети ламбда сондата на таблото,вторият е че от тогава започна и да харчи супер много метан с поне 100 процента ако не и от горе някак си имам чувството че са свързани,третият е че въобще не върви както трябва на метан,някак си заглъхва или придърпва след това се отприщва и забива муцуна или вообще не отприщва водих я на един майстор той каза че е намалил притока на метан там от нещо каза че било развито почти докрай...трябваше да ми смени само маслото и филтрите но явно защото му казах че харчи много метан и е завъртял малко кранчето,а ето го и четвъртият проблем когато загрее колата съединителят ми пропада казаха ми че не е обезвъздушен явно когато ми сменяха уплътнението на помпата на съединителя не са го обезвъздушили,мислите си че няма пети ли е ИМА,та той е следният днес загасих колата пред блока и след около 2 часа се опитах за запаля но не става акумулатор има защото самата кола пали но щом подам газ гасне веднага а ако не и давам пак ги сваля и гасне,колата пали на бензин и автоматично превключва на метан след 1600-700 оборота по принцип но сега въобще не може да запали на бензин няма копче да пали на метан има само 2 копчета едното е да превключва автоматично другото е само на бензин но и в двата случая не пали смисъл пали но ви казах гасне и дори не ми дава да пипна газта пипна ли я край, казаха ми че може да съм намокрил нещо и я оставих за сутринта защото се мъчих 2 часа и се отказах ,и отново мисля че ламбдата е намесена но нека някой по компетентен се изкаже по въпроса.Имам номерата на Ростислав и Кирил казаха ми на тях да звъня ако имам проблем но е късно сега може би утре били много запалени фенове и ако някой можело да ми погне това били те предполагам че ги познавате по голямата част от вас но както и да е... ако има някой който може да ми помогне поне да запаля и да реши поне 2-3 от проблемите ще съм много благодарен.Волвото е V70 kombi 2.0i s metan 1997g ако имате още въпроси питайте. Мерси предварително. Big Grin
Xpuco0 Wrote:Добър вечер от скоро съм горд собственик на волво в70 и от 2-3 седмици насам започнаха доста проблеми.Първият е че ми свети ламбда сондата на таблото,вторият е че от тогава започна и да харчи супер много метан с поне 100 процента ако не и от горе някак си имам чувството че са свързани,третият е че въобще не върви както трябва на метан,някак си заглъхва или придърпва след това се отприщва и забива муцуна или вообще не отприщва водих я на един майстор той каза че е намалил притока на метан там от нещо каза че било развито почти докрай...трябваше да ми смени само маслото и филтрите но явно защото му казах че харчи много метан и е завъртял малко кранчето,а ето го и четвъртият проблем когато загрее колата съединителят ми пропада казаха ми че не е обезвъздушен явно когато ми сменяха уплътнението на помпата на съединителя не са го обезвъздушили,мислите си че няма пети ли е ИМА,та той е следният днес загасих колата пред блока и след около 2 часа се опитах за запаля но не става акумулатор има защото самата кола пали но щом подам газ гасне веднага а ако не и давам пак ги сваля и гасне,колата пали на бензин и автоматично превключва на метан след 1600-700 оборота по принцип но сега въобще не може да запали на бензин няма копче да пали на метан има само 2 копчета едното е да превключва автоматично другото е само на бензин но и в двата случая не пали смисъл пали но ви казах гасне и дори не ми дава да пипна газта пипна ли я край, казаха ми че може да съм намокрил нещо и я оставих за сутринта защото се мъчих 2 часа и се отказах ,и отново мисля че ламбдата е намесена но нека някой по компетентен се изкаже по въпроса.Имам номерата на Ростислав и Кирил казаха ми на тях да звъня ако имам проблем но е късно сега може би утре били много запалени фенове и ако някой можело да ми погне това били те предполагам че ги познавате по голямата част от вас но както и да е... ако има някой който може да ми помогне поне да запаля и да реши поне 2-3 от проблемите ще съм много благодарен.Волвото е V70 kombi 2.0i s metan 1997g ако имате още въпроси питайте. Мерси предварително. Big Grin
Колега не знам дали ще съм ти полезен,но ще ти споделя моя опит. Карам Волво 850 на метан. Случвало ми се е да светна лампата на ламбсондата ако е загряла добре колата и прехвърля от метан на бензин без да рестартирам мотора. Единственият начин да се оправи е ако откача клеимата на плюса на акомулатора. След една минута я закачам и всичко тръгва перфектно. Зависи и къде и как е монтирана метановата уредба.Това вече няма да го коментирам. Весели празници и дано да се оправят лесно нещата. Сподели как си решил проблема като си готов.
Значи мерси за предложените ми от вас сервизи обаче остава само проблема с паленето цял ден се занимавам с нея и никой неможе да установи защо не пали,има ток има бензин и не може и не може да запали от време на време пали и как пипна газта гасне дори и да не пипам газта пак държи 2-3 секунди и гасне ;о гледах кабели щуротии открих че стъпково моторче ми е изскубано ако това е то много съм невеж простете ми ама... не смея да пипам има и други някакви две кабелчета дето стърчат който мисля че трябва да са включени някаде но пак не съм сигурен и не пипам не знам но не може и не може да запали, от надежда-София съм и ако някой знае близко сервиз който да не ме мъндръсът много... мисля че ми трябва жичкаджия има близо метанаджия защото мога само да я бутам той дали ще разбира не знам но мисля да пробвам утре ако никой не може да ми помогне до утре.
Здравей,колега.Така както го обясняваш,много чест проблем на този мотор е замърсяване на дистрибуторната капачка.Свали я,има ли черен или сивкав нагар по стените на капачката отвътре - хубаво го изчисти.Лампата на таблото ламбда сонда,не означава непременно повредена ламбда сонда.Тази лампа ти отразява една или повече записани грешки в паметта на двигателния компютър.Тази кола трие грешки с откачане на акумулатор,само че грешката е отражение на някакъв вид проблем,самото изтриване не разрешава проблема - необходимо е да се прочете,да се види значението на грешката/грешките и оттам нататък се действа както е необходимо,в зависимост от това каква информация носи записаната грешка.Ако колата пали,както казваш без да подаваш газ,запали я,остави да загрее и тогава опитай да изфорсираш.Както казах чест проблем е замърсяване на капачката,в момента който опиташ да подадеш газ искрата увеличава силата си и ако имаш нагар в капачката настава анархия в реда на искрата - колата умира.Другата възможност за такова поведение на мотора е,когато инжекционната ти система не е наред и се нарушава горивоподаването (горивната смес).За съжаление сега не съм в София,бих ти помогнал.Ако не си се оправил до 27-28 ще мога да ти помогна.Весели празници и поздрави от Златоград.
Мерси колега сега отивам при колата защото съм я заебал в друга част на надежда.А колата неиска да държи обороти без да давам газ седи 1-2 секунда и гасне... и аз си мисля че е нещо по токовете защото бенз. помпа е нова не знам за филтъра дали за 4-5 месеца може да стане много зле но се съмнявам когато дам на контакт се чува впръскването... сега ще сваля дистр. капачка да я видя... и после я карам към 1 приятел да я закачи на комп. да види за какво иде реч.Мерси се пак ще ви държа в течение ако я оправа ще ви кажа как е станало. Big Grin
Значи колеги проблема е бил бензинова помпа нямало достатъчно налягане обаче е капсолована някаква китайска за 60 лв и немогъл да я отвори и ми сложил нова някаква английска уж макар че до сега не съм чувал за такава и 170лв струвала и 10 ми зе за работа... много се съмнявам тая помпа да е английска защото най скъпата която успях да намеря е бош а се съмнявам да е сложил такава а не ми показа и кутията от новата направи се на ударен... както и да е ако някой е чувал за такава да ми каже... защото съм много нервен и незнам... абе се тая свършило...