Волво Клуб - България

Full Version: Volvo s40 и умиращо турбо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте.
Започвам направо,защото се начетох за проблеми и симптоми за тази пуста част Турбото.Не ми губи антифриз нито масло,спад във вървежа абсолютно- не.
Това дето ме притеснява е , че отзад пуши, особено сега когато е студено.Един такъв бял дим като че някой си издухва цигарата, и това като загрее-докато е студена няма нищо.Въпросите са такива:
Това дето дими масло ли е? Ако е така дали е попаднало там заради по-високото ниво на маслото(така ми го смениха) .
Дали защото катализаторът е издухан пропуска някакви вредни емисий и напразно се ядосвам?
Най-важният засега въпрос е : ако евентуално е издунано турбото, ще мога ли да карам докато минат празниците ? После вече със сигурност ще ми кажат какво става.
Volvo s40 2004 бензин.
Благодаря!
Здравей. Според мен ще е по-скоро нещо по генерацията, я катализатор я нещо друго. Може да има "пробойна" някъде, може конденз нещо да се образува. А колата ти все пак като загрее отзад излиза топло, а навън е студ. Ти в студеното като дишаш от устата ти все едно пушек излиза ама не. Според мен няма за какво да се притесняваш. За това дали ти гори масло можеш да разбереш като просто на студен двигател си провериш нивото на маслото.



Поздрави,
Иван
Белият дим е напълно нормален, над 90% от изгорелите газове са водна пара. Когато излиза пара от устата ти е нормално да излиза и от ауспуха Когато има масло димът е син.
Днес сутринта отидох да ми закачат колата към компютър за една диагностика ,за да видя накрая защо ми свети тая лампа "check engine".
Да си призная очаквах да извадят някаква сериозна апаратура или поне лаптоп,а то излезе един доста пълен младеж държейки в ръка един уред приличащ на голямо дистанционно за телевизор,със адски усилия се наведе под волана и стенейки ме помоли аз да включа буксата на уреда,след това стартира нещо,въртя ключа на контакт.......и по едно време се изписа нещо на дисплея.Уреда беше изписал две грешки във термостата,и една във "системата на катализатора" това сигурно трябва да означава проблем със ламда сондата заради издухан катализатор.Както и да е ако е това ,както се казва -бели кахъри.
И сега ,ако нещо не е наред със турбото,ще се появи ли грешка със съответния номер ,която да бъде прочетена,или това е въпрос на усет от страна на задкормилното устройство.
Колкото до диагностичният уред,мисля че и аз ще се оборудвам със един такъв .
Благодаря Ви за отговорите!
"Дистанционното" струва около 1200 лв и се учи с години как да тълкуваш грешките за да не сменяш здрави части. :-) Все още не са измислили такова дистанционно за механични грешки като да речем проблеми с турбо компресор. :-)
becker Wrote:Днес сутринта отидох да ми закачат колата към компютър за една диагностика ,за да видя накрая защо ми свети тая лампа "check engine".
Да си призная очаквах да извадят някаква сериозна апаратура или поне лаптоп,а то излезе един доста пълен младеж държейки в ръка един уред приличащ на голямо дистанционно за телевизор,със адски усилия се наведе под волана и стенейки ме помоли аз да включа буксата на уреда,след това стартира нещо,въртя ключа на контакт.......и по едно време се изписа нещо на дисплея.Уреда беше изписал две грешки във термостата,и една във "системата на катализатора" това сигурно трябва да означава проблем със ламда сондата заради издухан катализатор.Както и да е ако е това ,както се казва -бели кахъри.
И сега ,ако нещо не е наред със турбото,ще се появи ли грешка със съответния номер ,която да бъде прочетена,или това е въпрос на усет от страна на задкормилното устройство.
Колкото до диагностичният уред,мисля че и аз ще се оборудвам със един такъв .
Благодаря Ви за отговорите!
Хах, че той уреда е една трета от колата бе момко :mrgreen: и в кой град се случват събитията. Попълни си малко профила... така и насоките към читав сервиз ще са по-лесни. :!:
ДИСТАНЦИОННО - хаха. Само да не е онова дистанционно за 70 долара - ELM327,че да знаеш колега с него може да ти превърнат колата от волво в Майбах :mrgreen:
ПС: такава грешка,която да сочи проблем в термостата на тази кола НЯМА.Може да е било температурен датчик например.
nik_dob Wrote:ДИСТАНЦИОННО - хаха. Само да не е онова дистанционно за 70 долара - ELM327,че да знаеш колега с него може да ти превърнат колата от волво в Майбах :mrgreen:
ПС: такава грешка,която да сочи проблем в термостата на тази кола НЯМА.Може да е било температурен датчик например.


На старите 40-ски диагностичната апаратура е един сандък с дисплей отгоре. Smile
Но това e 2004g. и би трябвало да се чете от VIDA.
Да си поговорим направо за сандъка с дисплей <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.google.bg/imgres?q=VCT2000&um=1&hl=bg&sa=N&tbo=d&biw=1024&bih=509&tbm=isch&tbnid=pnBWIdaYk2u0oM:&imgrefurl=http://www.forum-auto.com/marques/volvo/sujet1651.htm&docid=OA4cQPKkQV-WtM&imgurl=http://images.forum-auto.com/mesimages/477010/VCT2000%252520autre%252520volvo%25252011.jpg&w=496&h=372&ei=EpPhULrbL8TntQbGg4GIAw&zoom=1&iact=hc&vpx=239&vpy=166&dur=719&hovh=127&hovw=171&tx=149&ty=84&sig=117399482099616788740&page=2&tbnh=127&tbnw=171&start=11&ndsp=21&ved=1t:429,r:22,s:0,i:157">http://www.google.bg/imgres?q=VCT2000&u ... ,s:0,i:157</a><!-- m -->
Иначе волво след 99 се чете с Вида - настройки,грешки живи данни,каквото се сетите + много техническа документация.
Нз защо негодувате от ЕЛМ ...На мен ми върши някаква работа това без пари купено кабелче и доста ми е помагало Smile Поздрави!
Pages: 1 2