Волво Клуб - България

Full Version: На колко градуса е нормално да превключи на газ ГИ???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
ico_kosara007 Wrote:...Колата се кара всеки ден(сб. и нд. също) основно градско.
Цосич мамин, сладък , не въвеждай хората в заблуда бре... карала се всеки ден и накрая К'ВО за 3 години 30 000 км, я пък не карам всеки ден и за една година навъртам толкова :lol: Тука преди време се въртеше една кола Волво която се караше на дърва. Предполагам ще става и с въглища. Цосич, ако не моеме да гепиме нафта от БДЖ-то, то поне малко кюмюр няма ли бе :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
п.п. Да се счита за явен и безскрупулен СПАМ
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.landi-bg.com/forum/viewforum.php?f=23">http://www.landi-bg.com/forum/viewforum.php?f=23</a><!-- m -->
Хайде стиснете ръцете на 40*С ---поне това е зададения параметър по подразбиране при мен(каргаз)
Дидко, темата е за газаджии, а не за "Петролни шейхове"!!!! :mrgreen:
Скоро бенза ще стане 3 кинти за литър и ще ми заплачеш на раменцето!!!!(да не дава Господ)!!!
Колега, диапазона е -20;200 ако не се лъжа. Реално седи така въпроса- ако съм го сетнал да прехвърля на 30гр според сензона ла Ланди, то според сензора на колата и по борд прехвърля на 42градуса. Аз лично съм го направил на 10градуса, та някъде на около 20тина ми прехвърля.
И сега за първите 2минутки, които според някои не са кой знае какво- точно тогава е големия джаз и колата харчи 30-40л/100км докато измине първия си километър, след което пада на около 20тина литра, а след 4тия си км разхода е вече нормален (за някои 20градско си е нормален Smile). Така че извода е- тръгвайте незабавно и нагласете температурата за прехвърляне на газ на около 10-20градуса.
Ванка, нещо не те разбрах???
Може и на 20 градуса да се направи но това мисля,че ще е проблем за изпарителя на който ремонта не е евтин.За това ме интересува на колко е най-добре за изпарителя да превключва и съответно да пали на газ? Моята има такава функция да пали на газ но става на 60градуса ,а до тогава отива доста бензин сега през зимата.
Ице, така е, като гледам телевизия и се опитвам да бистря мисли Smile

исках да кажа, че като запалиш разхода е супер висок и е добре колкото е възможно по-бързо да премине на газ, за да избегнеш този разход на бензин. Що се отнася до ремонт на изпарителя не съм запознат в детайли, но не считам, че ранното преминаване на газ му вреди. Що се отнася за температурния диапазон за превключване на газ то той е -20;100градуса.
Сега светнах, разбрах те. :lol:
При мен е нагласено да прехвърля на 35 градуса, с обхождане по 2 сек на цилиндър, лятото го правя да прехвърля без обхождане, че по време на обхождането двигателя потреперва неприятно. Зимата, сутрин при първото палене прехвърля на газ когато двигателя достигне около 50 градуса, явно по-бавно се стоплят изпарителите(изстинали са и докато ги стопли антифриза минава време и през този отрязък двигателя вдига още 15 градуса). Лятото изпрарителите са топли и веднага прехвърля на газ.
Pages: 1 2 3