Волво Клуб - България

Full Version: На колко градуса е нормално да превключи на газ ГИ???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?
Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!
Моята прехвърля на газ на 50 градуса.60 сякаш идва малко повече.При 30 градуса зимата пък гори повече газ докато загрее и има вероятност да гасне при прехвърляне при по-голям студ.Според мен 45-50 градуса е оптималния вариант.
Зима-лято,30гр. са си 30гр. на малкият крьг,кьдето са вьрзани маркучите на антифриза и по-добре да гори газ,отколкото бензин!Не гасне при прехвьрляне и си работи перфектно!
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
Миналата зима с тая температура на прехвърляне на месец съм изкарвал с 20 лева за бензин.С тези цени сега е 25 кинти на месец.Колата се кара всеки ден(сб. и нд. също) основно градско.
baipetko Wrote:
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin
Колега emg07 не случайно ГИ на питащия колега са го настроили на 60 градуса на прехвърляне, особено за зимата.Това е направено с цел оптимална работа на самия ГИ.Иначе щеше да има опция и за палене директно на газ(което за добрите системи е само в авариен случай).Все пак говорим за ГИ а не за обикновена ГУ, на която трябва да и поливаш изпарителя с гореща вода за да запали при минус 1 градус.
Ако е настроена да прехвърля на 60, следва въпроса на колко реално прехвърля?
Моята е настроена да прехвърля на 30, а по борд прехвърля на около 45, които се достигат за около 1-2 минути.
Настроена е да прехвърля цилиндър след цилиндър и преминаването въобще не се усеща.
emg07 Wrote:
baipetko Wrote:
dimitar76 Wrote:Здравейте колеги и За МНОГО ГОДИНИ!!! Наскоро сложих ГИ Ланди.От сервиза ми я настроиха да превключва на газ за зимата на 60градуса,а като се затопли ми казаха да мина да свалят градусите.Това нормално ли е защото знам,че трябва да е към 40гр. по-принцип и ако искам да ми я направят още сега да включва така ще има ли някакъв проблем за изпарителя?

Направи го на 50 градуса и не се занимавай с газаджии ни зиме ни лете повече.

emg07 Wrote:Не,моят ГИ включва винаги на 30гр. и това е минимума,което е желателно!Иди да ти свалят градусите на включване иначе гориш много бензин!

Колега , гледай да не се вкараш в преразход с тоя бензин , че направо не знам. Разликата от 30 до 50 градуса се достига за 2-3 минути така че голяяяма икономия правиш. А тва че колата ти гори газ около 25/100 докато достигне 50 градуса , то тва не се брои значи.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Колега,тя колата докато достигне глупавите 50 градуса ти гори и над 20 на сто бензин,зимата,а ако ти е "измьрдало" термостатчето,не виждам и защо ти е и ГИ,при твойте настройки50 градуса!?Доста хора ,като мен си ползват колите на кьси разстояния 5-6 км.до работата и зимата при тези ненужни 50гр.,практически ,трябва да си карат само на бензин!Като си толкова ларж,купи си направо един дизел,че там и ГИ няма да ти трябва! Big Grin

И дизел имам,дори два и не ги карам на олио, за да ми е по-тънко ,но това е друга тема . Просто ми става смешно като почнете да "тъните" толкова много типично по български. Газовият инжекцион предполагам има някакви заводски<не съм спец> така да се каже препоръки или дори изисквания на колко трябва да бъде направен да прехвърля , но ние нали всичките българи сме родени инженери нема начин да не го побългарим и да прецакаме тъпаците дето са го сътворили и вложили предполагам хиляди долари или евро за тестове и т.н. Едно е на колко трябва а друго е на колко може. И аз мога да не ям ама е го на всеки ден ям.Същото е и за тези градуси дето толко много икономии ви дават, айде моля ви си. Купи си колело та да ти е без пари като ше е за 5-6 км. Нищо лично, просто е малко смешно при положение,че разликата в градусите се достига за минутки, и е смешно да се говори за икономия като че едва ли не бог знае колко ще спестиш.За това според мен по-добре за застраховай с някой градус в повече от колкото да береш ядове и "спестеното" да го дадеш за ремонта на не така евтиния изпарител на ГИ.
Pages: 1 2 3