Волво Клуб - България

Full Version: Волво 440 - трудно пали когато е загряло.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,

Карам Волво 440 1.8i - 96г.
Когато е студено пали без проблем.
Когато загрее:
* в първите 15-тина минути пали без проблем
* в следващите 30-тина минути - нямам шанс да я запаля.
Времето на непалене е различно в зависимост от външната температура. През лятото е 30-тина минути. През зимата - в някой случаи спада до 0 - проблемът изчезва.

Колеги ме посъветваха да проверя датчика на Хол и датчика за температурата.
Честно казано мисля че нямам нужното време и възможност да го направя.
(Имам прекалено общи/повърхностни познания по устройството на автомобила :-) )

Някой може ли да ми препоръча сервиз/майстор който би се заел с такъв проблем ?

Благодаря Ви предварително !
Добре дошъл във форума, колега !
Ако споменеш местонахождението си, може би ще получиш конкретен отговор.
Иначе при подобен проблем се оказа прекъснат инжектор. При мен случая беше такъв - на студено пали без проблем, загрее ли - просто в един момент решава да не пали и трябва да изстине, след което пали от раз. И така докато в един момент тотално отказа. Говорим за работа на бензин, на газ нямаше проблем, но тогава инжекторът е изключен.
Здравей колега.Карам 1,8 моноинжекция също 96 година Big Grin .Подобен проблем се появи и при мен.Оказа се ,че като загася топлия двигател нагрява дюзата и изчезва контакта между бобинката и крачето на извода запресовано в горната част на дюзата.Като завъртя три-четири пъти и студеният въздух охлади дюзата и пали,върви,лети Confusedhock: ....и така година ,докато един ден минах десетина светофара и 10 км извънградско на стартирания от по 100-200 метра :roll: .На другия ден паля,работи 15-20 мин и умира.Съмнения за датчици и запалителна система се отхвърлят лесно-един върти,друг пръска спрей за студен старт-при мен докато има спрей работи :o ....Тогава измерих с мултицет съпротивлението на дюзата и я хванах,че прекъсва Idea Трудното е да разбереш кой от двата извода е проблемен,после малко зъболекарски инструменти и умения,разпилих пластмасата,запоих извода и вече три години никакъв проблем :mrgreen: (от една год. и на газ) дали и при теб е така не знам.Успех
profyt Wrote:Добре дошъл във форума, колега !
Ако споменеш местонахождението си, може би ще получиш конкретен отговор.
Иначе при подобен проблем се оказа прекъснат инжектор. При мен случая беше такъв - на студено пали без проблем, загрее ли - просто в един момент решава да не пали и трябва да изстине, след което пали от раз. И така докато в един момент тотално отказа. Говорим за работа на бензин, на газ нямаше проблем, но тогава инжекторът е изключен.

Благодаря, колега !

Наистина съм пропуснал да спомена - в София съм.

При мен не пали и на бензин и на газ :-(
Аз имах подобен проблем. Ако двигателя е загрял, но не напълно - да речем след 15 минути каране имах проблеми да запаля. Обикновено веднага се усещах че съм в тая ситуация и с малко подаване на газ успявах да запаля. Моето подозрение е че компютъра (при мен е пълен инжекцион) задава "предварение" според колко е загрял двигателя и на практика правеше невъзможно да запаля... Веднъж загрееше ли - пак палеше без проблем.

Може да съм напълно в грешка, но имах случай в който майстора беше забравил да закачи датчика за температурата на двигателя (не на охладителната течност) и колата палеше като стара жигула на студен двигател - въртене и ръчкане около минута. Така цял веекенд докато отвори пак сервиза. И тогава успявах някак с подаване на газ да запаля. Загрееше ли - палеше без проблеми - дори с разкачения датчик.
Тогава майстора ми каза, че го разкачил нарочно за да си играе с компютъра (и забравил да го закачи) - разкачен датчик подавал сигнал като за напълно загрял двигател... Та една такава логика си въобразявам... Закачи го и проблема изчезна.

При мен тоя датчик е на двигателя, под дистрибуторната капачка.

Volvo 460 2.0 SE
Аз бих проверил и коксчето на дистрибуторната капачка щом и на газ не ще.
Искрата там ли е гориво подава ли щракат ли клапаните
дай повече инфо не сме врачки.
Утре имам свободно време след обед ако искаш звънни 0877665700
nikistk Wrote:Искрата там ли е гориво подава ли щракат ли клапаните
дай повече инфо не сме врачки.
Утре имам свободно време след обед ако искаш звънни 0877665700

Благодаря за предложението, колега !
Обаче миналата седмица прибрах жената и щерката от родилното и нямам никакво временце...
Е не сме разбрали за случката.
Нищо.Няма нищо по добро от това да нямаш свободно
време заради подобни поводи. Big Grin
здравеите моито е 1.7 инжекция същия проблем с паленето нови свещи капачка кабели акумолатор и пак мерих този датчик показва ми 5 ом по каталог го дават 3 ом дали има значение почистих го с контактен спреи и ми се струва че сега п трудно пали побърква ме вече ще я насека с брадва
Pages: 1 2