01-07-2013, 03:38 PM
Привет колеги,
и за много години !!
За нещастие, проблем...
Преди около месец колата ми (S80, 2.0T, 1999г., ръчни скорости) започна да се държи странно отведнъж, тоест - когато подам газ, започва много сериозно да притриса веднага след като започне да "надува" турбината. При по-ниски обороти направо си прилича на прекъсване, а при високи ускорява на импулси все едно натискам рязко педала на газта...после веднага след това го отпускам...и после по обратния ред. А на празен ход си тиктака като часовник, супер стабилно.
И така...днес сутринта рано я закарах директно в МП.
Преди 5 мин им се обадих да видя какво се случва с колата, защото цял ден никаква вест от тях...и те ми казаха, че проблема все още не е отстранен, защото не могат да открият причината. Сменявали дебитомера, клапана за регулиране налягането на турбото, чистили дроселния клапан...но проблема се оказал упорит. Казаха ми, че след тези всички манипулации, главния заподозрян за проблема е този т.нар. "байпасен клапан", който не се сервизира при тях, защото е в пълен комплект с турбото, и варианта за ремонт там е сменяването на целия комплект, който не посмях да попитам колко парици е.
Въпросите ми към вас:
1. Някой имал ли е подобен проблем? Ако да, моля да помогне с ценния си натрупан опит.
2. Ако някой знае сервиз (с добри отзиви разбира се) за турбо-stuff, моля да сподели контакти (за София).
3. Всякаква друга информация по темата би била повече полезна.
Поздрави колеги и благодаря предварително!!
Чакам с нетърпение за респонс
и за много години !!
За нещастие, проблем...
Преди около месец колата ми (S80, 2.0T, 1999г., ръчни скорости) започна да се държи странно отведнъж, тоест - когато подам газ, започва много сериозно да притриса веднага след като започне да "надува" турбината. При по-ниски обороти направо си прилича на прекъсване, а при високи ускорява на импулси все едно натискам рязко педала на газта...после веднага след това го отпускам...и после по обратния ред. А на празен ход си тиктака като часовник, супер стабилно.
И така...днес сутринта рано я закарах директно в МП.
Преди 5 мин им се обадих да видя какво се случва с колата, защото цял ден никаква вест от тях...и те ми казаха, че проблема все още не е отстранен, защото не могат да открият причината. Сменявали дебитомера, клапана за регулиране налягането на турбото, чистили дроселния клапан...но проблема се оказал упорит. Казаха ми, че след тези всички манипулации, главния заподозрян за проблема е този т.нар. "байпасен клапан", който не се сервизира при тях, защото е в пълен комплект с турбото, и варианта за ремонт там е сменяването на целия комплект, който не посмях да попитам колко парици е.
Въпросите ми към вас:
1. Някой имал ли е подобен проблем? Ако да, моля да помогне с ценния си натрупан опит.
2. Ако някой знае сервиз (с добри отзиви разбира се) за турбо-stuff, моля да сподели контакти (за София).
3. Всякаква друга информация по темата би била повече полезна.
Поздрави колеги и благодаря предварително!!
Чакам с нетърпение за респонс