Волво Клуб - България

Full Version: V 70 2.5 TDI - малко въпроси
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте колеги, желая здраве и лични успехи на всички. Дано има повече радост...
Имам няколко въпроса, относно V 70, 2.5 TDI, 98 - 99 - 2000 година.
- защо на някой отзад пише TDI, а на други 2.5 D и капака над двигателя е различен - става въпрос за един мотор, нали... ( D 5252 T )
- В някой обяви срещам ESP, Тракшън и още други истории... В други не. Може ли да ми кажете какво точно има колата в тези години.
- На повечето тапицерията на вратите - горната част, е разлепена на места. Повече на задните. Това е, защото " нашите " момчета много са ги мили или просто си е слабо място.
Питам, защото си търся нещо читаво... и благодаря!
Лек ден на всички.
The Driver Wrote:Здравейте колеги, желая здраве и лични успехи на всички. Дано има повече радост...
Имам няколко въпроса, относно V 70, 2.5 TDI, 98 - 99 - 2000 година.
- защо на някой отзад пише TDI, а на други 2.5 D и капака над двигателя е различен - става въпрос за един мотор, нали... ( D 5252 T )
- В някой обяви срещам ESP, Тракшън и още други истории... В други не. Може ли да ми кажете какво точно има колата в тези години.
- На повечето тапицерията на вратите - горната част, е разлепена на места. Повече на задните. Това е, защото " нашите " момчета много са ги мили или просто си е слабо място.
Питам, защото си търся нещо читаво... и благодаря!
Лек ден на всички.

На V70 първа фаза до 2000 година има само един дизелов мотор 2.5tdi ,5-цилиндров ,10 клапана на Ауди ,много корав мотор .
На V70 втора фаза след 2000 година слагат също този мотор но и по-новият Comarel D5 който също е на Ауди и също е много добър мотор .
За екстрите няма как да ти кажем какво точно има , при всяка кола е индивидуално ,една може да има ESP и тракшън , въпрос на оборудването на автомобила...
38 : 1 - хубаво съотношение. Благодаря ти Радо, ама..., не това питах - да не говорим, че D5 е мотор на Volvo... Да си жив и здрав!
Rado_91 Wrote:
The Driver Wrote:Здравейте колеги, желая здраве и лични успехи на всички. Дано има повече радост...
Имам няколко въпроса, относно V 70, 2.5 TDI, 98 - 99 - 2000 година.
- защо на някой отзад пише TDI, а на други 2.5 D и капака над двигателя е различен - става въпрос за един мотор, нали... ( D 5252 T )
- В някой обяви срещам ESP, Тракшън и още други истории... В други не. Може ли да ми кажете какво точно има колата в тези години.
- На повечето тапицерията на вратите - горната част, е разлепена на места. Повече на задните. Това е, защото " нашите " момчета много са ги мили или просто си е слабо място.
Питам, защото си търся нещо читаво... и благодаря!
Лек ден на всички.

На V70 втора фаза след 2000 година слагат също този мотор но и по-новият Comarel D5 който също е на Ауди и също е много добър мотор .
.....

Кажи верно?! Аз залагам на чистата шведска продукция Wink
п.п. не че има някакво значение де ... :lol:
Има го до 2001г във втората фаза.Мотора има много силна тяга.Аз имам същия мотор 2.5 Тди само че S70. Вчера я взех от обслужване и цените са следните:
Всички ролки и ремъци и водна помпа ми струваха 478лв, 244лв шайба на коляновия вал ( това по принцип не се сменя,но моята се разпадна) и 130лв за работа.
Само 1 от от ролките беше INA,ремъците бяха Gates XS с някакъв слой в повече,другите бяха на SKF.Колата е с 2 ангренажа,единия е за нафтовата помпа.
Екстри има доста,основните са тракшън,автопилот,подгрев на седалките,шибедах,интегрирана детска седалка,ски сак и много добро вътрешно пространство,благодарение на "ръбестата" форма на купето.
Дерзай и успех с намирането.

P.S. Д5 мотора си е на Волво,нали така?
Новият мотор D5 не е на Ауди а си е чиста Волво разработка,на практика първият им дизелов двигател за леки коли (не броим Volvo trucks,двигателите за камиони)
Добре,че има колеги които да коригират други колеги иначе ще има голямо объркване.По темата - ESP на В70 първа фаза не съм виждал,което по терминология на волво се дефинира като DSTC , а на някои С/В40 е само STC което е далече от функционалността на DSTC.Поздрави
Благодаря колеги, а някой за надписите, корите на мотора и вратите - тапицерията ( от личен опит ) да сподели, ако иска, де...
Лек ден на всички !
Аз карам точно такава кола от 1999г. Двигателят е на Ауди, въпреки че отгоре пише Волово Директ инжекцион. Много издържлив мотор, с някои малки недостатъци. Вибрациите се получават, защото не е предвиден амортисьор за обтегача на ремъка. Турбината няма променлива геометрия на лопатките. Другото е ОК. Ремъците с ролките бяха 300 лева, сменят се на 90 000 километра, ролките издържат и повече. Хваща 6 литра масло и търпи почти всякакво. Аз карам с наливна полусинтетика 10-40. Ако не се правиш на състезател, гори под 6 извънградско и под 10 градско.
Няколко приказки за купето.... Достатъчно широко, винаги може и повече. Седалките са удобни, но вози твърдо. Базата е относително къса за този клас кола. След старото ми БМВ имах забележки към устойчивостта в завой, после свикнах. Точно на тази модификация са предвидили някакви малки гуми 195.60.15 и аз им надписах един размер височина. Возенето се оправя, ускорението страда. Няма пълна радост. На всяка кола екстрите са различни, моята няма тракшън. Големи разлики има в аудиообзавеждането.
Окачването е много здраво и не много скъпо. Ако ти се наложи обаче да сменяш съединител заедно с демпферен маховик, става лошо.
Ами, това засега, ако питаш нещо конкретно, ще помагаме.
tortomanin Wrote:Ремъците с ролките бяха 300 лева, сменят се на 90 000 километра, ролките издържат и повече.

На този двигател D5252T се сменят 5 ролки , 3 ремъка и водна помпа които излизат не по малко от 600,00 лв.
За това е хубаво да се сменят при хора които си разбират от работата и са го правили и друг път, за да няма "пръц" после.
Pages: 1 2 3 4 5