Волво Клуб - България

Full Version: Проблем и помощ за съединител
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Снощи буквално на 500 метра от нас започна да ми свири избутващия лагер на съединителя.
Сутринта паля и тръгвам за работа и след 2 км и 3 светофара ( като и трите ме хванаха не червено) тръгвам на първа и вече няма втора, педала потъна :roll: Cry
Пуснах я 20-30 метра по инерция да вляза в пряката и изведнъж угасна и двигателя.
И от тук вече почват проблемите :
Закарах я в сервиза на един приятел и до обят бяха свалили скоростната с много мъки, вилката е влязла в притискателния диск и 3,4 ламели ги няма , от лагера са останали само 2 гривни тялото го няма
Скоростната и тя счупена, по точно втулката по която се движи лагера на съединителя, а тя е 3 в 1 ( втулка лагер и семеринг)
Едвам намерихме съединител (някъде от провинцията) 360 валео комплект но няма втулка за скоростната.
От мотофое обещават за вторник но не е сигурно много .

Та имам молба ако някои има счупена кутия и тая втулка лагер му е налична......
Попитай този колега : <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=4145">memberlist.php?mode=viewprofile&u=4145</a><!-- l --> . Успех.
До сега четох чичо гугал.
Колегите от рено форума са сменяли такава част води се лагер семеринг.
Записах си 20-30 телефона на магазини за рено и дано утре имам успех.
Разбрах че са я купували за по 40 50 лева нова от магазин, а мотофое ми обявига цена 145 лева с доставка след една седмица
ето и снимки на колегите от рено, че моята направо липсва
По-точно ми липсва това което стърчи от втората снимка
Не точно по темата, но ще споделя опит.
Става въпрос за VW Lupo 3L - има го същият този х** от втората снимка, който се държи (при Волвото не знам как е) на 3 "ушенца" и 1 по 1 тия "ушенца" заминават... като се счупи последното "ухо" "това дето стърчи" се превръща във фреза и влиза в скоростите. От там комплект съединител + скоростна кутия.
Нещо такова се е случило и при теб предполагам.
Тук захващането е малко по-друго .
Тоя х* дето стърчи е едно цяло с лагера и семеринга и пак се разглобява кутията за да се извади.
Интересното е , че е само набит и няма никакво осигуряване против вадене нито навън нито навътре.
Днес пристигна новия комплект съединител притискател и лагер, очаквам във вторник и мотофое да ме зарадва с нов лагер семеринг.
Ето и малко снимки от аварията и от новия комплект съединител:
Същия Хемингуей го ядох с Пежо 605 направено също с оригинални части Валео, купени не от МП а от техните побратими СФА. 10000км преди това бях сменил съединител-комплект+жило. Изгърмя лагерът и повлече всичко останало. Жилото изтрещя след още 5000км в Бургас точно когато си бях натоварил колата с манджа от Билла и си правех сметка как ще ядем и пием след 4-5ч в къщи. Айде да не разправям по-нататък как заради едни пластмаси, достойни за направата на детски играчки, преспах извънредно още една нощ и се разделих със солидна сума.

Та оттогава тази фирма Валео като я чуя.........изобщо не ми пука колко са оригинални.

Абе карайте автоматици!
gustav Wrote:Същия Хемингуей го ядох с Пежо 605 направено също с оригинални части Валео, купени не от МП а от техните побратими СФА. 10000км преди това бях сменил съединител-комплект+жило. Изгърмя лагерът и повлече всичко останало. Жилото изтрещя след още 5000км в Бургас точно когато си бях натоварил колата с манджа от Билла и си правех сметка как ще ядем и пием след 4-5ч в къщи. Айде да не разправям по-нататък как заради едни пластмаси, достойни за направата на детски играчки, преспах извънредно още една нощ и се разделих със солидна сума.

Та оттогава тази фирма Валео като я чуя.........изобщо не ми пука колко са оригинални.

Абе карайте автоматици!

Плашиш ме и ще ме накараш утре да си направя лагера от желязо, че този наистина е пласмасов.
А в интерес на истината счупения съединител си и е първият , феродовия е на волво а притискателния ако не се лъжа беше валео, лагера е бил пак пласмасов.
Автоматика не ме кефи. Въпрос на вкус.
gustav Wrote:Същия Хемингуей го ядох с Пежо 605 направено също с оригинални части Валео, купени не от МП а от техните побратими СФА. 10000км преди това бях сменил съединител-комплект+жило. Изгърмя лагерът и повлече всичко останало. Жилото изтрещя след още 5000км в Бургас точно когато си бях натоварил колата с манджа от Билла и си правех сметка как ще ядем и пием след 4-5ч в къщи. Айде да не разправям по-нататък как заради едни пластмаси, достойни за направата на детски играчки, преспах извънредно още една нощ и се разделих със солидна сума.

Та оттогава тази фирма Валео като я чуя.........изобщо не ми пука колко са оригинални.

Абе карайте автоматици!
А така де :!: Караме си и още как ! Smile
Quote:Плашиш ме и ще ме накараш утре да си направя лагера от желязо, че този наистина е пласмасов.

Казвам ти истината, тогава за 1г смених 3 пъти съединител комплект. Този случай може би още го помнят във форумния сервиз на Пежо дето е зад централата на СФА в завоя на околовръстното. На всички коли които съм имал досега се случваше все същото. Рено, Пежо, Форд, Опел, Ауди, аз не повтарям марките. То става внезанпо насред пътя и после почват мъките. Смениш ли оригиналния съединител все нещо не ти е наред. Или педалът ти отлепя високо, или скърца, или зацепя с вибрации или ти блокира лагера. Само БМВ и Мерцедес не съм имал досега, но и да си купя такива ще бъдат автоматици. Аз поне за себе си мисля че открих формулата на успеха.
gustav Wrote:То става внезанпо насред пътя и после почват мъките. Смениш ли оригиналния съединител все нещо не ти е наред. Или педалът ти отлепя високо, или скърца, или зацепя с вибрации или ти блокира лагера. Само БМВ и Мерцедес не съм имал досега, но и да си купя такива ще бъдат автоматици. Аз поне за себе си мисля че открих формулата на успеха.


Хм...
Миналата преди 2 седмици смених съединител на S80-то и вече съм му навъртял едни 1500км. Нито скърца нито отлепя високо и т.н....
Даже се усеща, че много по-добре работи от стария(педала по лек, по-стегната работа)...

Стига с тази дискусия вече. Човека си има проблем и пита за него, не превръщайте темата в спор автоматици-ръчки, бензин-дизел, Левски-ЦСКА...
Pages: 1 2 3