Волво Клуб - България

Full Version: Новобранец!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте на всички!
От скоро съм горд собственик на ХЦ70, 2007, Д5, 185КС, AWD!
Бях се насочил към Субару Аутбек, но в крайна сметка комфортът надделя.
Смених масло на скоростната кутия днес, оказа се, че е не е сменявано, а колата е на 90 000.
В МОТОПФОЕ ми казаха, че е важно да се следи ремъка на водна помпа и ако се скъса, белите са големи.
Нямам никакъв опит с 4х4, също и с Волво. Приемам всякакви съвети, да си следя колата, че мнооого си я харесвам. За маслото на скоростна кутия никой не ми каза, добре. че се сетих да попитам. На какво още да
обърна внимание? Всичко изглежда нормално, засега. Ще се радвам на всякакви напътствия. Алтернатива на сервиз за подобна кола?
Добре дошъл колега! Първо честита придобивка, дълги и безаварийни километри ти пожелавам, само нафта да сипваш и да караш Smile Не е лошо да споделиш от кой град си, за да те насочим евентуално към сервиз (аз ще заложа, че си от западна България).
От София съм, пропуснах да спомена. Намира се в западна България Smile Благодаря за пожеланията. Другото ми притеснение бяха маслата в дифовете,но от МП ми казаха, че се сменят над 200К километра чак. Вие как мислите?
Колеги, знаете ли дали мога да сложа оригинално хендсфрий в колата.Трябва и конзолата на волана да се смени май. Някой правил ли е подобен ъпгрейт?
Въпросния ремък би трябвало да се сменя на 160 000 км аз на на такъв мотор, но на С80 съм го сменял на 180 за пръв път. Във Волво биха ти предложили МОТОРОЛА хендсфрее. Колата се предлага с модул телефон, но за съжаление само с отделна СИМ карта, а и сигорно ще струва доста. Всякакво хендсрее може да се сложи просто ти трябва кадърен сервиз
bambi Wrote:От София съм, пропуснах да спомена. Намира се в западна България Smile Благодаря за пожеланията. Другото ми притеснение бяха маслата в дифовете,но от МП ми казаха, че се сменят над 200К километра чак. Вие как мислите?
Маслата в дифовете излизат около 180 лв., както и в кутията.
Препоръчвам ти да си ги смениш (кутия и дифове) и да не чакаш Х хиляди км, защото не знаеш как е експлоатирана колата, дори км да са реални.
Благодаря, колеги. Маслото в кутията вече го смених, смяната на това в дифовете сложна операция ли е, да избегна 100-те лв труд в МП, или да не рискувам? Aко се сещате някой сервиз, от който сте доволни и се оправят добре с Волво, казвайте.
bambi Wrote:Благодаря, колеги. Маслото в кутията вече го смених, смяната на това в дифовете сложна операция ли е, да избегна 100-те лв труд в МП, или да не рискувам? Aко се сещате някой сервиз, от който сте доволни и се оправят добре с Волво, казвайте.
Трудът не е много по-различен, максимум 20-30 лв. повече от друго място, но какво масло ще сложиш?
Не си заслужава за 60-70 лв. разлика да се рискува HALDEX, който нов струва колкото 1/5 от цената на колата ти :lol:
Все пак тези масла не се сменят през 10 000 км, за да правиш някакви икономии Wink
За чип-тунинг какво мислите.Някой правил ли е на този мотор? Аз на старата имах (2.0 hdi) - дойдоха още 20-ина коня и колата се държеше много прилично, разходът не се промени.
Един пичага каза, че се скапвало турбото след тунинг.Това дали е истина?
Pages: 1 2 3