Волво Клуб - България

Full Version: Полиуретанови тампони S40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги откъде могат да се намерят полиуретанови тампони за предните носачи както и за други части по предното и задното окачване на нормални цени ? става въпрос за S40 1.8 '96г.
Има в ebay ако си падаш по китайската манифактура. Изкарват около 6 месеца. Задно окачване на 'нормални' цени няма.
В евро 07 също има на нормани цени но не знам колко изкарват Smile
е нали уж полиуретановите са вечни за разлика от обикновените гумени ?!
Моите са гумени ама поне са евтини Smile
Sasch Wrote:е нали уж полиуретановите са вечни за разлика от обикновените гумени ?!
Вечно нЕма :mrgreen:

Сега сериозно - бръкваш се и си купуваш оригинални от МП и забравяш за каквото и да било. Веднага давам пример - смених си опорните тампони или т.нар. "тампони на макферсона" с оригинални от МП преди 3 години и едни 50+хил. км., както и тези на носачите и няма мърдане. Сега зимата като сменях маслото в ГТ1 имаше една 60-ка с някакви тампони от не знам си къде за по 30-40лв. бройката на 3 месеца бяха заминали, та нови тампони + труд и като тегли чертата човек илиза същото ако не и отгоре. Не искам да правя "реклама" на който и да било, но оригиналното си личи. Старите бяха с печати 00 от 2000г. (т.е. монтирани в Гьотеборг) и изминали 250хил. км. и бяха "тръгнали" от дясно, а левите сигурно още 50хил. км. можеха да изкарат...
Sasch Wrote:е нали уж полиуретановите са вечни за разлика от обикновените гумени ?!

В Мото пфое задни полиуретанови за стабилизиращата щанга са 6 лв, гумени 27 лв. Колите излизат от завода с гумени с 5 години гаранция вече. Когато произвеждаш 1 милион автомобила на година и спестиш 1 евро от кола, това си е 1 милион печалба. Ако по-евтините полиуретанови не им излизаха по-скъпо заради гаранцията щяха да си я гушнат тая печалба.

Полиуретановите тампони са по-твърди което е добре за състезателни коли. При състезателните коли е важно да изкарат едно състезание, между 2 състезания всичко се сменя.

Мой приятел си сложи полиуретанови на Субаруто, от 2рия ден взе да скърца като Москвич с изгнили ресори.
Освен, че скърцат , трябва да ги гресираш (полиуретановите),а изяждат и щангата. Което на практика ги прави вечни, Купуваш си веднъж тампони и после само щанги сменяш.