02-19-2013, 07:55 PM
Здравейте колеги,
вчера си сменях вентилатора на климатика(който странно защо се намира от въшната страна, от към бронята) и забелязах някакви мокри петна по самия радиатор отвънка.Когато натиснах с ръка голямата тръба в центъра на радиатора отгоре, няколко капчици antifreeze излязоха от самия радиатор,някъде от средата на питата,по към пасажерската страна.Днес покарах малко така, антифризът не намаля видимо в разширителния съд, колата не е загрявала(съдя по показанията на таблото,все пак съм карал не повече от 20тина км).Когато спрях и тествах климатика, забелязах,че от въпросната страна на радиатора пръска течност(този път от към страната на мотора,можеби защото вентилаторът я духа на там).
Въпросът ми конкретно е,дали самият радиатор не е разделен на 2 - една част за климатика,а другата за двигателя(питам ви,защото искам да стигна с тази кола до магазинчето на БНгруп, за да си купя нов радиатор, и ако проблемът е само в климатичната част,можеби мога да карам).
Втората питанка ми е - дали след смяната с нов радиатор ще трябва да пълня с фреон климатичната инсталация отново.
И последно,но не на последно място - Гореспоменатата фирма ми предлага китайски радиатор за 170 лева.Какво мислите?До колкото разбрах има 1 година гаранция.
благодаря ви за вниманието!
Поздрави
вчера си сменях вентилатора на климатика(който странно защо се намира от въшната страна, от към бронята) и забелязах някакви мокри петна по самия радиатор отвънка.Когато натиснах с ръка голямата тръба в центъра на радиатора отгоре, няколко капчици antifreeze излязоха от самия радиатор,някъде от средата на питата,по към пасажерската страна.Днес покарах малко така, антифризът не намаля видимо в разширителния съд, колата не е загрявала(съдя по показанията на таблото,все пак съм карал не повече от 20тина км).Когато спрях и тествах климатика, забелязах,че от въпросната страна на радиатора пръска течност(този път от към страната на мотора,можеби защото вентилаторът я духа на там).
Въпросът ми конкретно е,дали самият радиатор не е разделен на 2 - една част за климатика,а другата за двигателя(питам ви,защото искам да стигна с тази кола до магазинчето на БНгруп, за да си купя нов радиатор, и ако проблемът е само в климатичната част,можеби мога да карам).
Втората питанка ми е - дали след смяната с нов радиатор ще трябва да пълня с фреон климатичната инсталация отново.
И последно,но не на последно място - Гореспоменатата фирма ми предлага китайски радиатор за 170 лева.Какво мислите?До колкото разбрах има 1 година гаранция.
благодаря ви за вниманието!
Поздрави