Волво Клуб - България

Full Version: Volvo S60 2.4 140 к.с. или Jaguar X-type 2.5 V6 4x4
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги понеже брат ми си продаде В40-ката и сега се двоуми между тези 2 коли Volvo S60 2.4 140 к.с. или Jaguar X-type 2.5 V6 4x4 годините между 2001-2003. Аз лично съм за Volvo-то, но ме интересува дали някой е притежавал и двете коли? От Ягуар форума казват, че Ягуара бил по комфортен от Волвото и че имал повече екстри. Аз честно казано от това което видях като ходихме да ги разглеждаме е че Ягуара (поне за този модел) е много не изпипана кола. Въздушната възглавница стърчи един пръст над волана, а да не говорим за луфтовете на предния капак и фаровете (заводските си а не удрян :lol: ). Това да го оставим..... Въпросът ми е дали някой ще сподели мнението на колегите от форума на Ягуар. Също така ме интересува малко повече информация за проблемите с дроселовата клапа (четох но така и не видях конкретни цени и какво точно е решението на проблема). Друго което ме интересува са конкретни цени на части, ремонти и проблеми специално за този двигател. По принцип знам, че е с 5-цилиндровия двигател (като на 850-ката), но какви точно са разликите. Разхода на Волвото колко е (среден разход го дават 13 градско) на моята 850 също го дават толкова, но го свалям доста под това (най-вече Софийско). Ягуара го дават 15 градско (само като информация). Ще съм много благодарен на повече информация (каквато се сетите).
П.П. Като разглеждахме направо се влюбих в S60-то и определено следващата ми кола ще е точно такава Wink
Колега и аз като брат ти се чудих между Ягуар Х, S, XJ моделите и Волво ес 80 и ес 60, след около 10 разгледани и карани коли от Ягуар мога да кажа че който и от 2-та модела между който се колебае да купи, ако екземпляра е в добро техническо състояние, ще е много доволен, при Х тайп трябва да се внимава с раздатката / 4х4 /- не трябва да има никакво виене или друг шум от движението освен на двигателя и от триенето на гумите в пътя, че иначе лошо или ако не обезателно ще стане скоро, дрос. клапа / както ти спомена / и ел. седалката / чупили се някакви зъбни колелца и нямало правене за норм. сума /. Аз лично си купих ес 80, 2.0 Т с 226 к.с. избираики все пак кола от любимата марка с около 2000 лв. по-евтина от гореизброените, в отлично състояние, по-голяма и комфортна от ес 60 / не че не харесвам ес 60, даже ми любимо сред волвата, но аз тарсех по-голяма кола, че съм с дете и жена / и малко по-вървяща в сравнение с Ягуарите, които безспорно са си много добри и приятни за каране коли, просто избрах със сърцето и разума пред страстта към по-интересни коли. Откъм качество на ходовата част и двигател, за мен са почти единтични с лек превес за волво, но аз съм пристрастен де. Моя съвет е да си купи каквато кола от изброените от теб намери в най-добро цялостно състояние като двигател, ход.част, екстериор и интериор. За разхода на гориво - нито едната, нито другата марка имат за приоритет правенето на икономични коли, х-таип гори малко повече от ес 60 - все пак е с постоянно зацепени 2 двиг. моста.
И аз ги гледах преди Волвото Ягуарите, нито отвътре ми харесаха, нито като се разрових по чуждите форуми мненията ми харесаха X type, камо ли 4х4 проблемите на главата ти се умножават така Smile
Добре а евентуално дроселовата клапа подлежи ли на ремонт и колко струва горе долу? Ако не цената на новата колко е?
Дроселовата клапа се оправя за сума от порядъка на 200-600 лв зависи, какво търсиш. Tisho и Уискито са компетентен по въпроса.. Даже и се ремонтират Wink