Волво Клуб - България

Full Version: Няколко въпроса от нов колега
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, колеги! От 2седмици съм собственик на волво С40 1,9td 1997г. След няколко бързи "ремонта" в купето (крушки и инсталиране на СД) дойде време и за по-сериозни дейности,което поражда последващите ми въпроси. Когато паля и двг. е студен, за 2-3мин. зад мен става "часът на мъглата" и оборотите играят около 500. От темите,които прочетох се ориентирах към чистене на ЕГР и МАФ. За първият-ОК, но за вторият- изобщо неможах да локализирам местоположението му. След въздушния филтър единствената букса на тръбата е за налягането на входящия въздух. Има 2 маркуча за въздух отдолу идващи от калника и прекъснати по средата с метални тръби, на една от които има закачена букса.Може ли това да е МАФ-а? Докато оглеждах в коша видях " гледаща ме" букса с 4 извода.Днес докато ровех в гугъл се натукнах на снимка на МАФ с подозрително същата букса и то мъжка. Може ли колата да е с махнат МАФ или не търся където трябва?
Поздрави!
Небързай да ровичкаш колата.Първо си смени подгревните свещи пък тогава рови.100% е от тях.Поздрави и пиши като ги смениш как се държи колата. Wink
100% не е от свещите! Смених ги и никаква промяна. От авансатора на ГНП е, понеже сълзи нафта от кабелите. Същият е с надени кабели и импровизирана букса. Един ден след като закупих колата, мръсното коп..е пуска в Продавалник обява за такъв авансатор и така като гледам е оригиналният. Когато го питах ми казва, че номерът му не съвпадал с този на волво (написал е: номерът му е 60). Моля някой колега със такъв двг. D4192T 1997 90кс да провери номера в/у авансатора и да го сподели.
Поздрави!