Волво Клуб - България

Full Version: Оборотите на С60 Д5 се променят
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги здравейте искам съвет.Рових из темите но никъде не срещнах такъв момент който се получава при моята кола S60 D5 2004 163hp.Ако разгледате темите които бях писал преди време от какво страдах и как го оправих може да свържете нещо с това което ще ви питам.Карам си примерно на 2-ра на 1300 1200 оборота (примерно поне тогава съм забелязал) натискам съединителя изключвам от скорост и изведнъж забелязвам че оборотите падат на 500 стои така няколко секунди наблюдавам я не се тресе нищо просто обърнах внимание защото мотора става по тих от обикновеното и както си седи на 500 оборота 3,4 секунди изведнъж си се връща на 700 оборота това ми го беше не правила някъде преди месец вчера висях в нашите велики задръствания повече от колкото очаквах и го направи 2 пъти.Дали тия хорица не са ми направили ремонта както трябва ли нещо друго ли е.И да кажа сипвам вече месец и половина от тяхната добавка <!-- m --><a class="postlink" href="http://nnboschservice.com/bg/promotion/item/81-lca-sda-600.html">http://nnboschservice.com/bg/promotion/ ... a-600.html</a><!-- m --> която ми препоръчаха дали тя нещо ми прави сипвам известно време на Лукойл.Има и едно нещо още ВАЖНО което ми се случва от време на време понякога на празен ход като работи колата леко се заклаща излезах от вън да видя мотора и се вижда как леко се заклаща като го прави това и тогава пробвах нещо как са ниските обороти когато го прави това САМО леко плавно подавам газ и между 800 и 900 колата се тресе така както описах по гора ама постоянно.Пробвал съм когато не прекъсва така да го нарека този тест с подаването на газ не се тресе между 800 900 оборота.А най интересното е че когато така на место работи и се претриса гледам зорко стрелката на оборотомера не мърда от 700 викам си да не е нещо от стъпковия мотор но знам ли .Голямо питане голямо нещо голяма мистерия :-)
Колега ,това с падането на оборотите е донякъде "нормално" явление.Дължи се на това,че вакуума от вакуум помпата рязко пада при натискане на спирачката.Нормално ,при ниски обороти клапана за регулиране на геометрията на турбината я държи максимално отворена с цел при подаване на гас да има по-добър "response".И когато пуснеш педала на гаста ,компютъра казва на клапана да отвори геометрията ,за това обаче трябва вакуум ,а той в момента е слаб ,заради натиснатите спирачки ,и на вакуум помпата и трябват няколко секунди да го създаде.Даже можеш да си направиш екперимент: като е топъл мотора и работи на ниски обороти натисни няколко пъти силно и рязко спирачката и ще видиш, че оборотите ще паднат или поне ще притресе замалко. Аз отначало си мислех ,че вакуум помпата не ми е в ред ,ама си прави около -0.8 bar вакуум и засега няма проблем.
И при мен се случва такова падане на оборотите - от нормални 700 отиват на 600, променя се звука на мотора, но за около 1-2 сек и се връщат на 700. Предполагам че си е нормално.
Благодаря ви момчета за скоростния отговор а видяхте ли втората ми болежка която описах за нея мнение имате ли някакво? :-)
За втория проблем...,като начало този мотор няма стъпков мотор ,неравномерните обороти са от нещо по горивната система.Изключвам маховика ,защото ,ако беше той,щеше да тресе постоянно.Аз бих покарал още с тази добавка ,дето я ползваш ,и бих избягвал да сипвам от Лукоил.
И аз съм в "клуба" с падането на оборотите колеги :mrgreen: . В задръстванията най-вече, всичко е идентично, няколко секунди разтриса и падат на 500 и после се вдигат в норма.Явно няма нищо притеснително, и аз се бях шашнал в началото.. :oops:
Незнам дали е притеснително, но с сигурност не е нормално. При мен няма такива аномалии в оборотите, стрелката стои като залепена.
НИКОГА не зареждам на Лукойл, предпочитам да я бутам ако трябва!
EEEE Wrote:НИКОГА не зареждам на Лукойл, предпочитам да я бутам ако трябва!
Колега какво толкова против Lukoil? От години си зареждам там и никакви пролеми.

Иначе и аз имам проблем с това претрисане, но никога не съм се притеснявал. Като позагрее тази аномалия изчезва
Според мен не е нормално шведите да не са измислили това със задръстванията Wink някак се не ми се вярва човек купувал си чисто ново волво за 70.000лв да получи някакво претрисане в задръствания :mrgreen: това предполагам се дължи на нещо малко и както колегата по горе каза да е свързано с вакуумите. Аз на моето в70-2.5тди не съм имал никога такива аномалии с оборотите (вярно,че е по стар мотора) но пък ме съмнява на стария мотор да го няма пък на по-новия да го има този дразнещ "проблем" :lol: търсете някъде из чуждите форуми ако намерите такъв проблем питайте как е отстранен Smile. Друго за което се сещам е или горивото да е проблемно или горивната система...
Pages: 1 2