Волво Клуб - България

Full Version: S 80 T5 не пали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, Като върл фен си купих S 80. Обаче! На студен двигател пали много трудно. На топъл по- лесно, по някога почти веднага. Колата е газ/бензин. Откачих газа. на диагностика покаазва датчик на коляновия вал. Смених го с нов, пробвах и с друг, няма промяна. Смених буксата на компютъра, няма промяна. Оборотомера показва обороти под 1000 и изведнъж скача над 5000 и пада и тогава може да запали. Свети ламбда сондата, по някога мига, а по някога не свети. Когато свети мисля, че губи цилиндър или два, иначе е супер. По някога ми светва имобилаизер проблем, после като тръгна наново не свети. Веднъж ми светна и лампата за хлъзгавост с двете разкривени следи, иначе не свети. Водих го на два сервиза, няма промяна. Компютъра го носих на друг сервиз, казаха, че е ок. Мойте майстори казват, че няма сигнал на 5те цилиндъра и след това се дави и за тва така прави, ама не били жици.
Дали компютъра си е заминал??
Чете ли я в МП?
Такива "женски" номера на различни системи ме навеждат на мисълта за лоша маса или дори лоши връзки по трасето на "+"-а от багажника до под капака.
Друга насока за размисъл - акумулатора в какво състояние е? Алтернатора добре ли зарежда? Подържа ли 14В при запален двигател. Може само voltage regulator-а да се е предал...
[quote="yuckuJackD"]Чете ли я в МП?
Такива "женски" номера на различни системи ме навеждат на мисълта за лоша маса или дори лоши връзки по трасето на "+"-а от багажника до под капака.
Друга насока за размисъл - акумулатора в какво състояние е? Алтернатора добре ли зарежда? Подържа ли 14В при запален двигател. Може само voltage regulator-а да се е предал
Ами аз много не разбирам, Мога да премеря зареждането, ама най- добре ако имаш път към София да я закарам някъде да я видиш, ако е удобно. Благодаря!
0888 49 22 27 - Роби. Той е диагностик в Мото Пфое Люлин. Този човек е най-добрия в България и в професионален и в личен план. Обади му се, запази си час и съм убеден, че няма да съжаляваш.
Следната опитна постановка:
Необходими материали и апаратура.
Кола: S80 T5
Волтметър с обхват до 20V.

1. Проверяваш дали клемите на акумолатора не са разхлабени.
Ако са -> дозатягаш палиш и заминаваш.

1. Отваряш капака(предний), оглеждаш внимателно около мястото от където се налива течност спирачна.
Намираш една капачка пластмасова на която има гравиран знака "+".
Бъркаш под капачката и там има клеми. Ако болтовете на клемите са разхлабени ги дозатягаш, палиш и заминаваш.
Ако не са разхлабени, връзваш там плюсовата сонда на волтмера а минусовата към болтовете на които са свързани кабелите за шасито.
След което въртиш стартера и ако напрежението е около 7-8v или по-малко отваряш багажника, махаш стария акумолатор, слгаш нов, пробваш да запали и ако тръгне нормално стария акумолатор изхвърляш на място определено за изхвърляне на батерии...

Ако постигнеш успех по гореописаните методи отиваш при майсторите при които си ходил и им предлагаш бизнесплан за кебабчийница, и в никакъв случай за автосервиз. Wink
Благодаря Ви момчета, ще пробвам ще пиша какви са резултатите.
Мисля, че акумолатора не е издал багажа. Проверих с напреженията - 12.8 v при изключен двигател, 14,6 при запален, 9.6 при палене. Понеже ги правих сам, ще ги повторя, когато някой ми помага за да съм сигурен, че са точни. Бихте ли ми казали къде точно се намира voltage regulator-а, как изглежда и какво трябва да показва при измерване?
Ако измерванията ти са верни, нямаш грижи с него.
Върви я прочети тази кола на DiCE. Това е genuine четецът на Volvo. Не те пращам в МП - има и други места където разполагат с него, но пак ти казвам - вместо да ходиш по мъките, звънни на човека дето съм ти дал координати 2-3 поста по-нагоре да ти реши проблемите.
След два дена борба,проблемът е решен Smile
nik_dob Wrote:След два дена борба,проблемът е решен Smile

Сменихте акумолатора? Wink
Pages: 1 2