Волво Клуб - България

Full Version: VOLVO - клубовете по света
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Аз съм за - после има един лаф - чрез нахалство към прогрес. Навсякъде е така, не само в БГ. По принцип в неделя ще се обсъждат бъдещите действия по популяризирането на клуба, който иска да се включи с предложения е чудесно.
Аз съм за - после има един лаф - чрез нахалство към прогрес. Навсякъде е така, не само в БГ. По принцип в неделя ще се обсъждат бъдещите действия по популяризирането на клуба, който иска да се включи с предложения е чудесно.
Според мен един телефонен контакт от човек говорещ прилично англйски е добре да им припомни случая и ако не "стоплят" да им изпратим документите още веднъж по факс.
Според мен един телефонен контакт от човек говорещ прилично англйски е добре да им припомни случая и ако не "стоплят" да им изпратим документите още веднъж по факс.
В интерес на истината, Мото Пфое може да имат доста издънки и да са лакоми относно надценките и другите цени, но отдела им за връзки с обществеността, май не работи чак толкова лошо, съдя по това, че след една издънка с смяната на маркуч на С40-ката, които бе гаранционен и не съм плащал дори, ми се обадиха да се извинят, и то без изобщо да съм се занимавал да пиша жалби или дори да попълвам някои от листовете които са оставили за предложения и оплаквания(просто и аз като всички мислех че няма смисъл), та явно приемчика си е пуснал вътрешна докладна, но след седмица ми се обадиха да ме питат имало ли е проблеми с въпросния ремонт, в какво се е състоял и да се извинят.
Та за това предложението ми е следното, нека някои от управителния съвет се свърже по тел. с отдела за работа с клиенти(или нещо от сорта) и се уговори за една среща на членовете на Управитерния ни съвет с някои от техните шефове, да се обменят приказки и кординати и се осъществи контакт, все пак мисля че ни подхожда като цивилизовани хора и след като ние(като организация) сме се появили след тях, да им се представим, а от тук нататък топката остава в тях, като естествено при разговора се отвори дума и за фигурирането ни в въпросния сайт.
В интерес на истината, Мото Пфое може да имат доста издънки и да са лакоми относно надценките и другите цени, но отдела им за връзки с обществеността, май не работи чак толкова лошо, съдя по това, че след една издънка с смяната на маркуч на С40-ката, които бе гаранционен и не съм плащал дори, ми се обадиха да се извинят, и то без изобщо да съм се занимавал да пиша жалби или дори да попълвам някои от листовете които са оставили за предложения и оплаквания(просто и аз като всички мислех че няма смисъл), та явно приемчика си е пуснал вътрешна докладна, но след седмица ми се обадиха да ме питат имало ли е проблеми с въпросния ремонт, в какво се е състоял и да се извинят.
Та за това предложението ми е следното, нека някои от управителния съвет се свърже по тел. с отдела за работа с клиенти(или нещо от сорта) и се уговори за една среща на членовете на Управитерния ни съвет с някои от техните шефове, да се обменят приказки и кординати и се осъществи контакт, все пак мисля че ни подхожда като цивилизовани хора и след като ние(като организация) сме се появили след тях, да им се представим, а от тук нататък топката остава в тях, като естествено при разговора се отвори дума и за фигурирането ни в въпросния сайт.
Въпрос:На срещата в неделя обсъди ли се темата,защо не фигурираме във вапросния сайт и по нататашни действия за евентуалното ни включване :?:
Въпрос:На срещата в неделя обсъди ли се темата,защо не фигурираме във вапросния сайт и по нататашни действия за евентуалното ни включване :?:
Arrow :?:
Arrow :?:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8