Волво Клуб - България

Full Version: Признание за сигурност за ХС60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Интересно видео как се извършва краш тест на ХС60 и резултат от него. Получава най-високия рейтинг на конкретния институт.

http://www.youtube.com/watch?feature=pla...QyVNUvTc#!
Безопастност и надежност без компромиси!
Честно Ви казвам,направо Настръхнах от Удовлетворение след като видях клипа.Няма друга марка,която да е издигнала Сигурноста в Култ.Браво :-)
Това са тестовете, които американците направиха на доста коли с 25% препоркриване, т.е. челни удари само в областа на фаровете.
Тъй като до момента всички тестове са се правили с 40% препокриване, а там енергията от удара се разпределя в/у по-голяма площ, всички производители са спазвали тези "изисквания" за безопасност и така са проектирали колите им, за да издържат тестовете и да получават звезди ... а това, че после някой ще стане на звезда, на комерсиалния свят не му пука.
ВОЛВО произвеждат и тестват своите коли с 25% препокриване през последните 15 години, т.к. според техни статистики, над 80% от челните удари са в тази област. Не случайно въвеждат "мантинелата" в предния отсек, която има за цел да изблъска колите встрани при челен удар. Така енергията се разпределя и освобождава без да се поема от телата на хората в автомобила. Сигурно забелязахте как ХС60-ката се удря само в левия фар, после предницата започва да поема удара, след това се задейства "мантинелата" и отхвърля колата встрани. Резултатът е смазана предна част, но здраво купе, врати, таван и пасажери.
Миналата година въпросната американска агенция прави статистика и анализ на челните удари през последните 10 години и резултатите са стряскащи - над 75% от челните удари са с 25% препокриване, а не с 40%, както се конструират автомобилите. Вследствие на това започват тези тестове, в които освен ХС60, участва и V40, V60 и т.н. Първи на катапулта качват V60, която издържа и получава оценка 4+ (пасажерите са живи, но със сериозни наранявания и шансове да живеят над 80%). Паралелно с нея качват Мерцедес С-клас, Алди А4, БМВ 3 и др. От всички остамали коли, само БМВ 3 се справя задоволително, чийто пасажери имат сравнително големи шансове да преживеят такъв удар. За останалите ... анализът е плачевен - няма да има оцелели. Колите получават такива деформации, че трудно биват разпознати - смачкани тавани, изфръкнали врати, смазани челни и странични рамки, изкъртени седалки ... и какво като имам 12 или 18 възглавници в новата С-класа, като металът ще ме смаже? Трябват ми само 2 - 1 отпред и една отстрани ... другите бройки са статистика и реклама Wink
Ето и обяснението на така наречения "small overlap crash test", струва си да се види, защо Волво!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=u2Fzp3f-C0I">http://www.youtube.com/watch?v=u2Fzp3f-C0I</a><!-- m -->

Поздрави
Ето още една статия за конкуренцията, допълнително затвърждаваща превъзходството на Волво в безопасността.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://autos.yahoo.com/news/popular-small-suvs-fail-critical-crash-test-174956443.html">http://autos.yahoo.com/news/popular-sma ... 56443.html</a><!-- m -->