Волво Клуб - България

Full Version: Компютърът губи памет?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Привет колеги, при последната диагностика на колата излязоха 3 грешки:
1. EFI - HO2S
2. EFI - MEMORY LOSS
3. ECM - EGR control 1408 Faulty signal

Някой знае ли какво значат?
Колата е S40 1.8 115 к.с. '99 г. бензин/газ
Диагнстиката се направи заради светеща индикация на таблото за чек на двигателя (жълто-зелен символ ламбда). Тази лампа свети още от както взех колата, която е с монтиран газов инжекцион Landi Renzo в Италия.
При първа диагностика ми казаха да отида при газаджии, които да настроят компютъра на ГИ. Така и направих, отидох до София, където е официалния представител на Landi. От там ми казаха, че трябва да потърся сервиз, където да ми оправят ламбда сондата, защото давала почти едни и същи показания, които трябва да са променливи и не могат да настроят компютъра на газта. Отидох в сервиз, но от там ми казаха, че не е ламбда сондата ами е EGR клапан, после излезе, че нямам такъв и при следващото качване на компютъра се появиха горните три грешки. Не могат да установят от къде са, но и не могат да бъдат зачистени, защото компютърът като губи памет пак ще светва тази лампа. Казаха ми да си карам така, защото няма проблем за колата.

Според мен не е нормално да свети тази индикация, а и оборотите на празен ход при работа на газ са ми много ниски - около 500-600, затова и почти не мога да тръгна ако не форсирам двигателя и в ниските обороти - до към 1500 няма никаква мощност. Не ми се мисли какво ще е когато трябва да работи климатик, защото миналата есен го изключвах на кръстовищата иначе нямаше тръгване. Ако колата си е в обороти се държи нормално. Разхода също е нормален. А индикаторът свети както на бензин така и на газ и се включва веднага щом позагрее малко мотора.
EFI - MEMORY LOSS означава, че е откачан акумулатора. Това е просто информация, не е грешка и не е проблем.
ECM 1408 -това означава, че скенера не е за тази кола. Трябва истинския код на грешката за да се види истинската грешка според Волво. Грешка с код ECM при Волво няма.
EFI - HO2S -Трябва читав скенер за да се види предна или задна сонда. Иначе си означава, че няма връзка със сондата или сондата не работи.

Липсата на мощност в ниски обороти на газ си е за газаджия. Трябва да се настрой като хората.
Благодаря много, колега!
Значи трябва да намеря някой, който може да ми направи добра диагностика, по възможност във Враца. А също и газаджия, отново ако може в нашия край, който да се справи с газовата. Ако някой знае нека да каже, ще съм благодарен! Може и да не е задължително от региона, ще пътувам, важно е да свърши работа. Писна ми от "специалисти", които като видят VOLVO, все едно им карам космически кораб и ми говорят щуротий!
Благодаря още веднъж, колега!
Направи си сам диагностика. Трябва ти, лаптоп, този кабел
<!-- m --><a class="postlink" href="http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html">http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html</a><!-- m -->

и тази програма - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ilexa.co.uk/diagnostic-tools/vol-fcr.html">http://www.ilexa.co.uk/diagnostic-tools/vol-fcr.html</a><!-- m -->

Ако имаш познати с VW можеш да ги питаш тях за такъв кабел и само да си изтеглиш софтуера.

Мисля, че досега си дал повече пари за диагностика без резултат. С кодовете от тази програма поне ще можеш да търсиш във форума правилните грешки, а решения има много.

И аз станах зорлем диагностик от кадърни диагностици, които ми струваха смяна на 2 здрави сонди.
няма да може да я прочете с този кабел.Компютърът е Fenix,ако бе 2000 или 2000 турбо ще я прочете.С ваг кома може да си чете ABS,SRS,евентуално климатроник,имобилайзер...
1999та е възможно и да е EMS2000. Сега се замислих, че двигателя може да е 1.8 GDI на Мицубиши, това обяснява всички грешки. Там има EGR и трябва да бъде изключен на газ за да не се взривиш, ламбдата също е махната в опит да се справят с чудесата, които този двигател прави на празен ход.

Ако двигателя е 1.8 GDI най-добре е газовата да бъде махната и двигателя възстановен. Този двигател практически не може да бъде газиран и на бензин ще е по евтино отколкото постоянното надлъгване между газовата и компютъра.
joro74 Wrote:1999та е възможно и да е EMS2000. Сега се замислих, че двигателя може да е 1.8 GDI на Мицубиши, това обяснява всички грешки.

Не, не е!

Omikron Wrote:Колата е S40 1.8 115 к.с. '99 г. бензин/газ
GDI е 125 коня
[attachment=28785]
Това със софтуера и кабела ми звучи интересно, но не съм сигурен, че ще се справя, а и не искам да експериментирам на моята кола. Другото което е, не ми стигат време и сили и това да уча. Все пак благодаря колега! Ще ровя из форума за някой диагностик, който да е наясно с тези коли и да може да се справи. Предполагам не кой знае какво за човек, който го работи това, стига да има опит с VOLVO. Просто по нашия край се прехласват само по "Народни автомобили & компания", Opel, BMW. А и не се опитват да понаучат нещо, затова ми говорят само глупости.
Иначе компютърът е Феникс 5.1, а моторът не е GDI.
Виж сега,

Тоя Лънч не го знам що за животно е!Съответно не знам какво е "прочел"-визирам третата грешка. Но единствените ти варианти за четене на Феникса за които съм чул са с:
Бош КТС минимум 540
Рено клип
ДДТ 2000
Провери във форумът на рено. Там има цели теми за Рено клип и ДДТ 2000. Виж дали няма да намериш някой близо до теб за да го прочетете това животно Феникса.
До Ник_Доб,
Точно с ваг ком и ДДТ 2000 се чете фениксът.
Пробвал съм на живи данни и чистене на грешки, корекция на ПХ! Е малко е бъгава цялата работа заради виртуалният ком порт с ФТДИ чипа ама така е. Но на мен ми върши работа. За без пари толкова нали. Не на всякъде може да се чете тоя Феникс, в комбинация с протокол ИСО8.
Pages: 1 2 3