Волво Клуб - България

Full Version: Гореща 850 турбо-дизел НЕ ПАЛИ !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3

GT1

Zdravko_850,
тук във форума си имаме специалист по нафтовите помпи- galin dizela.
От Търговище е. За подобни проблеми - търси него за консултация и съдействие.

А онези нещастници с 4-цифрената оферта директно ги отсвири. Confusedhock:

GT1

Zdravko_850,
тук във форума си имаме специалист по нафтовите помпи- galin dizela.
От Търговище е. За подобни проблеми - търси него за консултация и съдействие.

А онези нещастници с 4-цифрената оферта директно ги отсвири. Confusedhock:
Моето мнение е близко до вашето,благодаря за отзивчивоста приятели Smile
Моето мнение е близко до вашето,благодаря за отзивчивоста приятели Smile
Аз имам същото проблемче с 945 цата
В люта зима от раз пали
когато е топла(не се включват подгревните свещи но е в температурен максимум) трябва да превърти поне 3 пъти .

питах и тоз и онзи - отговора " те фауветата са тъй

а това за хлабините в помпата - ми се струва чист рекет Confusedhock:
Аз имам същото проблемче с 945 цата
В люта зима от раз пали
когато е топла(не се включват подгревните свещи но е в температурен максимум) трябва да превърти поне 3 пъти .

питах и тоз и онзи - отговора " те фауветата са тъй

а това за хлабините в помпата - ми се струва чист рекет Confusedhock:
Rachido4x4 Wrote:Аз имам същото проблемче с 945 цата
В люта зима от раз пали
когато е топла(не се включват подгревните свещи но е в температурен максимум) трябва да превърти поне 3 пъти .

питах и тоз и онзи - отговора " те фауветата са тъй

а това за хлабините в помпата - ми се струва чист рекет Confusedhock:

Относно темата.
Допитай се до Галин-дизела.
За подобно нещо бях чул че се случва когато:
прескочи ЗЪБ! - на ангренажа.
разтегнат ангренаж!
не добра центровка!
Абе с две думи - трябва си наново да се провери:
правилно зацепена помпа,
градусите - "заводски"
и т.н. по схемата.
Това според мен е най лесното за един истински майстор да провери!
4х - ми се струва много - при положение че е едно тъпа догатка за "разширението"
Плюс това може пък и някое реле да блокира вакума на помпата и от там да се получава номера - трудо пали топла.
Ако е реле - кофти и лесно - И НАЙ ВЕЧЕ Е ЕФТИНО!
Rachido4x4 Wrote:Аз имам същото проблемче с 945 цата
В люта зима от раз пали
когато е топла(не се включват подгревните свещи но е в температурен максимум) трябва да превърти поне 3 пъти .

питах и тоз и онзи - отговора " те фауветата са тъй

а това за хлабините в помпата - ми се струва чист рекет Confusedhock:

Относно темата.
Допитай се до Галин-дизела.
За подобно нещо бях чул че се случва когато:
прескочи ЗЪБ! - на ангренажа.
разтегнат ангренаж!
не добра центровка!
Абе с две думи - трябва си наново да се провери:
правилно зацепена помпа,
градусите - "заводски"
и т.н. по схемата.
Това според мен е най лесното за един истински майстор да провери!
4х - ми се струва много - при положение че е едно тъпа догатка за "разширението"
Плюс това може пък и някое реле да блокира вакума на помпата и от там да се получава номера - трудо пали топла.
Ако е реле - кофти и лесно - И НАЙ ВЕЧЕ Е ЕФТИНО!
абе не било точно така както си мислех
историята била точно както я описва колегата - ама и найстина струва толкова - около 1000

става въпрос за износен помпен елемент който е на тая цена ако се замени с кадърен (качествен ) ,

казаха ми и тест за проба - "като е загряла колата ( съответно и помпата ) охлади помпата през един маркуч с една кофа вода и пробвай да видиш че ще запали от раз".

на мен не ми остана време да го пробвам ....
абе не било точно така както си мислех
историята била точно както я описва колегата - ама и найстина струва толкова - около 1000

става въпрос за износен помпен елемент който е на тая цена ако се замени с кадърен (качествен ) ,

казаха ми и тест за проба - "като е загряла колата ( съответно и помпата ) охлади помпата през един маркуч с една кофа вода и пробвай да видиш че ще запали от раз".

на мен не ми остана време да го пробвам ....
Pages: 1 2 3