Волво Клуб - България

Full Version: лупи
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте, колеги ! Някой може ли да ми разясни как стоят нещата с лупите за вграждане, то че ще е много играчка, ясно, но ако някой се е пробвал, поставял на своята кола или знае как стават нещата, нека да драсне по темата ! Smile И най-важното може ли такива лупи да паснат на обикновените фарове на Волвото ми, което е 97 и си е със старите фарове. Но мисля, че най-голям проблем ще бъде оребрението на стъклата.
Има тема на колега от форума за вграждане в С60, там има мнения на колега от Монтана, който е направил това на фарове, като на твоята кола. Използвай търсачката и чети, успех! Wink
Колеги, гледах снимки на един колега в един форум и ме впечатли особено много какво е свършил със старите си фарове, мисля и аз да я изпробвам тази схема ! Бихте ли ме насърчили със съвети или пък да ме откажете Big Grin Крайният резултат е наистина уникален и мисля че волво-то ми ще ''перчи'' с прекрасна визия на фаровете - (стига да се получи разбира се). Първо мисля да взема комплект стари фарове, да не се упражнявам върху моите, след което да махна оребрението на стъклата и да ги полирам. След това ще взема комплект лупи за вграждане, ще направя основата на фаровете тъмна и ще започна със самото вграждане. Така, за да има по голям ефект, ще взема лента с диоди, и ще я залепя около лупата, ефектът ще е следният : при габарит лупата ще свети от вътре в червен цвят Smile .. като тази лента ще спира да свети посредством реле, когато се включат късите светлини. А самата лупа ще си я купя с angel eyes. Ще кача няколко снимки на колегата, който го е правил и наистина се е получило оригинално !
Ето ги снимките на фаровете.
Аз лично това с диодите не бих го направил. Имал съм проблем с отлепване на такива ленти. Представяш ли си какво ще стане ако в движение лентата се отлепи например от влагата или температурата във фара и попадне пред крушката - вече нямаш фарове. трябва отново да ги разглобяваш. Елипсите са по-безвредният вариант, най-много крушката на габаритите да се смени с червена - ефектът пак ще е доста добър, но и много ще бъркаш в очите на КАТ с червени габарити във фара - най-много да ги платиш неколкократно под формата на глоби.
arukard Wrote:Аз лично това с диодите не бих го направил. Имал съм проблем с отлепване на такива ленти. Представяш ли си какво ще стане ако в движение лентата се отлепи например от влагата или температурата във фара и попадне пред крушката - вече нямаш фарове. трябва отново да ги разглобяваш. Елипсите са по-безвредният вариант, най-много крушката на габаритите да се смени с червена - ефектът пак ще е доста добър, но и много ще бъркаш в очите на КАТ с червени габарити във фара - най-много да ги платиш неколкократно под формата на глоби.

Съгласен съм, колега! Гледам сложил си и ти лупи, нещо да споделиш..доволен ли си вечер от видимостта ? Гледам и твоите са с Айс-а, но само на къси ли работят или на дълги и на къси ?!
виж в youtybe има много клипчета за да ти се избистри функционалността. на кратко, работят с h1 , което е вързано към късите, дългите се връзват към един електро магнит, който при преминаване на дълги просто сваля една преграда в лупата, и отваря цялата лупа да свети, от там симулира по широк лъч и все едно дълги, иначе си свети само крушката на късите.
аз съм започнал да слагам на моето s60, единия фар е направн почти(имам 3 фара), но не ми остава време 2-3 дни за да я разглобя и да направя всичко. но имай в предвид че лупата не се поняся с оребрението на стъклото, и ако не си с кристални фарове филма е голям, с сигурност ти казвам че оребрение и лупа нестава. аз моите стъкла ги шлайфам отвътре за да махна оребрението
Колега, напълно те разбирам, не съм с кристални фарове, просто и аз съм решил да взема един комплект и да започвам работата върху тях, с пилене, захващане на лупите и така. Въпреки, че това с пиленето е сложна и изтънчена работа според мен, ти с колко вида шкурка минаваш и с какво пилиш, накрая полираш с някакъв лак предполагам. Но четох, че след време лака изчезва и фаровете пак се матират, не знам дали е вярно, ако някой колега има наблюдения да сподели. Не знам само дали след като сега съм със старите фарове и с крушка H4, като поставя лупите, които работят с H1 ще имам проблем, но ще видим като започна. И все пак, колега успех в захванатото начинание, дано всичко да е ок и да нямаш проблеми ! Smile
А пре4и ли рефлектора да не е тъмен,а лъскав (оригинален) ?
Не пречи, след монтажа на лупите рефлектора играе само декоративна роля, въпрос на вкус е дали да е черен или хром след това. Agressor, аз бях с кристални фарове и нямах проблеми с оребрение и т.н. Монтажа беше много лесен и стана в рамките на половин - един час. Лупите са би-ксенон ( т.е. както разясни колегата къси и дълги в едно ), а ейнджъл айс-а е вързан на габаритите. Лично аз не бих се захванал да пиля старите фарове, защото ако сбъркам нещо после няма връщане на зад, но другия вариант с кристалните фарове пък звучи малко скъпо (около 300 лв комплекта само кристалните фарове и 210 излизат лупите с ейнджъл айс, общо колкото един комплект готови фарове с лупи и ейнджъл върви в интернет - малко над 500 лв). За обобщение - внимавай много с пиленето, защото заниманието е доста скъпо Wink Успех !
Pages: 1 2