Волво Клуб - България

Full Version: Изчезва и се появява парното С60 Д5 163к.с.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги здравейте дайте моля ви съвет на къде да се насоча и при КОГО да отида преди седмица две бях пуснал една тема за охладителната течност как да я обезвъздуша колегите някои казаха че сама се обезвъздушавала.Забелязах, че нещо при загряла кола капачката на разширителния съд ми шушка леко и мислех,че аномалийте в нивото на антифриза се дължат на това ту се покачва ту спада и така смених я.Скан Тех 14лв.Не знам защо ми преля на студено хем я сменях но както и да е смених и тръгнах.Обаче тъкмо стигнах там накъдето съм се запътил,и изведнъж ми изчезна парното обаче уреда заковал на 90 градуса не мърда.Излиза моя приятел отваряме капака,антифриза на ниво между минимум и максимум,обаче студен маркучите меки ама няма парно.След час като престоя изгасена,отидохме до един негов майстор палим тръгвам вдига температура парно има на ужас.Отидохме при неговия юнак Милен БМВ майстор но се занимава нагледно със всичко.Гледа пипа маркучи караме да я държа в обороти и каза за мен сега няма проблем нещо е забило изглежда ако стане пак звънкай,та до днес.Сутринта паля 2 дена не съм я карал тръгвам за работа и по пътя вече 80 градуса и взе да духа хладко.Потеглям почва да усилва топлината и така гледам уреда за темп.90 град.Тръгвам си преди малко вдигна си 90 град. парно на ужас пипам маркуча горе топъл леко твърд не кокал радиатора топъл обаче антифриза почти стигнал мин.постоях,така на място и лека полека се нормализира антифриза не ми е включвало перка .А сутринта много бавно ми вдигаше тем. от 75 до 85 градуса забелязах.Търсих из форума с подобен проблем но не видях да е страдал някой
проблеми с обезвъздушаването
Как да реша проблема с обезвъздушаването Nik ?
Здравей колега,
за казанчето - когато е студена колата нивото трябва да е малко над минимума, на загряла трябва а е към средата, но винаги под максимума (ако мине максимума - изхвърля). Не трябва да се чува шум от казанчето - системата работи под налягане и ако не прави вакуум, може да е проблем. Според мен трудно ще се хване точният проблем, до колкото знам системата се само-обезвъздушава независимо на топло или студено при отворена капачка за секунди. Най-сигурния вариант е диагностика в Мото Пфое, не е толкова скъпо, пък пести време, нерви и допълнителни разходи. Като закараш колата сутринта на студено да я закачат на компа и да я гледат какво се случва.. ако са датчици или електроника (управление на климатроника) - вероятно ще има записани грешки, ако е термостат - ще се засече по температурният прогрес в кръговете и разликите. Все пак това са сложни коли и само с обща култура (някои квартални майстори нямат дори такава).. не е ясно дали ще се намери решението и остава да се опитва.. Ако имаш Вида потърси там за подобни проблеми, събрана е богата база с решения натрупани от годините, специално електрически проблеми съм диагностицирал на моята кола с голяма точност преди време.
Пиши като намериш решение, може да е в помощ на някой!
Zahariev Wrote:Здравей колега,
за казанчето - когато е студена колата нивото трябва да е малко над минимума, на загряла трябва а е към средата, но винаги под максимума (ако мине максимума - изхвърля). Не трябва да се чува шум от казанчето - системата работи под налягане и ако не прави вакуум, може да е проблем. Според мен трудно ще се хване точният проблем, до колкото знам системата се само-обезвъздушава независимо на топло или студено при отворена капачка за секунди. Най-сигурния вариант е диагностика в Мото Пфое, не е толкова скъпо, пък пести време, нерви и допълнителни разходи. Като закараш колата сутринта на студено да я закачат на компа и да я гледат какво се случва.. ако са датчици или електроника (управление на климатроника) - вероятно ще има записани грешки, ако е термостат - ще се засече по температурният прогрес в кръговете и разликите. Все пак това са сложни коли и само с обща култура (някои квартални майстори нямат дори такава).. не е ясно дали ще се намери решението и остава да се опитва.. Ако имаш Вида потърси там за подобни проблеми, събрана е богата база с решения натрупани от годините, специално електрически проблеми съм диагностицирал на моята кола с голяма точност преди време.
Пиши като намериш решение, може да е в помощ на някой!
+ 1 ....обезвъздушаване,термостат,радиатор.