Волво Клуб - България

Full Version: Мотор за перка охлаждане климатика V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Мотора на перката за охлаждане на радиатора при включен климатик вие. Волво дават като резервна част само мотора, но навсякъде намирам само комплект с перката и кожуха.

Някой да знае съвместимо моторче, не ми се дават пари за цяла перка след като може да се смени само моторчето. Мото Пфое искат 600 лв само за моторче.
Защо не отидеш да ти ремонтират моторчето ,най вероятно втулки и лагерчета са заминали , ще ти ги сменят и в пъти ще ти излезе по евтино.
Правил съм го вече на друга кола - изкара 6 месеца. Очертава се да пътувам доста и не искам да се нахендря на спешен ремонт.
Явно си попаднал на некадърни майстори.И аз съм го правил на други коли и на едната ,която я имам все още работи без проблем а не си спомням преди колко години е правено.
Мотора на перката за охлаждане на климатика еднакъв ли е с мотора на перката за охлаждане на радиатора ?
Ако е "да" може би имам един вкъщи , но трябва да се поровя ...
Не е еднакъв. Оправих го вече, отваря се като консервена кутия, с малка скоба за лагери се избиват лагерите и се слагат новите - 608Z и 688ZZ. Китайски 0.88 лв на лагер, SKF - 7 лв на лагер. четките си бяха добре, иначе 7х4 мм, но тяханат смяна е малко сложна.

За съжаление оправих перката, но счупих малката пишка на на радиатора. Сега се чака нов радиатор и вместо без климатик съм без кола. (с Poxipol не стана - размеква се от температурата и протича) :-) .
А не става ли да се разпробие леко и да се завие подходящ щуцер на това място + лепило което издържа на температура. Лепилото може да е епоксидна смола . Правил съм го на "пишката" на турбото и заспа .
Бива ли да се сменя цял радиатор ( поне 200 лв. ) заради една счупена "пишка" пък то и малка ?
joro74 Wrote:Не е еднакъв. Оправих го вече, отваря се като консервена кутия, с малка скоба за лагери се избиват лагерите и се слагат новите - 608Z и 688ZZ. Китайски 0.88 лв на лагер, SKF - 7 лв на лагер. четките си бяха добре, иначе 7х4 мм, но тяханат смяна е малко сложна.

За съжаление оправих перката, но счупих малката пишка на на радиатора. Сега се чака нов радиатор и вместо без климатик съм без кола. (с Poxipol не стана - размеква се от температурата и протича) :-) .

От няколко години съм със счупена пишка. Отворът съм го затапил с болт и силикон, направил съм резба на уширеното място на казанчето... един щуцер там и така. Резба на мястото на пишката не става, много е тънка пластмасата. Беше временно решение, докато си намеря радиатор :mrgreen:
Стария и без това вече изпускаше през уплътненията на страниците. Опитах с щуцер, но пластмасата е толкова нагоряла, че всичко се рони. Бях изненадан от омекването на Поскипола. Преди карах сърф и имам опит със смоли, но смола реагирала с втвърдител да омеква на 90 градуса не бях виждал.
Първо опитах с епоксидна смола. Стана перфектно, като изпълнение, обаче като загря и тя омекна. Явно не става със смоли Wink