Волво Клуб - България

Full Version: Пристъргване при втора предавка на 2000rpm
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Това пристъргване е нещо като от две прескачащи зъбчати колелца със ситни зъбци. Появява се след потегляне, чува се отдясно, но не всеки път. Някой има ли идея от какво може да е?
Мерси предварително! Smile
Това пристъргване е нещо като от две прескачащи зъбчати колелца със ситни зъбци. Появява се след потегляне, чува се отдясно, но не всеки път. Някой има ли идея от какво може да е?
Мерси предварително! Smile
Така както го описваш много ми прилича на лагер на полуоска.
Не главина, а полуоска. Завърти волана в крайно дясно или крайно ляво и опитай да потеглиш с малко повече ряз. Нека някой седи отвън и да слуша внимателно. Ако е този лагер ще чуе причаткване, което ще става толкова по бързо, колкото по-бързо се върти колелото и после, когато натоварването намалее, ще изчезне. Ремонта не е сложен, а по-скоро досаден.
Така както го описваш много ми прилича на лагер на полуоска.
Не главина, а полуоска. Завърти волана в крайно дясно или крайно ляво и опитай да потеглиш с малко повече ряз. Нека някой седи отвън и да слуша внимателно. Ако е този лагер ще чуе причаткване, което ще става толкова по бързо, колкото по-бързо се върти колелото и после, когато натоварването намалее, ще изчезне. Ремонта не е сложен, а по-скоро досаден.
колко пари струва това?
колко пари струва това?
Идея си нямам. Питай Жоро (GT1). Той е в час с цените.
В Мото-пфое можеш да питаш, само ако си къдрав и искаш да ти се изправи косата. Тия там нещо не са наред. Като смениш лагера ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смени и гофрираният маншон, който го предпазва от кал и вода, дори да ти изглежда здрав. Лагерите си отиват точно от това.

Ако съм прав с "Диагнозата", избягвай да тръгваш спортно и да даваш газ в завоите, за да не се строши окончателно и да те остави насред пътя.
По принцип доста ще се поизпотиш за да го строшиш но не е невъзможно.
Идея си нямам. Питай Жоро (GT1). Той е в час с цените.
В Мото-пфое можеш да питаш, само ако си къдрав и искаш да ти се изправи косата. Тия там нещо не са наред. Като смениш лагера ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смени и гофрираният маншон, който го предпазва от кал и вода, дори да ти изглежда здрав. Лагерите си отиват точно от това.

Ако съм прав с "Диагнозата", избягвай да тръгваш спортно и да даваш газ в завоите, за да не се строши окончателно и да те остави насред пътя.
По принцип доста ще се поизпотиш за да го строшиш но не е невъзможно.
Я първо погледни с колко километра си и след това обърни внимание при всяко потегляне ли прави така или само след като запалиш колата и тръгнеш. :?
Я първо погледни с колко километра си и след това обърни внимание при всяко потегляне ли прави така или само след като запалиш колата и тръгнеш. :?
Pages: 1 2 3