Волво Клуб - България

Full Version: Бушон за запалка/12V на 2006 V70
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Спря да ми работи запалката и искам да изключа възможността за изгорял бушон, но не мога да го открия. В разни чужди форуми четох, че е номер 13 от тези встрани на таблото и е 15А, но при мен там пише, че е за телефон 5А, и действително има бушон 5А, който е здрав. Колата обаче няма телефон ... На диаграмата никъде не пише нещо като запалка или 12V. Единственото двусмислено е аксесоари, но и там бушонът е здрав. Знаете ли със сигурност кой е бушонтът? В схемите за бушоните под капака и в багажника също няма нищо подобно, но и май не му е там мястото така или иначе.
Wink прегледай тук <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=19790&p=171736&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80+%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8#p171736">viewtopic.php?f=29&t=19790&p=171736&hilit=%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80+%D0%B1%D1%83%D1%88%D0%BE%D0%BD%D0%B8#p171736</a><!-- l -->
На кутията с бушоните няма ли описание ? Може да го щракнеш и ще го мислим.
Ами ето - в тази книжка също пише бушон 13 вътре в купето от ляво, 15А. При мен там върху капака пише телефон - 5А. Бушонът е здрав, 5А, колата няма телефон. Утре ще снимам какво пише на панела, но съм в шах ...
Според тази схема телефона е на 29, а на 13 е запалката.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://new.volvocars.com/ownersdocs/2001/2001_v70/01v70_08a.htm#pg108">http://new.volvocars.com/ownersdocs/200 ... .htm#pg108</a><!-- m -->
И нея я гледах преди да започна темата. Досега такова несъответствие не ми се е случвало.
Ето и снимките (не знам защо се завъртяха сами) на капачето с етикета и самите бушони. Пак казвам - колата няма телефон ...

[attachment=29631]

[attachment=29630]
След като си оправиш бушона си прегледай самата запалка дали не е прегоряла някъде и да започне постоянно да ти гори бушона. Така беше при мен на 40ката.
Четох за проблем като твоя в друга тема (вероятно е била твоята), но първо трябва да установя кой е бушонът. Навсякъде пише, че е номер 13, но както се вижда от снимката при мен не е. Дори и да беше, бушон 13 при мен е здрав, а освен това го сменях с друг (същия ампераж) и пак същия резултат.