Волво Клуб - България

Full Version: Волвото сериозно прекъсва!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
Започвам така: Колата е студена(то и когато е топла се проявява но по- рядко) , двигателят тресе ,изчаквам да се стабилизира включвам на R ,при което колата започва да се движи назад на пресекулки ,аз съответно се ядосвам изфорсирам я мръсно,и хоп chek engin светва( P0302 -грешка)Свалям една свещ....елекртодчето като топлийка тънко,втората и тя.Така подмених всичките.И нищо проблемът си остана.След като загрее двигателят работи равномерно,но при изпреварване или на светофар , не постоянно но се проявява.При изпреварване особено е неприятно защото точно когато ускоряваш и започва едно придърпване едно заглъхване ....А и другото, започва да мига chek engin намалявам и мигането изчезва.Сега Ще сменя и кабели и бобини,но се съмнявам да е от тях. В каква посока да тръгна за отстраняването на това?
Благодаря!
!.Иди на диагностика!Там ще ти проверят проблема и т.н.!
2.Провери кога ти е сменян инжекцион филтьра!Тези дни имаше подобна тема и там им казах тези неща!
Моята съм я хващал, че прекъсва (по скоро забива муцуната) когато е на висока предавка и ниска скорост и подам рязко газ.
Свалих свещите и познайте.....разстоянието между електродите е между милиметър и милиметър и половина .
Причуквам електродите до 0,9 мм и така кара 1000-2000 км и наново почва да забива, а като ги направя на 0,6 изкарва в пъти повече.
Лошото е че не всички свещи подлежат на тази "центровка"

А това да прекъсва когато си иска за мен е от бобина.
От кабел ( те не всички имат ) би трябвало постоянно да прекъсва .
А и кабел се проверява най-лесно вечер на тъмно при запален двигател и отворен капак , понякога са с повече светлинки от коледна елха.
Ебати глупостите дето правите. На T4 свещите са иридиеви и електродите трябва да бъдат като топлийка. 30 лв отгоре на свещ се дава заради това, че са като топлиика и топлииката изкарва над 100 000 км.

На атмосферните двигатели разстоянието между електродите е 1.2 мм при оригиналните свещи и 1.3 мм при Bosch. По голямото разстояние е с цел по бързо възпламеняване на сместта. При по малко разстояние изхвърляш бензин през ауспуха във високи обороти.

Вечер на тъмно се проверява кабел на Москвич. При хубавите коли кабелите са с графитно-силиконова смес за проводник която с времето губи свойства на проводник и вдига съпротивление. По скоро ще пробие през бобината отколкото през кабела.
То свещите си бяха за смяна.Хубаво че ги смених.Новите които ми дадоха обаче не са със тънък електрод.Това за кабелите не го знаех.Ще сменя всичко комплект(свещи ,кабели бобини).Дано има промяна Защото следващата стъпка е горивопровода,и не ми се мисли какви ще излязът едни такива неочаквани неща там! Ще пиша до къде съм я докарал.
Кабели!Евентуално и някоя бобина,която демек си е с кабела.... на този мотор
Според мен проблема е в повредена бобина заради кофти свещи.
Точно тоя филм го играх преди по-малко от седмица (писах и тема). Лошото е, че не го видяха на диагностика, а аз изключих варианта за бобина, защото на ниски обороти си цъкаше като часовник двигателя.
И така чуденки, чуденки...докато няколко дни по-късно не се скапа съвсем бобината. Смених я и изненада...
Остава на теб варианта как да разбереш коя точно бобина е.
Успех!
Здравейте ,
Благодаря на всички за съветите и споделения опит!Проблемът се реши.Не казвам "за сега" ,защото от скромният опит който имам знам, че проблем който изчезва "за сега " се появява отново ,и то още по -изразено и натрапчиво.В комплекта дето поръчах (бобини ,кабели) бяха сложили и един комплект NGK свещи,със тънко електродче(като оригиналните).Така че смених и тях,въпреки че бях сложил нови преди два дни.
Затварям предпазният капак върху свещите,и се насочвам към следващият.Прословутото "дизелово чукане" при студен старт.Упорито смятам че това "чукане " идва от към турбото.Незнам какво се случва там,,но това "тррррррр" не се чува от страна на разпределителните валове където се намира онази част за променяне на ъгъла ....или как там беше.След тридесетина секунди всичко се оправя,и така до следващият студен старт.
С какво масло си?
В момента съм със Penzoil 5w30.Още малко и ще трябва да го сменям. Май ще трябва друга марка да ползвам.Може пък въобще да не е подходящо за този мотор.
Pages: 1 2