Волво Клуб - България

Full Version: Шарнири и носачи.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ето моето решение на проблема....
Струва ми 20 лв.
[attachment=35267]
[attachment=35266]
[attachment=35263]
[attachment=35261]
[attachment=35260]
850t5r Wrote:Ето моето решение на проблема....
Струва ми 20 лв.

Обясни малко по подробно за твоето решение . И кое струва 20 лв. ?
20 лв. Струваше труда+ материала(неръждавейка, само тя се заваря с чугуна) на сругаря.
Заварката подарък от приятел.
Иначе идеята е взаимствана от руснаците.Москвичи ,Волги са така...
Поне в Бургас има човек, който рециклира носачи(60лв.)и от него си набавям пластмасовата втулка.
850t5r Wrote:20 лв. Струваше труда+ материала(неръждавейка, само тя се заваря с чугуна) на сругаря.
Заварката подарък от приятел.
Иначе идеята е взаимствана от руснаците.Москвичи ,Волги са така...
Поне в Бургас има човек, който рециклира носачи(60лв.)и от него си набавям пластмасовата втулка.

Браво колега , харесва ми твоето решение макар и откраднато от братушките Smile ! Запазил съм си старите оригинални носачи , и ако намеря такива елементи като твойте бих повторил идеята . Шарнира оригиналния ли е ?
Интересно ми е няма ли такива носачи на които да се сменят шарнирите? На всички 850-ки ли е така?
Има.Модификациите преди фейслифта - 91-93 г. Носачите са алуминиеви с отделен шарнирен болт.
dryn , прегледай и тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=19874&p=158062#p158062">viewtopic.php?f=6&t=19874&p=158062#p158062</a><!-- l -->
Благодаря колега! По принцип колата няма проблем,но просто за информация Smile Видях,че има колега който си е решил проблема с заварки обаче на мен това не ми харесва.Чел съм в други форуми и само заради малък дефект(при изработката на шарнир) се къса в движение...Ясно е че решението е смяна на целия носач или рециклиране (което пак не е сигурно колко ще издържи).Може би има само три-четири марки Lemforder ,FEBI,Meyle ,TRW на които може да се разчита и пак трябва да се внимава да не се окажа,че са произведени в Тайланд.... Колега може ли малко разяснение за "упори за крайно положение на колелата" Тази нитована пластмаса за какво служи точно? Като ги видях си помислех,че са някакви табелки и не обърнах внимание..даже отместих едната.Има ли значение как са насочени? Моите не са смазани с грес и трудно се раздвижват.Ако може малко пояснение. Smile
На шенкела на Макферсона има един издатък ,който опира в този пластмасов упор при завой.Целта е гумата да не стърже в пластмасовият подкалник.Ако последния не е добре гресиран ,при крайно дясно или ляво положение на волана се чува скърцане отпред.
А настройва ли се? Примерно при завой на еди си колко градуса да опира и да стърже,а гумата да не докосва калника..Защото от едната страна го преместих в друго положение.
Pages: 1 2 3 4