Волво Клуб - България

Full Version: помогнете да разплетем загадката
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте, колеги, КОЛАТА Е 2.5T S6- 2004.
Не винаги получавам този проблем, но веднъж на всеки 10 опита да запали колата. Симптомите са, когато завъртя ключа тя щe пали, но не достигa пълни обороти и след това ще гасне . Ако аз я стартираM веднага след това пали без проблем. Сега мисля, че е на коляновия вал Датчикa? Друг симптом е, че понякога колата се стартира, но He поддържа обороти – гасне. Hезависимо от времето това се случва, както и oT ако колата е топлa на студенa. Трудно ли е да се cмени на коляновия вал сензорa? Това ли е проблемът? Аз нямам никаква Лампа проверка двигател.

благодаря
Колега, на колко ракии я писа тая тема? Нищо не разбрах.
На диагностика ходи ли?
Съжалявам колеги, бях на работа и не можех да пиша на БГ и ползвах google translate ...

..На всеки 10 паления(безпроблемни) ми се пада по 1 което като завъртя, колата пали от раз или от половин секундно въртене на стартера...НО гасне...оборотите стигат 500 и бум изгасва...Веднага след това паля и стартира без проблем. Без значение дали старта ми е първи или десети за деня и без значение дали е топло или студено навън. Вдруги ден сменям свещи, дано помогне ама се съмнявам. За сега нещата май клонят към crankshaft position sensor - Сензора на коляновия вал. Може би вътре се е задръстил с метални отпадаци и затва да прави мизерия. За сега нямам Check engine light и никакви кодове.

..Понякога като ми е първо палене за деня и пална...оборотите въобще не се вдигат(нормално за първо палене 2000 оборота) а стават на 1000...ако веднага изгася, запаля пак...тогава оборотите отиват както би трябвали да бъде за първи старт на студено до към 2000...

..Помагайте Smile
Провери стъпковото моторче :!: :!: :!: Датчика на коляновия вал ако се скапе не можеш да я запалиш - просто нямам кой да каже на компа, че коляновия вал се върти и съответно няма впръскване на бензин и искра на свещите :!: :!: :!:
Има вероятност и от бензиновата помпа да е. При мен се получаваше нещо подобно, давам на контакт чувах как помпата върти за около 2-3 сек. тръгвам да паля, мотора върти до около 200-300 оборота и тъкмо да запали гасне. Имаше случай в които като запали и гасне. Смених си бензиновата помпа и колата се оправи. Smile Най-лесно можеш да провериш налягането на бенз. помпа и от там да разбереш дали има проблем с нея Smile.
колко трудно е да се cмени горивната помпа на колата ми?
Интересно...
Моята също прави подобно нещо от време на време (но рядко). Понякога сутрин когато я стартирам, веднага щом запали, веднага изгасва. Следващия старт е без проблем. Трябва и аз да я проверя тази помпа, въпреки че на мен ми казаха от сервиза, че проблема е от ламбда сонда...но знаеш ли...
Иначе помпата не се сменява трудно ако ти е под задната седалка, като на моята. Предполагам е същото разположение...
с мен проблемът е, че аз съм в САЩ и разходите за труд тук са по $ 100 на час. Намерих помпа оригинална за $320, но ми беше любопитно колко време ще отнеме за cмяната - да се направи изчисление?

..Чудех се дали мога да го направя сам

Мислиш ли, че мога да карам колата по този начин? прави го само веднъж седмично например

merci
ico850 Wrote:Провери стъпковото моторче :!: :!: :!: Датчика на коляновия вал ако се скапе не можеш да я запалиш - просто нямам кой да каже на компа, че коляновия вал се върти и съответно няма впръскване на бензин и искра на свещите :!: :!: :!:

къде се намира стъпковото моторче? имате ли представа как се нарича това на английски?
mr_gp4e Wrote:с мен проблемът е, че аз съм в САЩ и разходите за труд тук са по $ 100 на час. Намерих помпа оригинална за $320, но ми беше любопитно колко време ще отнеме за cмяната - да се направи изчисление?

..Чудех се дали мога да го направя сам

Мислиш ли, че мога да карам колата по този начин? прави го само веднъж седмично например

merci

Според мен не повече от 2 часа.
А на въпроса дали може да караш колата така...твоя е преценката. Аз не бих. Особено както пътувам само на дълги пробези с волвака. За беля ще ме остави някъде.
Pages: 1 2 3