Волво Клуб - България

Full Version: Моля за съвети за S60
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте,
ще купуваме на жената S60 2002/2003 бензин, като основната идея е да се кара на газ.
Търся съвети и препоръки какво да гледаме по колата, кое как трябва да се държи и т.н.

Освен това имаме едно bmw е46 имаме и INPA EDIBAS кабел, въпросът ми е дали този кабел ще може да се ползва за диагностика с VADIS/VIDA (или която е програмата за диагностика на Волво) на място ?

Благодаря предварително за отделеното време.
Помисли С60 140коня, гледам само него от Волво го правят Bi-Fuel от самия завод, незнам каква е причината, не че са се оплакали и тези с 170коня, но все пак.
Най-неманеврената кола на света за жена ? сигурни ли сте, карала ли е такава ? Иначе ела да видиш моята и после се опитай да си избере някоя на пазара Smile
Iliev Wrote:Най-неманеврената кола на света за жена ? сигурни ли сте, карала ли е такава ? Иначе ела да видиш моята и после се опитай да си избере някоя на пазара Smile
+1
а пък атмосферен бензинов при това 170 коньов автомат го карах до Свищов и вярвайте ми - може само да диша праха на нафтовата печка D5 по динамика и еластичност на двигателя.
Моля за извинение притежателите на такива - просто давам персонално мое сравнение. :oops:
Според мен това е просто начин човека да си купи Волво - да го подари на жената за да я убеди по-лесно Wink . Един колега така правеше - купува си амортисьори за колата и за оправдание за похарчените пари след това и ги подарява Big Grin понеже колата нали уж е нейна . Това в рамките на шегата,а иначе човека е задал въпроси затова който може да му отговори по същество.
INPA кабела не става, но всякакъв евтин ELM327 ще свърши работа. INPA не е по OBD стандарт, a Волвата след 1999та са OBD.
bell Wrote:
Iliev Wrote:Най-неманеврената кола на света за жена ? сигурни ли сте, карала ли е такава ? Иначе ела да видиш моята и после се опитай да си избере някоя на пазара Smile
+1
а пък атмосферен бензинов при това 170 коньов автомат го карах до Свищов и вярвайте ми - може само да диша праха на нафтовата печка D5 по динамика и еластичност на двигателя.
Моля за извинение притежателите на такива - просто давам персонално мое сравнение. :oops:
Сравнявай турбо с турбо а не като коне....конете са си само реклама, виж нютоните с каква разлика са! И все пак, като че ли бензинката с газ излиза по на далавера от дизела и като обслужване и като гориво.
Въпроса за дизел не стои :| Жената каза: Най- не ми се иска сутрин като запаля и колата да изреве на дизел Big Grin Трябва да призная че ми се иска да си остана Волвар, макар и с малко прекъсване, но тук идеята е кола, която да ѝ е удобна на нея. Сега в момента кара едно комби (астра) с дооооста голям радиус на завиване и като цяло доста неприятна за управление. Ако предложението за проба от Iliev още стои с удоволствие ще се възползваме. За INPA-та разбрах по- скоро ме интересува слаби места на които да се обърне внимание. Пример: мойто e46 като го взех трябваше да гледам отзад дали не се е скъсал багажника заради натоварването на дифа Smile
Umbrella Wrote:Пример: мойто e46 като го взех трябваше да гледам отзад дали не се е скъсал багажника заради натоварването на дифа Smile
това е волво не БМВ хихихи, това в кръга на майтапа, иначе.
проблем в S60 - 2002 -2003 г, е таблото, в един момент полудява, светват лампи, стрелките си правят каквото искат, ново табло 2 бона, алтернативата, ремонт от Tisho, за скромна сума и всичко заспива. при мен първия симптом, светна лампа за Аirbag, след това не всеки път светваше индикация за дълги светлини, след това часовника в един момент почва да се върти като брояч и спира на някакъв си час почва да си работи нормално и след известно време пак. след ремонта всичко е Ок, вече втора година.
за дизел мога да ти говоря много, но за бензин волво нямам наблюдение от към двигател.
друг пробелм ако може да го наречем проблем, е задната стабилизираща шанга, разлепят се тампоните,няма алтернатива, нова в мото пфое 400лв, или побългаряване с разни тампони( порови се из форума има теми за това)
това се сещам засега Smile
Друго слабо място е дроселовата клапа, която е на Магнети Марели, лекува се проблема с рециклиране при Tisho, в общи линии с гореизброените това са му болките, останалото е приятно возене.... само да вметна, малко или много тази кола е за дълъг път, за града разхода не е малък дори на газ заради тежкото купе, и ако е за града и особено за София бих избрал автоматик.
Pages: 1 2 3 4