Волво Клуб - България

Full Version: Гасне като загрее
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Здравейте колеги, от известно време като карам колата продължително време с климатик в задръстванията във Бургас и колата започва да гасне. Пробвах без климатик пак същото положение. Гасне като загрее, имам в предвид 30-40км като мина след като вече е загряла доста стабилно и перката се е включила поне 2-3 пъти. Все едно губи ток, така изведнъж. Преди да почне да загатва, че ще загасне 2-3 минути преди това започват да играят оборотите на празен ход. След това изгасва. Запалвам и в момента в който запаля пак гасне, паля пак гасне паля и на 3 тия път пак гасне пак паля и я държа на оборот между 2-3 000. После гледам да отбия някъде да изстине. Трябват й около 9-10 минути. После паля и ни лук яла ни лук мирисала. Ходих в Бош в Сливен, оня фен чисти някви релета поне така каза, резултат - никакъв. Дава ми грешка 1-1-3, 1-2-2. Какъв може да е проблема. Из форуми четох, че може да е от този температурен датчик на въздуха, а други мнения са за датчика на коляновия вал, ако бил сдухан. Не искам да подвеждам никой, отворен съм за всякакви мнения. Благодаря Ви предварително!
Здравей.твоята кола с Бош запалване ли е ?
от температурния датчик за входящ въздух ,не може да гасне ,пробвал съм и без него ,леко мръдват оборотите на празен ход -естествено ако е повреден ,разхода на гориво ще се качи ,но колата няма да гасне .
логично е да има проблем в датчика за импулс/на коляновия вал / за това ти препоръчвам да пробваш следното -приготви си кабел за свещ с лула и свещ ,когато изгасне -вадиш кабела от бобината /слагаш подготвения кабел с една свещ и въртиш /да провериш докато не е истинала ,дали дава искра -ако не дава -сменяш бобината -
кабела с който пробваш трябва да е от кола с електронно запалване Т.Е. високоомен..целта е да не развиваш свещ на горещ двигател и да стане бързо проверката ..
Датчика на вала е Магнитен! не е датчик на хол,както често го наричат -две различни неща са ,но първо пробвай с замяна на бобина -на бош запалване си е самостоятелна /не .като френските -реникс заедно с електрония блок/и няма да е проблем да намериш за проба от познат преди да купуваш.
Не съм видял майстор който да го нарече по друг начин освен индуктивен а не магнитен.
И би ли ни осветлил какво му е магнитното на датчика.
Интересно колега, andro440, системата мисля е Бош ( не съм 100%) сигурен, трябва да питам, но като споменахте бобина, май точно това чистиха (ако вътре има релета) като я закарах в сервиза. В момента, съм доста ангажиран, но при първа възможност ще проверя! Благодаря за отговора, ще държа в течение!
nikistk Wrote:Не съм видял майстор който да го нарече по друг начин освен индуктивен а не магнитен.
И би ли ни осветлил какво му е магнитното на датчика.

аз пък не съм виждал по заядлив човек от теб ,и струва ми се ...малко си остарял вече ,за да ти обяснявам,какво е магнитно поле и индукция .както и за ламбда/кислороден датчик / ,защото едва ли ще запомниш неща ,които се учат в началното у-ще! но ще направя още един компромис и ще ти кажа ,че не може да има индукция без да има магнитно поле -вместо да пишеш простотии вечер ,вземи почети малко !
както и например ми говореше за колата без ламбда -а в един пост си писал за същия автомобил за ламбда контрол или симулатор ,нещо от сорта беше ,интересна работа
а аз съм тръгнал да занимавам хора да ти отменят БАН-а

А ..и нещо друго ,аз не съм Маистор ,като теб! и за това си правя ,само моите коли .
jimvirtooza Wrote:Интересно колега, andro440, системата мисля е Бош ( не съм 100%) сигурен, трябва да питам, но като споменахте бобина, май точно това чистиха (ако вътре има релета) като я закарах в сервиза. В момента, съм доста ангажиран, но при първа възможност ще проверя! Благодаря за отговора, ще държа в течение!

бобината представлява това ,в нея има намотан кабел . /за това се нарича бобина / монтирана е пред мотора за чистачки. мисля ,че от там ти е проблема/
друго ,което те съветвам да направиш ,е : на тъмно вечер -вдигни капака на двигателя ,запали и огледай същата бобина и кабелите за свещите,дали не прескача искра ....[attachment=29693]
[attachment=29692]
На някой руски автомобил можеш да видиш такава бобина.
Направи си експеримент и сложи на волвото .
Съвременните бобини са с въздушно охлаждане и са предназначени да работят с транзисторно управление.
Учителю.
И преди да стигнеш да бобината има един кондензатор по-ефтин е .
nikistk Wrote:На някой руски автомобил можеш да видиш такава бобина.
Направи си експеримент и сложи на волвото .
Съвременните бобини са с въздушно охлаждане и са предназначени да работят с транзисторно управление.
Учителю.
И преди да стигнеш да бобината има един кондензатор по-ефтин е .

Big Grin Big Grin Big Grin
да ,и на руски автомобил може да се види ,както и на волво 4-та серия с електроника бош ,и като знаеш много обясни на незнаещите ,каква е разликата между бобина за електронно запалване и такава за /руски автомобил / с чукче ?
преди три дена ми се молеше да ти кажа къде се намира кислородния датчик -защото си мислеше ,че колата на еди кой си-нямала -да ама не
а сега говориш пак в твой стил-нямало такива бобини,защото ти не си виждал ----има ,казах ти да четеш ,а не да ме питаш и после ...да правиш коли ...по точно да ги чупиш,
Айде съпри се малко.Ред сълзи ред сополи порасни.
Аз имах сходен проблем и се оказа от дюзата на моноинжекцията. Успех с диагностиката и ремонта колега.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7