Волво Клуб - България

Full Version: Трудно палене
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Преди около два часа свалих клемореда на ключа. Направи ми впечатление, че бакелитовата част с контактите леко хлопа спрямо металния корпус. С клещички с тънки върхове внимателно разкапсуловах пакета като преди това си маркирах положението на вътрешната ос спрямо корпуса. Вътре контактите са общо четири като на два от тях имаше повечко нагар. Изчистих го с помощта на лентичка шкурка, средно едра. Оста може да се върти и в двете посоки безконечно за по-удобен достъп до всеки от контактите. Накрая напръсках със спрей за да премахна остатъците от шкурката и фините стружки. Най-много време ми отне да капсуловам обратно пакета. Металния корпус е от сплав, която е доста крехка и има склонност да се чупи. Използвах метално парче с диаметър около 4-5 мм. с тъп заоблен връх, сравнително малко чукче и дървена подложка. Зачуквах по малко на всяко място докато бакелитовата част и металния корпус прилепнат плътно, без хлопане. Пакетът работи без забележки сега.
Нямах под ръка апарат за да направя снимки, но процедурата не е сложна, стига да се пипа внимателно. Цялото упражнение ми отне около 30-40 минути.
Благодаря за подробната информация, колега ivopifa.
Има ли разлика при паленето, след този ремонт на клемореда и вероятно вече не се налага да връщаш леко ключа, за да светнат таблото, фаровете, мигачите ... ?
murjdo Wrote:... вероятно вече не се налага да връщаш леко ключа, за да светнат таблото, фаровете, мигачите ... ?

Да, точно тези проблеми изчезнаха.
Със самото палене не съм имал проблеми и преди това. Вероятно при теб има и друг проблем.
Pages: 1 2