Волво Клуб - България

Full Version: Прегряване..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги. Имам един много важен и спешен въпрос ! Днес колата ми прегря, както карах и вдигна към 120 градуса като моментално на таблото ми изписа СТОП! Изгасих я, перката работеше, оставих я да охлади, но същата работа - вдига веднага градусите над 100, като от казанчето беше избил антифриза... ЛОШО ! Запалих я пак оставих я да работи, пипнах маркучите за радиатора - вряли, а радиатора от долу студен. Направи ми впечатление, че не иска да прехвърли и на газ, работи само на бензин без да включва инжекциона. Работата не е на добре, споделете ако сте запознати, ще съм ви благодарен !
Щом казваш че отдолу радиатора е бил студен, може да е запушен.Може и термостата да е повреден и да не отваря големия кръг? Или нещо по пътя на охладителната течност през инжекциона, щом не иска да превключва на газ.
Изпарителят на газовият инжекцион,както на всяка газова уредба се врьзва с маркучите,кьм малкият крьг на охлаждане и той се загрява прьв но ти казваш,че не работи!Това ме кара да мисля,че има пробита мембрана в него и газта е навлязла в антифриза!Това е предположение пьрво!
Второто по-вероятно ,което е можело да стане,това е пробита гарнитура на главата и за това прегрява двигателя!
Предположение 3 за неотворил термостат отпада,защото ГИ включва да работи при отчитане на температурата на малкият крьг и това не е причина за да не работи!
Сьветвам те да потьрсиш помощ в сервиз,все пак!
Има тестове за избила гарнитура на главата.За да е студен радиатора,значи системата не е обезвъздушена,да се запуши от раз радиатора ме съмнява.
Дано да не е гарнитура, в понеделник ще я карам и ще разбера. То просто не е нормално, запалена колата на място за 5 минути да вдигне 100 градуса. Че е пълна с въздух съм сигурен. Първият път като загря веднага я изгасих да изстине след това като я запалих прехвърли на газ, пак загря и аз пак я спрях веднага, изстина запалих я, прехвърли на газ и докато се пребирах гледам, че беше прехвърлила на бензин, и от тогава вече не иска да работи на газ.
Ниско налягане на рейла на газовата и затова не минава на газ или температурния датчик на изпарителя показва по-ниска температура.Предполагам си проверил на загрял двигател температурата на изпарителя.А и ти сам,колега изказа по-горе възможностите: гарнитура,мембрани на изпарителя.Докато все още не е загряла над 90 и отвориш разширителния съд да мирише на газ?
Колеги, днес карах Волвото на доктор, казах му, че имам съмнения за термостата и му я оставих, имах работа до Пловдив и като се върнах, беше готова, не е гарнитура, гледах преди това маслото беше си ОК. Оказа се водна помпа, и с новата всичко си дойде на мястото му. Колата отново си заработи на газ, няма никакъв проблем по гарнитури и така нататък, впечатление ми направи на старата помпа, че перката беше пластмаса и беше станала на сол, подмених с такава, която е с метална, дано да не оказва проблем повече. Но реших да сменя и термостата, защото и той не се виждаше много в добро състояние, за всеки случай. И така колицата сега върви като за последно Big Grin.

Имам един въпрос, тъй като днес я погледнахме от долу и ми каза, че тампони на носача отпред са за смяна и единия шарнир е почнал да издава багажа. Мисля да взема комплект шарнири и тампоните, някой знае ли на какви цени вървят в BOSCH, защото в Пазарджик само от там пазарувам и съм доволен. Но дори и да не е там, горе, долу информативно ми трябва, за да си сравня сметките.. И точно заради тези тампони се чува един отвратителен звук, който не мога да понасям ! Защото разбрах, че има и тампони, който не са много качествени и след смяната пак ще се чуват гадни шумове и т.н. Ще съм ви благодарен, ако ми бъдете полезни с малко информация ! Smile
За шарнир FEBI 25лв за брой.За тампоните на носачите нищо немога да ти кажа,защото моите са като нови.Поздрави
Шарнир взех на MOOG 25 лв и някакви стотинки, бройката. Колега мислех да сменя и тампоните на носача, но се оказа, че са добре. Трябва да взимам тампони на стабилизиращата щанга, те са много зле и обикалям цял Пазарджик никъде няма и никъде. Ходих в BOSCH и ми казаха момчетата, че били няколко вида и ако ми дадат може и да не съвпадне, трябвало да се свали тампона, да го видят и тогава евентуално да го поръчат от MOTO-PFOHE. Говореха ми, че голяма обърквация имало с тези тампони, постоянно ги връщали и сменяли... Иначе миналата година ги продавали по 15 лв. бройката, оригинала ! Което е приемлива цена Smile
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=4198&p=202963&hilit=%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%B0+%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0#p202963">viewtopic.php?f=8&t=4198&p=202963&hilit=%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B8+%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%89%D0%B0+%D1%89%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0#p202963</a><!-- l --> Заповядай колега.Почети малко внимателно.Тези които ти предлагат за 15лв нестават.Ако има нещо питай.Поздрави Wink
Pages: 1 2