bubsan Wrote:защо сте я разрязали толкова много
Не е много, само 1/4 от колата :wink: Значи причините са няколко: Първата е, че тогава нямах никакви условия за подобен вид дейност и не можех да я режа там където ми се искаше, защото разполагах само с флекс и бях принуден да я режа по права линия :oops: Втората е, че надлъжната греда, която започва от бомбето за задната седалка и свършва чак до задната броня, беше станала на хармоника и се беше сляла с прага, а точно там е закрепването на задния носач. Точно заради тази греда смених цялата задница, защото не беше редно да режа през нея и после да я заварявам, да не говорим, че в нея вътре има и междинна ламарина и, ако я бях отрязал, със сигурност щях да ослабя конструкцията :| Последната, но не по важност причина е, че моята кола е Волво 940, а задницата, която си купих от моргата е от Волво 740. Когато я купувах си мислех, че са еднакви, но после се оказа, че в лявата част на задния кош, около резервната гума има разлики, а и люкчето за достъп до сондата не резервоара, също се оказа различно. Така че, за да не се налага да правя кръпки и, за да ми паснат точно ламарините, я отрязах до там, докъдето са еднакви. Да не говорим, че, дори и да не бяха различни, не можех да я отрежа кой знае колко по-наляво, защото там пък се пада закрепването на напречната щанга н задния мост. В общи линии, след дълго мислене, реших, че при тези мизерни условия, с които разполагах е най-добре да я отрежа до там, за да мога по-лесно да я вкарам в геометрия, пък и, след като я отрязах, по-лесно й разпънах дясната част, защото тя беше мръднала доста наляво. Накрая и таванът, който беше направил ръбче отдясно и десните врати, който се бяха почти застъпили, си дойдоха на място.
Добре, че тогава старата седмица беше още здрава, та имах по-какво да меря 8)