Волво Клуб - България

Full Version: Колата,която ми спаси живота!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
kire Wrote:Привет Колеги!!!
Гадно е,когато по пътищата стават катастрофи,щото те отнемат човешки живот,но тогава когато си със правилния автомобил,"камикадзетата" нямат шанс Confusedhock:
Та.....,това се случи на къстовището "Х.Ботев" и "Т.Александров",един пиян "водач"(другото мо име е ниподходящо за форума),спря в мен без грамче спирачен път,със скорост не по малка от 70км.ч.
На мен ми нямаше нищо,но колата пострада доста.... Sad Sad Sad

Моята кола незнам, дали ми спаси живота, но се представи доста добре, след подобен краш тест с Вектра. Твоята изглежда доста по-смачкана, но това е защото е от по-старата генерация, които още нямат тръби във вратите. При мен, благодарение именно на тръбата в задната врата, купето ми се посука точно както си му е редът и таванът се сгъна чак от другата страна на удъра, но пък за сметка на това нямах нито едно счупено стъкло.
kire Wrote:Привет Колеги!!!
Гадно е,когато по пътищата стават катастрофи,щото те отнемат човешки живот,но тогава когато си със правилния автомобил,"камикадзетата" нямат шанс Confusedhock:
Та.....,това се случи на къстовището "Х.Ботев" и "Т.Александров",един пиян "водач"(другото мо име е ниподходящо за форума),спря в мен без грамче спирачен път,със скорост не по малка от 70км.ч.
На мен ми нямаше нищо,но колата пострада доста.... Sad Sad Sad

Моята кола незнам, дали ми спаси живота, но се представи доста добре, след подобен краш тест с Вектра. Твоята изглежда доста по-смачкана, но това е защото е от по-старата генерация, които още нямат тръби във вратите. При мен, благодарение именно на тръбата в задната врата, купето ми се посука точно както си му е редът и таванът се сгъна чак от другата страна на удъра, но пък за сметка на това нямах нито едно счупено стъкло.
защо сте я разрязали толкова много Sad
защо сте я разрязали толкова много Sad
За да я направи - така че, сега е като от завода направена.
За да я направи - така че, сега е като от завода направена.
bubsan Wrote:защо сте я разрязали толкова много Sad

Не е много, само 1/4 от колата :wink: Значи причините са няколко: Първата е, че тогава нямах никакви условия за подобен вид дейност и не можех да я режа там където ми се искаше, защото разполагах само с флекс и бях принуден да я режа по права линия :oops: Втората е, че надлъжната греда, която започва от бомбето за задната седалка и свършва чак до задната броня, беше станала на хармоника и се беше сляла с прага, а точно там е закрепването на задния носач. Точно заради тази греда смених цялата задница, защото не беше редно да режа през нея и после да я заварявам, да не говорим, че в нея вътре има и междинна ламарина и, ако я бях отрязал, със сигурност щях да ослабя конструкцията :| Последната, но не по важност причина е, че моята кола е Волво 940, а задницата, която си купих от моргата е от Волво 740. Когато я купувах си мислех, че са еднакви, но после се оказа, че в лявата част на задния кош, около резервната гума има разлики, а и люкчето за достъп до сондата не резервоара, също се оказа различно. Така че, за да не се налага да правя кръпки и, за да ми паснат точно ламарините, я отрязах до там, докъдето са еднакви. Да не говорим, че, дори и да не бяха различни, не можех да я отрежа кой знае колко по-наляво, защото там пък се пада закрепването на напречната щанга н задния мост. В общи линии, след дълго мислене, реших, че при тези мизерни условия, с които разполагах е най-добре да я отрежа до там, за да мога по-лесно да я вкарам в геометрия, пък и, след като я отрязах, по-лесно й разпънах дясната част, защото тя беше мръднала доста наляво. Накрая и таванът, който беше направил ръбче отдясно и десните врати, който се бяха почти застъпили, си дойдоха на място.

Добре, че тогава старата седмица беше още здрава, та имах по-какво да меря 8)
bubsan Wrote:защо сте я разрязали толкова много Sad

Не е много, само 1/4 от колата :wink: Значи причините са няколко: Първата е, че тогава нямах никакви условия за подобен вид дейност и не можех да я режа там където ми се искаше, защото разполагах само с флекс и бях принуден да я режа по права линия :oops: Втората е, че надлъжната греда, която започва от бомбето за задната седалка и свършва чак до задната броня, беше станала на хармоника и се беше сляла с прага, а точно там е закрепването на задния носач. Точно заради тази греда смених цялата задница, защото не беше редно да режа през нея и после да я заварявам, да не говорим, че в нея вътре има и междинна ламарина и, ако я бях отрязал, със сигурност щях да ослабя конструкцията :| Последната, но не по важност причина е, че моята кола е Волво 940, а задницата, която си купих от моргата е от Волво 740. Когато я купувах си мислех, че са еднакви, но после се оказа, че в лявата част на задния кош, около резервната гума има разлики, а и люкчето за достъп до сондата не резервоара, също се оказа различно. Така че, за да не се налага да правя кръпки и, за да ми паснат точно ламарините, я отрязах до там, докъдето са еднакви. Да не говорим, че, дори и да не бяха различни, не можех да я отрежа кой знае колко по-наляво, защото там пък се пада закрепването на напречната щанга н задния мост. В общи линии, след дълго мислене, реших, че при тези мизерни условия, с които разполагах е най-добре да я отрежа до там, за да мога по-лесно да я вкарам в геометрия, пък и, след като я отрязах, по-лесно й разпънах дясната част, защото тя беше мръднала доста наляво. Накрая и таванът, който беше направил ръбче отдясно и десните врати, който се бяха почти застъпили, си дойдоха на място.

Добре, че тогава старата седмица беше още здрава, та имах по-какво да меря 8)
Кире, имаш късмет и с това , че не си бил с 2ката!!!!
Кире, имаш късмет и с това , че не си бил с 2ката!!!!
Pages: 1 2 3