Волво Клуб - България

Full Version: Пак за тъпите тампони и въпрос за маркучи за въздуха
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги.
Първият и по малък проблем е че имам прецакани маркучи на стъпковото моторче и картерната вентилация.Искам да ги подменя но не мога да открия каталожните им номера.Предпочитам да са оригинални нови а не да правя побългаряване с маслоустойчиви не заради друго а заради факта че във всеки магазин (поне в Русе) като кажеш трябва ми 30 40 см дори и половин метър в магазина те гледат все едно искаш да ти го подарят.Както и да е това е друга тема на разговор.Ще помоля за каталожните номера на тези маркучи за да проверя в Мотото.Предварително благодаря.
По големият проблем са тампоните.Всъщност не съм убеден ,че са прецакани ,но се интересувам от някоя тънкост при проверката.Ще споделя какво ме навежда на мисълта за това.При Рязко подаване на газ се вижда отпред че двигателя се премества леко назад ,което според мен е нормално(все пак връзката не е твърда), не се чува някакво удряне метал в метал или голямо преместване.Когато шофирам извънградско на 5та предавка се вижда преместване на скоростния лост при рязко подаване и отпускане на газта(не знам дали има връзка въобще с тампоните)Въпроса ми е: как мога да разбера дали проблема е там,към кой тампон да се насоча и може ли да се направи диагностика без да се свалят и огледат?


П.С. Ще помоля с цялото си уважение към форума коментари от рода "иди на сервиз" , "сам няма да се справиш" без да визирам конкретни личности няма да ми помогнат.


С най добри чувства................
здрасти колега
мотора ми е същия,купето е бодигард,годината е 1995(в края)
относно тръгването и удрянето на метал в метал при ме се оказа скъсан тампона който се намира под акумулатора(пред колата като застанеш - в дясно) ако мога да се изразя така
отпред са два(предполагам знаеш)
когато застана пред колата отпред визуално единия се пада под акумулатора,другия успоредно на него от другата страна
не можах да намеря читав втора ръка,за нов не ми се налива пари и преправих един жигулски
същия е като размер с две шпилки отгоре и отдолу точковах го на няколко места за магарето и карам така
звука на метал в метал изчезна
а и тампона е 10 лева
слагали сме с майстора ми и на омега 2.0 мотор и държи доста километри
относно скоростния лост и при мен на пета е същото правя си опити хващам лоста докато карам отпускам рязко и подавам рязко газ и се усеща движение
но тампона ми не е скъсан този отзад
отдавам го на годините на колата и пойзносена втулка на скоростния лост
скоростната ми кутия също е наред
не разбирам кой знае колко
наливам и карам
като тропа и лопа отивам купувам и сменям и не се вживявам.не мога да очаквам и искам чудеса от кола на 17-18 години
относно маркучите при мен двата от стъпковото моторче към смукателния колектор(дебелия,странно извит) и тънкия към картерната вентилация също се напукаха от годините
смених ги с обикновенни маслоустойчиви,проблеми и аномалий - никакви
поне тук в плевен в магазините не ме гледат странно като им кажа искам 40 санта от тоя и 50 санта от ония плащам си и заминавам да снаждам,като не забравя да зема и неколко скоби Smile
ако искаш ще проверя мисля че пазя големия крив маркуч някъде мога да ти продиктувам дословно какво пише на него,ако все още се разчита разбира се
поздрави,Ивайло
xPLOID Wrote:Здравейте колеги.
Първият и по малък проблем е че имам прецакани маркучи на стъпковото моторче и картерната вентилация.Искам да ги подменя но не мога да открия каталожните им номера.Предпочитам да са оригинални нови а не да правя побългаряване с маслоустойчиви не заради друго а заради факта че във всеки магазин (поне в Русе) като кажеш трябва ми 30 40 см дори и половин метър в магазина те гледат все едно искаш да ти го подарят.Както и да е това е друга тема на разговор.Ще помоля за каталожните номера на тези маркучи за да проверя в Мотото.Предварително благодаря.
По големият проблем са тампоните.Всъщност не съм убеден ,че са прецакани ,но се интересувам от някоя тънкост при проверката.Ще споделя какво ме навежда на мисълта за това.При Рязко подаване на газ се вижда отпред че двигателя се премества леко назад ,което според мен е нормално(все пак връзката не е твърда), не се чува някакво удряне метал в метал или голямо преместване.Когато шофирам извънградско на 5та предавка се вижда преместване на скоростния лост при рязко подаване и отпускане на газта(не знам дали има връзка въобще с тампоните)Въпроса ми е: как мога да разбера дали проблема е там,към кой тампон да се насоча и може ли да се направи диагностика без да се свалят и огледат?


П.С. Ще помоля с цялото си уважение към форума коментари от рода "иди на сервиз" , "сам няма да се справиш" без да визирам конкретни личности няма да ми помогнат.


С най добри чувства................
Колега , маркучите ги има в Euro 07 абсолютно целия комплект марката е Pirelli има и Hutchinson (тези са оригиналните ) но са камара пари .
Ако там не могат да ти помогнат бягаш в МОТоПФОЕ и пак се ръсиш една камара пари , лично аз си смених тези големите водни маркучи от ОРИГИНАЛНИ ЛАДОВИ с леко преправяне станаха перфектно и пак са нови . Един колега беше писал за тези тампони че се преправят стойките по магарето и се поставят тампони от 850 ( но това е конкретно за този откъм скоростите ) защото те са с препаска от стоманено въже и нямат късане . При мен бяха скъсани задния и предния отляво (купих оригинални и нямам ядове с повечко търсене се намират и 2ра ръка но повечето са изтормозени (особено този оскъм скоростите , защото там минават колекторните тръби и температурите варират следователно каучука е изгорял) ОТ СКАНДИКС може да си поръчаш и ще ти излязат с една идея по евтино .По късно днес ще ти дам каталожните номера че отивам на работа . Лек ден .
как се свалят ако може някой набързо да сподели.