Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с газ-а.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ето за какво става дума:

След като в момента моето любимо Volvo 440GL 1.7 ми взема по 20 литра газчица на всеки 100 км, и то след като смених уплътненията на редуктора (изпарителя) - фабричен NЕСАМ от 1989 г. нещо взе да не ми харесва и реших да сменя целия изпарител (да ме прощават газовите специалисти за този "изпарител", но ми е по-лесно така).

След трудни срещи с ред такива газови специлисти получих дваж пъти повече от тях мнения как да стане смяната - дали само изпарителя да се подмени - "Що не си зема един Волтран за 60 лв. и да бегам?", дали изпарителя+плочката (ловато+ плочка + смяна = 300 и кусур лв.) или направо да сменя колата .

Ще ми се да получа някое хубаво мненийце от запознатите с газовите уредби на волвата какво аджеба да направя? Подозирам, а и ми се ще да е така, че с едно ново изпарителче и същата плочка (монтирана е под карбуратора) ще стане работа ... Как ви се струва? :?:
Ето за какво става дума:

След като в момента моето любимо Volvo 440GL 1.7 ми взема по 20 литра газчица на всеки 100 км, и то след като смених уплътненията на редуктора (изпарителя) - фабричен NЕСАМ от 1989 г. нещо взе да не ми харесва и реших да сменя целия изпарител (да ме прощават газовите специалисти за този "изпарител", но ми е по-лесно така).

След трудни срещи с ред такива газови специлисти получих дваж пъти повече от тях мнения как да стане смяната - дали само изпарителя да се подмени - "Що не си зема един Волтран за 60 лв. и да бегам?", дали изпарителя+плочката (ловато+ плочка + смяна = 300 и кусур лв.) или направо да сменя колата .

Ще ми се да получа някое хубаво мненийце от запознатите с газовите уредби на волвата какво аджеба да направя? Подозирам, а и ми се ще да е така, че с едно ново изпарителче и същата плочка (монтирана е под карбуратора) ще стане работа ... Как ви се струва? :?:
Здравей,
След като минах по тези мъки наскоро (то не давах пари за мембрани, за газ и бензин заради непрестанни обиколки по газаджии и т.н.) стигнах до следния извод:
Старото си е старо!
Тук явно няма кой да се оправи професионално и съвестно с газовите проблеми.
Та най-накрая отидох в един магазин, намира се до представителството на Хюндай (малко преди него ако се идва от Младост) на булеварда който свързва Младост със Студентски град. Ако не се лъжа са нещо като представителство на Voltran. Единствено е магазинчето, така че няма опастност да се сбърка, във фоайето на един блок. Купих си чисто нов ел. изпарител за 45лв. (ако нещо се таковат за цената казваш че си видял обявата в интернет и пише 45лв.) монтирах го и проблемите ми изчезнаха.
Наясно съм че Voltran е най-скапания изпарител, но за 45лв. и една година да кара - паке добре Smile

П.П.
Изобщо не се връзвай да сменяш плочката, тъй като това е напълно ненужно.
А историята с изпарител + плочка ловато за 300лв е опит да те метнат много яко. Изпарителя в ловато българия е 120лв, а плочката не повече от 20лв.

Еми май е това.

Лека.
Здравей,
След като минах по тези мъки наскоро (то не давах пари за мембрани, за газ и бензин заради непрестанни обиколки по газаджии и т.н.) стигнах до следния извод:
Старото си е старо!
Тук явно няма кой да се оправи професионално и съвестно с газовите проблеми.
Та най-накрая отидох в един магазин, намира се до представителството на Хюндай (малко преди него ако се идва от Младост) на булеварда който свързва Младост със Студентски град. Ако не се лъжа са нещо като представителство на Voltran. Единствено е магазинчето, така че няма опастност да се сбърка, във фоайето на един блок. Купих си чисто нов ел. изпарител за 45лв. (ако нещо се таковат за цената казваш че си видял обявата в интернет и пише 45лв.) монтирах го и проблемите ми изчезнаха.
Наясно съм че Voltran е най-скапания изпарител, но за 45лв. и една година да кара - паке добре Smile

П.П.
Изобщо не се връзвай да сменяш плочката, тъй като това е напълно ненужно.
А историята с изпарител + плочка ловато за 300лв е опит да те метнат много яко. Изпарителя в ловато българия е 120лв, а плочката не повече от 20лв.

Еми май е това.

Лека.
Благодаря много!

Да си кажа честно, очаквах някакъв подобен отговор и този много ме зарадва :lol: Единственото, в което не съм твърде сигурен в момента е какъв да е изпарителя - ел. или механичен - знам, че има голяма разлика между двата и съм сигурен, че в магазинчето ще ми кажат какво ми трябва, но все пак?

Изпарителя в момента е NЕCAM 681 (възраст - колкото колата 1989 г.) или нещо от сортa - то в общи линии май има само 1-2 вида такива изпарители в БГ, защото когато търсих мембрани от раз ми извадиха едни точно за този модел в произволно избран магазин за такива работи (на бул. "Г. Делчев") - друг е въпроса, че после малко ги донапасвахме.
Благодаря много!

Да си кажа честно, очаквах някакъв подобен отговор и този много ме зарадва :lol: Единственото, в което не съм твърде сигурен в момента е какъв да е изпарителя - ел. или механичен - знам, че има голяма разлика между двата и съм сигурен, че в магазинчето ще ми кажат какво ми трябва, но все пак?

Изпарителя в момента е NЕCAM 681 (възраст - колкото колата 1989 г.) или нещо от сортa - то в общи линии май има само 1-2 вида такива изпарители в БГ, защото когато търсих мембрани от раз ми извадиха едни точно за този модел в произволно избран магазин за такива работи (на бул. "Г. Делчев") - друг е въпроса, че после малко ги донапасвахме.
аз бих ти препоръчал изпаритем БРЦ на същата цена като ловато са, но от 20 000км съм с такъв и съм доволен а и според газаджиите е по-малко вероятно да се развали защото е с метална стена а не гумена мембрана или нещо подобно
аз бих ти препоръчал изпаритем БРЦ на същата цена като ловато са, но от 20 000км съм с такъв и съм доволен а и според газаджиите е по-малко вероятно да се развали защото е с метална стена а не гумена мембрана или нещо подобно
Мерси и за този съвет - знам, че BRC-то са много добри от доста време насам, но ще трябва да се съобразя с малък бюджет, защото трябва да сменям и радиатора (големия) скоро. А и там цифрата не е малка...

За сега наистина мисля, да взема един турски Волтран и да приключа - поне за известно време.
Мерси и за този съвет - знам, че BRC-то са много добри от доста време насам, но ще трябва да се съобразя с малък бюджет, защото трябва да сменям и радиатора (големия) скоро. А и там цифрата не е малка...

За сега наистина мисля, да взема един турски Волтран и да приключа - поне за известно време.
Pages: 1 2 3