Волво Клуб - България

Full Version: Да поговорим за ТАП
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Нека всеки който има инфо относно въпросната електроника да сподели мнение-има ли смисъл за пропана каква е промяната в динамика разход въобще плюсове и минуси.Ако има такава тема моля за извинение и да се изтрие.
Явно не са се занимавали за да не прозвучи като реклама ще ти пусна един линк на лични.
Здрасти, навремето когато имах кола с карбуратор и обикновена газова четох доста за това, даже и си сложих. Сега, когато съм с газов инж. си мисля, че ТАП-а го има в блока за управление, но и може да греша. Колега nikistk , моля пусни и линка на мен Smile Благодаря.
Ако ГИ е вързан и към управлението на бобината/е значи го има но ме съмнява.
Все пак целта е да плащаш повечко и за монтаж и за електроника. Фирмена политика за печалбата. Big Grin
nikistk Wrote:Ако ГИ е вързан и към управлението на бобината/е значи го има но ме съмнява.
Все пак целта е да плащаш повечко и за монтаж и за електроника. Фирмена политика за печалбата. Big Grin

Благодаря за линка. ГИ при мен управлява само газовите инжектори, като от едната ит двете бобини само взима сигнал. Това което съм монтирал на предната кола е от този човек (нека не е реклама, а само като справка) http://www.jethrosoft.com/jetspark/bgver.html.
Все пак въпросното устройство променя момента на запалването в зависимост от оборотите, натоварването и куп неща. Заинтригувах се.
Smile
Нещо не ги тачат.
Може, но все-пак всичко зависи и от цената на крайния продукт. А дали има колеги, монтирали ТАП на ГИ?
Съгласен съм че не е ефтино но не съм богат че да купувам консумативи.
Здравейте, аз имам желанието да поставя ТАП, но майстора който ми слага газовото се опасява че ЕКУ-то няма го приеме. Моля който има опит да сподели. Двигателят е B5244T3 (с CVVT на изпускателния вал), ГИ - Фобос 2.
Pages: 1 2