Нека всеки който има инфо относно въпросната електроника да сподели мнение-има ли смисъл за пропана каква е промяната в динамика разход въобще плюсове и минуси.Ако има такава тема моля за извинение и да се изтрие.
Явно не са се занимавали за да не прозвучи като реклама ще ти пусна един линк на лични.
Здрасти, навремето когато имах кола с карбуратор и обикновена газова четох доста за това, даже и си сложих. Сега, когато съм с газов инж. си мисля, че ТАП-а го има в блока за управление, но и може да греша. Колега nikistk , моля пусни и линка на мен
Благодаря.
Ако ГИ е вързан и към управлението на бобината/е значи го има но ме съмнява.
Все пак целта е да плащаш повечко и за монтаж и за електроника. Фирмена политика за печалбата.
nikistk Wrote:Ако ГИ е вързан и към управлението на бобината/е значи го има но ме съмнява.
Все пак целта е да плащаш повечко и за монтаж и за електроника. Фирмена политика за печалбата.
Благодаря за линка. ГИ при мен управлява само газовите инжектори, като от едната ит двете бобини само взима сигнал. Това което съм монтирал на предната кола е от този човек (нека не е реклама, а само като справка)
http://www.jethrosoft.com/jetspark/bgver.html.
Все пак въпросното устройство променя момента на запалването в зависимост от оборотите, натоварването и куп неща. Заинтригувах се.
Може, но все-пак всичко зависи и от цената на крайния продукт. А дали има колеги, монтирали ТАП на ГИ?
Съгласен съм че не е ефтино но не съм богат че да купувам консумативи.
Здравейте, аз имам желанието да поставя ТАП, но майстора който ми слага газовото се опасява че ЕКУ-то няма го приеме. Моля който има опит да сподели. Двигателят е B5244T3 (с CVVT на изпускателния вал), ГИ - Фобос 2.