Волво Клуб - България

Пълна версия: прекъсване на дюзите при работа на газ
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Първия ми симулатор едни глупаци в автомивка прецакаха с водоструйката.Купих нов след тва и преди няколко дни ми сменяха ремък,скъсали са една от свинските опашки и е паднал върху изпускателен колектор и се е поразтопил.Питанката ми е дали е възможно прекъсването работата на дюзите по друг начин или пак ще трябва да се изтръскам 50 кинта за емулатор дюзи?
П.С. От ходене по специалисти пишем тук.
чакай малко че не хванах...
Имаш "тъпа" газ и искаш да прекъсваш бензиновите инжектори докато си на газ?
Или си говорим за "залъгалка" за ламбда сонда?
Колега първо за това че газта е "тъпа" ще се съглася с теб.Особенно ако е конвенционална като моята.Всичко това наред с останалите проблеми са заради европейските ни заплати и ниските цени на бензина.Но да не се отклоняваме от темата.
Днес след обстоен оглед (външно) забелязах че е разтопена пластмасата по корпуса без видими щети по платката.При форсиране на двигателя и преминаване на газ светодиодчето си премигна което ме кара да си мисля че машинката работи.Какво ме кара да мисля че имам проблем там-преди няколко дни както си вървеше на газ изгасна естествено на кръстовище с две коли зад мен.Колегите излязаха разбрани видяха че има някъв проблем и ме бутнаха на една отбивка.Един час въртене припалва слабо на бензин без да може да се изфорсира като че ли 2 3 от малките реленца бяха залепнали и подаваше гориво само на една две дюзи.След като поизстина-си пална и си се прибрах.
А случайно изпарителите ти да са с вакуумно управление? (и мембраните да са достатъчно стари за да ги заподозрем че може и да са се предали)
Изпарителят е електрически и е със сменени преди година мембрани на Ловато.Проблемът не е в газта а при по дълъг пробег при изгасяне на двигателя не пали или запалва доста трудно затова обвиних и симулатора.Днес го разглоих и видях че няма видими поражения по платката.